Xbox 360 - gwarancja MS

Data: 2010-05-13 11:29:39
Autor: Elves
Xbox 360 - gwarancja MS
Witam

Czy ktoś z Was korzystał może ostatnio z gwarancji Microsoftu na xboxa?
Czy wymagany jest jakiś dowód zakupu czy wystarczy data produkcji (jeśli nie ma np. paragonu)?
Co jeśli konsola pochodziłaby z innego kraju niż Polska - przyjmą u nas?

Pytam, ponieważ zastanawiam się nad kupnem używanej konsoli.

dzięki i pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-05-13 11:35:50
Autor: Grzegorz Różański
Xbox 360 - gwarancja MS

Użytkownik "Elves" <nomail@nomail.com> napisał w wiadomości news:hsggq5$7p3$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy ktoś z Was korzystał może ostatnio z gwarancji Microsoftu na xboxa?

Ja niedawno korzystalem. W moim przypadku po zarejestrowaniu sie na stronie serwisowej podalem numer seryjny swojej konsoli i nie wiem na jakiej podstawie, ale pokazalo mi, ze gwarancje mam do lipca tego roku, a konsole kupilem w maju 2008. Zapewne jakos na podstawie daty produkcji to sobie ustalaja. Skoro tak mi pisalo to sie nie klopotalem zadnym paragonem, tylko zglosilem usterke, pan przyszedl po paczke i za tydzien i jeden dzien konsola wrocila naprawiona. Zadnego dowodu zakupu nie potrzebowalem.

pozdrawiam

Xbox 360 - gwarancja MS