Xiaomi 4A a 5A

Data: 2018-01-16 20:53:13
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Badał już ktoś jakie są różnice?
Widzę, że 5A jest już dostępne z językiem polskim (a ostatnio jak zerkałem to
był tylko ang. i chiński).

Data: 2018-01-16 21:12:08
Autor: Irokez
Xiaomi 4A a 5A
W dniu 2018-01-16 o 20:53, radekp@konto.pl pisze:
Badał już ktoś jakie są różnice?
Widzę, że 5A jest już dostępne z językiem polskim (a ostatnio jak zerkałem to
był tylko ang. i chiński).

hmm... które 5A?

Note 5A właśnie z MediaExpert odebrałem. Sądzisz że tam nie ma języka polskiego?

--
Irokez

Data: 2018-01-16 21:27:02
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Tue, 16 Jan 2018 21:12:08 +0100, w <5a5e5c96$0$656$65785112@news.neostrada.pl>,
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> hmm... które 5A?

Note 5A właśnie z MediaExpert odebrałem. Sądzisz że tam nie ma języka polskiego?

Nie Note (bo to cegła) a zwykły.
Oprócz detali (nieco mniejsza bateria) w 5A może występować brak gyro, ale co
strona to inne dane nt temat.

Data: 2018-01-16 22:26:40
Autor: ToMasz
Xiaomi 4A a 5A
W dniu 16.01.2018 o 21:27, radekp@konto.pl pisze:
[...]

tu masz porównanie:
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8898&idPhone2=8420&idPhone3=6647

PAtrz na procesory. Moja matka ma motkę. ten telefon nie jest demonem szybkości. w każdym razie moja s4ka (snap800) jest rakietą w porównaniu do motoroli

reasumując, pytasz czy ktoś ma porównanie trabanta do syrenki i co szybsze, bo większego nie chcesz. tu masz o 1.2cm większego note 3
 https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-3-16gb-grey-polska-dystrybucja-p949727
w zajebistej cenie biorąc pod uwagę że ma snapa 650.

ToMasz

Data: 2018-01-17 10:32:18
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A - różnice
Tue, 16 Jan 2018 22:26:40 +0100, w <p3lqmh$c17$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

> [...]

 https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-3-16gb-grey-polska-dystrybucja-p949727
w zajebistej cenie biorąc pod uwagę że ma snapa 650.

Czyli w końcowej konkluzji proponujesz mi trabanta+.
Dziękuję, nie interesuje nawet 5", szukam w ok. 4,5", ale niestety muszę dać
sobie z tym spokój.

Wrócmy do pytania z tytułu.

PS. Te Twoje S4 to takie?
https://www.gsmarena.com/galaxy_s4_with_snapdragon_800_appears_in_antutu_tests_again-news-6421.php

27k w Antutu to mierny wynik, ten "trabant" Xiaomi ma 36k :D

Data: 2018-01-17 18:58:01
Autor: ToMasz
Xiaomi 4A a 5A - różnice
> Wrócmy do pytania z tytułu.
no to masz porównanie, przewiń stronę.
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8898&idPhone2=8420&idPhone3=6647
nie wiem za ile zł, chcesz kupić telefon z prockiem snap4xx ksywa żółw. ja proponuje rozważyć zmianę wymagań, a w zamian kupić podobny telefon, ale z prockiem snap650. ksywa rakieta. w większości przypadków jest lepszy niż stareńki snap 800

27k w Antutu to mierny wynik, ten "trabant" Xiaomi ma 36k :D
mam taki telefon,

https://youtu.be/hEhO1YjQBhg?t=385

a różne antutu podają różne wyniki. znaczy od pewnego czasu te same. ale wcześniej,3- 5 lat temu,  cyferki były dużo niższe.

Data: 2018-01-17 20:22:11
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A - różnice
Wed, 17 Jan 2018 18:58:01 +0100, w <p3o2ra$ct9$1@dont-email.me>, ToMasz
> [...]

nie wiem za ile zł, chcesz kupić telefon z prockiem snap4xx ksywa żółw. ja proponuje rozważyć zmianę wymagań, a w zamian kupić podobny telefon, ale z prockiem snap650. ksywa rakieta. w większości przypadków jest lepszy niż stareńki snap 800

Poświęciłem 5 minut życia, obejrzałem
https://www.youtube.com/watch?v=NSGs6MEPrqo
i stwierdzam że pierdzielisz totalne głupoty niczym gimbaza.

> [...]
a różne antutu podają różne wyniki. znaczy od pewnego czasu te same. ale wcześniej,3- 5 lat temu,  cyferki były dużo niższe.

Co nie zmienia faktu, że bije twojego na głowę.

Tak więc skup się na właściwym pytaniu.

Data: 2018-01-17 22:48:07
Autor: ToMasz
Xiaomi 4A a 5A - różnice
W dniu 17.01.2018 o 20:22, radekp@konto.pl pisze:
> [...]

Poświęciłem 5 minut życia, obejrzałem
https://www.youtube.com/watch?v=NSGs6MEPrqo
i stwierdzam że pierdzielisz totalne głupoty niczym gimbaza.

szkoda że argumentem jest obejrzałem, a nie co zobaczyłem. ja zobaczyłem to:
https://youtu.be/NSGs6MEPrqo?t=122
(zrób pause  i patrz)

antutu nie jest wyznacznikiem co jest dobre a co nie. On mierzy pewne parametry, ktore pewnym ludziom są potrzebne, innym nie. JAk Ci wisi i powiewa czy telefon jest szybki - to bierz najtańszy.

https://youtu.be/hEhO1YjQBhg?t=385
a różne antutu podają różne wyniki. znaczy od pewnego czasu te same. ale
wcześniej,3- 5 lat temu,  cyferki były dużo niższe.

