Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko

Data: 2009-06-10 22:59:06
Autor: @dams
Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko
czy kto¶ z Was wybiera siê do Gi¿ycka na Xbox Fun Day 2009 - oprócz mnie :] zaklepany mam i potwierdzony domek. Jadê z ¿on± i dzieckiem - my¶lê ¿e dobry pretekst ¿eby gdzie¶ d... ruszyæ :]

szczegó³y:
http://www.xfd2009.pl/
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6700266,Rejestracja_na_Xbox_Fun_Day_2009_rozpoczeta.html

pzdr

Data: 2009-06-11 11:35:55
Autor: SirMike
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
@dams wrote:
czy ktoś z Was wybiera się do Giżycka na Xbox Fun Day 2009 - oprócz mnie
:] zaklepany mam i potwierdzony domek. Jadę z żoną i dzieckiem - myślę
że dobry pretekst żeby gdzieś d... ruszyć :]

Myslalem, zeby sie wybrac ale przypada to na ostatni weekend mojego
urlopu. Perspektywa jazdy z Gizycka do Wroclawia w ten ostatni dzien
skutecznie mnie zniechecila ;)

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-06-12 10:07:29
Autor: Catalyst
Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko

"@dams" <adamswawa@gmail.com> wrote in message news:h0p6qt$hh0$1inews.gazeta.pl...
[...]

A masz namiary na jakie¶ fajne kwatery? tak se my¶lê, ¿e móg³bym siê wybraæ :)

Data: 2009-06-12 14:42:51
Autor: @dams
Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko

U¿ytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:h0t2c3$gdh$1@inews.gazeta.pl...

[...]

 na kwatery to nie mam ja skorzystalem z domkow ktore oferuja - co do kwater to google i whola - mysle ze fajna sprawa wyskoczyc na mazury a przy okazji skoczyc na te impreze - ale widze ze zbyt wielu fanboyow nie ma na grupie - skoro ja szary czlowieczek jade a reszta siedzi cicho :(

pzdr

Data: 2009-06-12 16:08:14
Autor: Mithos
Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko
@dams pisze:
[...]

Ca³a grupa wynios³a siê forum polygamia.pl

--
Mithos

Data: 2009-06-12 23:22:56
Autor: Piotr KUCHARSKI
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
Mithos <fake@adres.pl> wrote:
[...]
Cała grupa wyniosła się forum polygamia.pl

A szkoda. I bez sensu/powodu, po prawdzie.

p.

Data: 2009-06-13 13:59:23
Autor: @dams
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kT621ctsIfccN34.chopin@akson.sgh.waw.pl...
Mithos <fake@adres.pl> wrote:
[...]

mimo wszystko uważam że ludzie nie uciekli tyle że aż tak wiele się nie dzieje a dwa że znudziły się tematy wyższości jednej konsoli nad drugą...

pzdr

Data: 2009-07-06 10:46:34
Autor: Piotr KUCHARSKI
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
[...]

....a trzy, że nowinki się w większości wyniosły na polygamię, więc i komentarze
też, a przy okazji forum.

Jak nikt tu nie będzie pisać o bieżących sprawach (nie mówię o pisaniu dużych
recenzji), to i nikt nie będzie o nich komentować...

A skoro tak tu cicho, to chyba nic bym nie miał przeciw, żeby się tu pojawiały
leady z artykułów na poly... :) Można by wtedy je tu komentować (przestałem
komentować na poly, bo nie chcę mieć konta w gazecie).

p.

Data: 2009-06-13 16:35:15
Autor: Paweł Tyll
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
On Sat, 13 Jun 2009 01:22:56 +0200, Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl>
wrote:
A szkoda. I bez sensu/powodu, po prawdzie.
E tam. Fajne "moderowane" komentarze i forum, "nie" ma flamewarów, jest
komu włazić w tyłek, bo ktoś tym zarządza... Tyle powodów ;)
A przyziemny powód pewnie jest taki, że łatwiejszy jest dostęp do takiego
forum na wuwu, niż do umierającego od lat już jutro usenetu.

Data: 2009-06-15 09:05:30
Autor: Catalyst
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko

wrote:
[...]

Ano zgadzam siÄ™ - bieda. Szkoda prgk.

Data: 2009-07-06 11:48:13
Autor: Piotr KUCHARSKI
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
Paweł Tyll <p@wytnij.75.pl> wrote:
A szkoda. I bez sensu/powodu, po prawdzie.
E tam. Fajne "moderowane" komentarze i forum, "nie" ma flamewarów, jest
komu włazić w tyłek, bo ktoś tym zarządza... Tyle powodów ;)

Hehe.

A przyziemny powód pewnie jest taki, że łatwiejszy jest dostęp do takiego
forum na wuwu, niż do umierającego od lat już jutro usenetu.

