Xbox360 - w grać?

Data: 2010-07-07 23:38:59
Autor: smogg
Xbox360 - w grać?
Witam,
od niedawna mam x360, parę gier mam za sobą... Fable II, GTA4 Stories, Gears of War 2, PGR4, w kolejce czeka Forza 3, RDR. Dead Rising nie podobał mi się wcale - kupa. Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts - za prosty...
Co jeszcze warto pograć? Dodam, że interesują mnie gry, które nie są dostępne na PC (jeśli są na PC to na 99% grałem) oraz NIE interesują mnie gry, które warto mieć dla multi - nie lubię, także Halo nie chcę.
Mało interesują mnie także jRPG... choć może... aha - zacząłem Mass Effect i kurde to jest bardzo średnie, fabuła nawet, ale za dużo gadania wg mnie, ale system walki to dla mnie porażka - mało dynamiczne, dość toporne sterowanie i ogólnie średnie...

pozdro
smogg

Data: 2010-07-07 19:19:40
Autor: akanid
Xbox360 - w grać?
W dniu 2010-07-07 15:38, smogg pisze:
[...]

wiesz dopóki nie zrozumiałem świata Mass Effecta, chodź trochę bardziej jak z głównego wątku i nie zobaczyłam jednego z najz********ch zakończeń gier też mi się nie podobał. Nie mówię, że gra jest idealna ale na pewno bardzo dobra. tak samo 2 choć tutaj już nieco więcej kart było odkrytych i mniej zaskoczenia a wręcz więcej pary oczekiwałem szczególnie od zakończenia (co nie znaczy, że mi się nie podobało).

akanid

Data: 2010-07-07 12:21:35
Autor: dziki
Xbox360 - w grać?
On 7 Lip, 19:19, akanid <aka...@falszywy.email> wrote:

wiesz dopóki nie zrozumiałem świata Mass Effecta, chodź trochę bardziej
jak z głównego wątku i nie zobaczyłam jednego z najz********ch zakończeń
gier też mi się nie podobał.

mozesz wrzucic to zakonczenie, bo.... UWAGA! SPOILERY!!!

po obejrzeniu jednego gdzie ludzkosc postanowila stanac u steru
galaktyki/ wrzechswiata i 1.5min drugiego:
http://www.youtube.com/watch?v=A0T5ONQ-_68&feature=related
gdzie polski dubbing skutecznie odarl je z checi jego zglebienia
usatysfakcjonowany nie jestem :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-07-10 22:47:04
Autor: smogg
Xbox360 - w grać?
Ale się rozpisaliście, niby grupa o konsolach... a tylko o alkoholu potraficie gadać ;) Xbox 360 umiera! :PPP

BTW kupiłem Alan Wake, później chyba WET, bo demo mnie zainteresowało, fajny klimat, albo nie wytrzymam i kupię w końcu Red Dead Redemption :)

pozdro
smogg

Data: 2010-07-10 15:25:41
Autor: Street Fighter
Xbox360 - w grać?
Użytkownik smogg napisał:
Ale się rozpisaliście, niby grupa o konsolach... a tylko o alkoholu potraficie gadać ;)

To temat ponad podzialami ;)

Xbox 360 umiera! :PPP

Nie wiem, nei posaidam ;)

BTW kupiłem Alan Wake,

A grales, czy tylko kupiles? Troche mi zal ze nei ma tego na PS3 bo mialbym druga gre roku 2010. Ale poczekam na wersje PC w takim razie...

później chyba WET, bo demo mnie zainteresowało, fajny klimat,

No i jak grales fajne, bo mnie kusi to to ;)

albo nie wytrzymam i kupię w końcu Red Dead Redemption :)

wild west jakos mniez kolei srednio kreci :d

Data: 2010-07-11 02:59:44
Autor: smogg
Xbox360 - w grać?
homo sapiens o pseudonimie "Street Fighter" naskrobał/a:

To temat ponad podzialami ;)

No tak ;)

Nie wiem, nei posaidam ;)

Aaaa z przeciwnego obozu jesteś :P

A grales, czy tylko kupiles? Troche mi zal ze nei ma tego na PS3 bo mialbym druga gre roku 2010. Ale poczekam na wersje PC w takim razie...