Co nie zmienia faktu, że bije twojego na głowę.
snap 425<snap800<snap650
tak to wygląda. nie wiem kto kogo bije na głowę.

Tak więc skup się na właściwym pytaniu.

dostałes linka do gsmarena. tam poczytaj

ToMasz

Data: 2018-01-18 10:46:01
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A - różnice
Wed, 17 Jan 2018 22:48:07 +0100, w <p3ogan$kuq$1@dont-email.me>, ToMasz
> [...]

> i stwierdzam że pierdzielisz totalne głupoty niczym gimbaza.

szkoda że argumentem jest obejrzałem, a nie co zobaczyłem. ja zobaczyłem to:

Jak widać oprócz tego ekranu reszta chodzi identycznie.

[...]

Wolę tego szybkiego Snapa430 niż wolne 650 z tego filmu.

tak to wygląda. nie wiem kto kogo bije na głowę.

Ten "żółw" Snap430 dalej bije twojego Samsunga na głowę.

dostałes linka do gsmarena. tam poczytaj

Tam podaję, że 5A nie ma gyro. Na innych stronach że ma.

Data: 2018-01-18 20:17:19
Autor: ToMasz
Xiaomi 4A a 5A - różnice
snap 425<snap800<snap650

Wolę tego szybkiego Snapa430 niż wolne 650 z tego filmu.

> Ten "żółw" Snap430 dalej bije twojego Samsunga na głowę.

ja nie wiem co Ty czytasz. tu masz w tabelce

cecha s425_ s800_ s650_

3d___ 7tyś 10tyś 19tys
ux___ 16tyś 17tyś 27tys
cpu__ 14tyś 22tyś 24tys
ram__ 4tyś_ 8tyś_ 7tyś_

https://youtu.be/hEhO1YjQBhg?t=385

dostałes linka do gsmarena. tam poczytaj
linka do artykułu z 20 lipca 2013 roku, gdzie testują wczesną wersje telefonu, który oficjalny start miał cztery dni później.
"On 24 June 2013, a variant supporting LTE Advanced, the first commercially available device to do so, was announced for South Korea.[11]"
Pisałem równiez że owe 4 lata temu, antutu miało inny pomiar.

nie napisałeś ile Ciebie będzie kosztował telefon o który pytasz. Nie napisałeś jaki masz teraz. nie napisałeś jakie masz oczekiwania. jeśli masz 65 lat i będziesz fotki wnuków pokazywał na spotkaniu z kolegami - spoko, najtańszy xsiaom to dobry wybór. ja tylko chciałem zaznaczyć że stówkę czy dwie więcej możesz miec naprawdę dobry telefon. mam porównanie, więc napisałem jakie są odczucia. Jak Ty widzisz co innego, jak czytasz z tych samych cyfr inne informacje - Twój problem. ja chciałem pomóc. chciałem, już niechce. Następnym razem jak będę chciał komuś coś napisać, to zastanowię się czy w odpowiedzi nie dostanę "pierniczysz jak gimbaza" A Ty wydawaj swoje pieniądze według uznania i ślepego szczęścia
ToMasz

Data: 2018-01-18 21:05:21
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A - różnice
Thu, 18 Jan 2018 20:17:19 +0100, w <p3qrs2$722$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

nie napisałeś ile Ciebie będzie kosztował telefon o który pytasz. Nie napisałeś jaki masz teraz. nie napisałeś jakie masz oczekiwania. jeśli

Masz niewyraźną czcionkę systemową?

Data: 2018-01-17 20:26:20
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Tue, 16 Jan 2018 20:53:13 +0100, w
<stls5d9msr8nh8e8g761bsolkhdqvdgovs@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Badał już ktoś jakie są różnice?
Widzę, że 5A jest już dostępne z językiem polskim (a ostatnio jak zerkałem to
był tylko ang. i chiński).

A przy okazji - w 5A można już mieć 2 karty sim + kartę SD?

Data: 2018-01-18 10:46:38
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Wed, 17 Jan 2018 22:55:07 +0100, w
<5a5fc635$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <no.email@wp.pl>
napisał(-a):

W dniu 2018-01-17 o 20:26, radekp@konto.pl pisze:
> Tue, 16 Jan 2018 20:53:13 +0100, w
> <stls5d9msr8nh8e8g761bsolkhdqvdgovs@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

tak

A w 4A oraz w 4X było do wyboru - druga karta SIM ALBO karta SD?

Data: 2018-01-19 13:40:49
Autor: Krystek
Xiaomi 4A a 5A

Tue, 16 Jan 2018 20:53:13 +0100, napisał(-a):

[...]

Z tego, co wyczytałem w recenzji w serwisie GSM Arena podrzuconej przez ToMasz-a to $-ki miały gniazdo hybrydowe - albo 2 x SIM, albo SIM + microSD.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2018-01-19 15:36:49
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Fri, 19 Jan 2018 13:40:49 +0100, w <p3sp0q$41s$1@node2.news.atman.pl>, Krystek
<spamtrap@krystek.art.pl> napisał(-a):

> A w 4A oraz w 4X było do wyboru - druga karta SIM ALBO karta SD?

Z tego, co wyczytałem w recenzji w serwisie GSM Arena podrzuconej przez ToMasz-a to $-ki miały gniazdo hybrydowe - albo 2 x SIM, albo SIM + microSD.

Jak nie kijem... To trzeba czekać na 5X -- 5A ma 3 gniazda, ale nie ma gyro :/

Xiaomi 4A a 5A