Xbox error - pytanie

Data: 2009-11-14 07:54:45
Autor: Uzytkownik
Xbox error - pytanie
Witam,

Dzisiaj nagle w czasie gry w fight nighta padlo cos z wyswietlaniem -
wygladalo to jakby caly ekran pokryl roznokolorowy snieg. Wylaczylem
konsole, pokombinowalem z kablami (przelaczylem component na euro) i
po odpaleniu dodatkowo wyskoczyl blad E74. Teraz mam albo ten snieg,
albo E74. W pierwszej chwili myslalem ze to moj tv, ale Wii i kablowka
dzialaja normalnie.

Moge juz wyrzucac Xcrapa czy da sie cos z tym zrobic?

pozdro i dzieki,
uzytk.

Data: 2009-11-14 08:16:41
Autor: Uzytkownik
Xbox error - pytanie
On 14 Lis, 16:54, Uzytkownik <jaje...@googlemail.com> wrote:
Teraz mam albo ten snieg,
albo E74.

No to teraz juz tylko e74. Co za szajs... Nie wiem jakim cudem chca
zeby ta konsola byla na rynku przez kolejne 3-4 lata..

Data: 2009-11-14 18:04:58
Autor: nzwei
Xbox error - pytanie
Uzytkownik pisze:
[...]

Nie mam 100 % pewności ale e74 to zdaje się nowy RRoD. M$ nie chciał, żeby się źle to kojarzyło dalej i zmienił kody błędów.
Cytat z netu potwierdza : "The E74 error seems to be related to video problems. It's occasionally caused by a faulty AV cord, but more often than not, the solder on the ANA/HANA (in HDMI models) scaling chip has come loose."
Czyli Critical Hardware Failure od nowa. Z tego co mówiłeś ( o śniegu )stawiał bym na zimny lut niestety. Ale pobaw się kablem, może zatrybi.

Data: 2009-11-14 18:54:21
Autor: Marcin
Xbox error - pytanie
Uzytkownik pisze:
[...]

jaki rok konsoli? na e74 masz 3 lata gwarancji

Data: 2009-11-16 08:47:24
Autor: Marcin Gardela
Xbox error - pytanie
Uzytkownik wrote:
Moge juz wyrzucac Xcrapa czy da sie cos z tym zrobic?

Ta, da sie naprawic w serwisie, oryginalnym jesli masz gwarancje, a w nieoryginalnym jak jej juz nie masz. Mozesz tez wyrzucic "Xcrapa", acha, no i koniecznie to opisz w internecie.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Xbox error - pytanie