Xbox FUN DAY 2009 Giżycko

Data: 2009-06-11 11:35:55
Autor: SirMike
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
@dams wrote:
czy ktoś z Was wybiera się do Giżycka na Xbox Fun Day 2009 - oprócz mnie
:] zaklepany mam i potwierdzony domek. Jadę z żoną i dzieckiem - myślę
że dobry pretekst żeby gdzieś d... ruszyć :]

Myslalem, zeby sie wybrac ale przypada to na ostatni weekend mojego
urlopu. Perspektywa jazdy z Gizycka do Wroclawia w ten ostatni dzien
skutecznie mnie zniechecila ;)

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Xbox FUN DAY 2009 Giżycko