Xeon na 755

Data: 2017-02-22 10:12:18
Autor: Jacek Maciejewski
Xeon na 755
Jest tu ktokolwiek kto przećwiczył praktycznie aplikowanie procka Xeon
na podstawkę 755? Mógłby coś napisać - na co uważać, jak z tymi modami
jest, co dobre co niedobre itd. W szczególności jak jest z płytami z
chipsetem G41 (np. G41C-GS), bo taką mam.

PS. (Oczywiście 775 :) Przypadkiem wpadł mi wczoraj w ręce komp na
płycie H-IG41-uATX z chipsetem G41 i podstawką 775. I o dziwo, z
wetkniętym Xeonem E5440, prawidłowo wykrywanym w BIOS i w w7. To tyle
jeśli chodzi o współpracę chipsetu G41 z Xeonami. --
Jacek
I hate haters.

Xeon na 755