Kupiłem na eBay, może w poniedziałem/wtorek będzie. Wygląda całkiem przyzwoicie z recenzji.

No i jak grales fajne, bo mnie kusi to to ;)

Fajny ten WET, takie bezmózgowe strzelanie, fajne :) Grosze kosztuje, przynajmniej u mnie, więc warto spróbować.

wild west jakos mniez kolei srednio kreci :d

A mnie kręci :)

pozdro
smogg

Data: 2010-07-10 12:35:24
Autor: neuro
Xbox360 - w grać?
On 10 Lip, 18:59, smogg <smo...@NOSPAMop.pl> wrote:

Kupiłem na eBay, może w poniedziałem/wtorek będzie. Wygląda całkiem
przyzwoicie z recenzji.

   Alan Wake to zdecydowanie gra roku! Warto bylo kupić oryginał, bo
dzięki dołączonemu kodowi, wychodzacy za 2 tygodnie nowy epizod mam za
darmo :)

pozdr,
p.

Data: 2010-07-10 22:17:14
Autor: Street Fighter
Xbox360 - w grać?
Użytkownik neuro napisał:
[...]

xbox ma alana, ps3 ma heavy rain ;)

Data: 2010-07-11 04:40:23
Autor: dziki
Xbox360 - w grać?
On 10 Lip, 15:25, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:

A grales, czy tylko kupiles? Troche mi zal ze nei ma tego na PS3 bo
mialbym druga gre roku 2010. Ale poczekam na wersje PC w takim razie...

a myslisz, ze wyjdzie? Ja tak czekalem na Fable 2, haha

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-07-11 19:12:28
Autor: Street Fighter
Xbox360 - w grać?
Użytkownik dziki napisał:
[...]

Wali mnie to czy wyjdzie i tak mam mnostwo gier a malo czasu ;)

Data: 2010-07-13 13:46:17
Autor: Dape
Xbox360 - w grać?
Dnia Sat, 10 Jul 2010 15:25:41 +0200, Street Fighter napisał(a):

am ;)

BTW kupiłem Alan Wake,

A grales, czy tylko kupiles? Troche mi zal ze nei ma tego na PS3 bo mialbym druga gre roku 2010. Ale poczekam na wersje PC w takim razie...

Dla mnie "syf kiła i mogiła" idziesz po lesie i wybijasz tak samo takich
samych kolesi. Co dłuższą chwilę fabularna wstawka. Nuuuda

albo nie wytrzymam i kupię w końcu Red Dead Redemption :)

wild west jakos mniez kolei srednio kreci :d

A tu inaczej: mnie westerny nie tyle nie kręcą co ich nie znoszę, ale po
zobaczeniu RDR u kumpla, następnego dnia kupiłem i praktycznie na
"bezdechu" skończyłem - dla mnei TO JEST GRA ROKU.

D.

Data: 2010-07-19 17:37:57
Autor: Zdzicho
Xbox360 - w grać?

A tu inaczej: mnie westerny nie tyle nie kręcą co ich nie znoszę, ale po
zobaczeniu RDR u kumpla, następnego dnia kupiłem i praktycznie na
"bezdechu" skończyłem - dla mnei TO JEST GRA ROKU.

Gra jest genialna
Fabula wymiata, gamplay bardzo urozmaicony
Audio video 5+
naprawde gra roku

Data: 2010-07-20 00:36:11
Autor: neuro
Xbox360 - w grać?
On Jul 19, 5:37 pm, "Zdzicho" <no_s...@hot.pl> wrote:
> A tu inaczej: mnie westerny nie tyle nie kręcą co ich nie znoszę, ale po
> zobaczeniu RDR u kumpla, następnego dnia kupiłem i praktycznie na
> "bezdechu" skończyłem - dla mnei TO JEST GRA ROKU.

   Jak dla mnie RDR to takie westernowe popłuczyny po GTA. Dramat i
beznadzieja :p
Na szczęście Mafia II tuż tuż...

p.

Xbox360 - w grać?