E tam, przez gazetę/onet jest www-dostęp do usenetu.

p.

Data: 2009-07-06 14:03:01
Autor: Paweł Tyll
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
On Mon, 06 Jul 2009 13:48:13 +0200, Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl>  wrote:
E tam, przez gazetę/onet jest www-dostęp do usenetu.
Ale nie ma tam emotek, kolorowych obrazków, nie można wstawiać zdjęć i w  ogóle ;)

Data: 2009-07-06 14:27:18
Autor: Dape
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
Paweł Tyll pisze:
On Mon, 06 Jul 2009 13:48:13 +0200, Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> wrote:
E tam, przez gazetę/onet jest www-dostęp do usenetu.
Ale nie ma tam emotek, kolorowych obrazków, nie można wstawiać zdjęć i w ogóle ;)

No i co najważniejsze - są jeszcze inne zalety :)

D.

Data: 2009-07-06 13:04:56
Autor: Piotr KUCHARSKI
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
Dape <dape_news@gazeta.pl> wrote:
E tam, przez gazetę/onet jest www-dostęp do usenetu.
Ale nie ma tam emotek, kolorowych obrazków, nie można wstawiać zdjęć i w ogóle ;)
No i co najważniejsze - są jeszcze inne zalety :)

Rozwiń.

p.

Data: 2009-07-06 16:43:43
Autor: Dape
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
Piotr KUCHARSKI pisze:
[...]

Zalety:

Brak emotek
brak kolorowych obrazków
-- -> to było

łatwość dostępu
nie wymaga dodatkowego czytnika
wymaga loginu/hasła więc wiadomo że osoba z onet/gazeta to ta osoba
itd.

-- -
brak wstawiania zdjęć to akurat nie zaleta, bo czasem by się przydało

D.

PS. no chyba że nie zauważyłeś :) na końcu (i wychodzi że jednak niektórym graficzne emotki są potrzebne)

Data: 2009-07-06 16:44:19
Autor: Paweł Tyll
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
On Mon, 06 Jul 2009 15:04:56 +0200, Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl>
wrote:
No i co najważniejsze - są jeszcze inne zalety :)
Rozwiń.
No stwierdził, że to, że nie można ww. to zaleta ;) - w sumie ma trochę
racji, ale klikacz pospolity ma inne zdanie na ten temat.

Data: 2009-07-06 16:16:03
Autor: Piotr KUCHARSKI
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
[...]

Tak, wiem. Ciekawiło mnie, jakie inne zalety Usenetu widzi.

p.

Data: 2009-06-13 19:54:59
Autor: SirMike
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
Piotr KUCHARSKI wrote:
Mithos <fake@adres.pl> wrote:
[...]

E tam, wcale nie.
Jesli o mnie chodzi to wole skrobnac wrazenia z gry na prgk niz na forum
poly (przyzwyczailem sie do grupy :D). A ze ostatnio nadrabiam
zaleglosci w grach PC to tu nic nie pisze ;)

Data: 2009-06-15 16:07:07
Autor: rickroll_usenet
Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko

Dziwne to ;x XD

--
dsdsds
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-07-06 12:09:55
Autor: Piotr KUCHARSKI
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
SirMike <sirmike@localhost.com> wrote:
[...]

....a inni (i więcej ich, na to wygląda) wolą na forum niż tu. I tak to leci.

Zajrzałem tam i np. zaciekawił mnie wątek o tym, że obsługa MKV została
dodana do DIVX-a... może trafi też na PS3. A tu nikt o tym nie wspomniał.

p.

Data: 2009-06-29 11:33:15
Autor: spaceman
Xbox FUN DAY 2009 Giżycko
Mithos <fake@adres.pl> wrote:
[...]

Zgadzam sie.

--
spaceman

Data: 2009-06-12 16:45:39
Autor: Bartek
Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko
By³ 12 czerwiec (pi±tek) gdy o godz. 10:07 Catalyst napisa³/a:

A masz namiary na jakie¶ fajne kwatery? tak se my¶lê, ¿e móg³bym siê wybraæ :)

Niedaleko od Gizycka (ze 20km) jest miasteczko Ryn a w nim swietny hotel
Zamek Ryn, goraco polecam. :)

--
Pozdrawiam, Bartek
PS3 baribal73_PL | X360 baribal73 PL

Data: 2009-06-15 12:38:43
Autor: Terror
Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko
Dnia 10-06-2009 o 22:59:06 @dams <adamswawa@gmail.com> napisa³(a):

[...]

no i fajnie, bêdê w tym czasie w Wêgorzewie :) to wpadnê na parê godzinek

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Xbox FUN DAY 2009 Gi¿ycko