Xbox360 - w grać?

Data: 2010-07-07 19:19:40
Autor: akanid
Xbox360 - w grać?
W dniu 2010-07-07 15:38, smogg pisze:
Mało interesują mnie także jRPG... choć może... aha - zacząłem Mass
Effect i kurde to jest bardzo średnie, fabuła nawet, ale za dużo gadania
wg mnie, ale system walki to dla mnie porażka - mało dynamiczne, dość
toporne sterowanie i ogólnie średnie...

wiesz dopóki nie zrozumiałem świata Mass Effecta, chodź trochę bardziej jak z głównego wątku i nie zobaczyłam jednego z najz********ch zakończeń gier też mi się nie podobał. Nie mówię, że gra jest idealna ale na pewno bardzo dobra. tak samo 2 choć tutaj już nieco więcej kart było odkrytych i mniej zaskoczenia a wręcz więcej pary oczekiwałem szczególnie od zakończenia (co nie znaczy, że mi się nie podobało).

akanid

Data: 2010-07-07 12:21:35
Autor: dziki
Xbox360 - w grać?
On 7 Lip, 19:19, akanid <aka...@falszywy.email> wrote:

wiesz dopóki nie zrozumiałem świata Mass Effecta, chodź trochę bardziej
jak z głównego wątku i nie zobaczyłam jednego z najz********ch zakończeń
gier też mi się nie podobał.

mozesz wrzucic to zakonczenie, bo.... UWAGA! SPOILERY!!!

po obejrzeniu jednego gdzie ludzkosc postanowila stanac u steru
galaktyki/ wrzechswiata i 1.5min drugiego:
http://www.youtube.com/watch?v=A0T5ONQ-_68&feature=related
gdzie polski dubbing skutecznie odarl je z checi jego zglebienia
usatysfakcjonowany nie jestem :D

pozdrawiam,
dziki.

Xbox360 - w grać?