Xiaomi 4A a 5A

Data: 2018-01-17 20:26:20
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Tue, 16 Jan 2018 20:53:13 +0100, w
<stls5d9msr8nh8e8g761bsolkhdqvdgovs@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Badał już ktoś jakie są różnice?
Widzę, że 5A jest już dostępne z językiem polskim (a ostatnio jak zerkałem to
był tylko ang. i chiński).

A przy okazji - w 5A można już mieć 2 karty sim + kartę SD?

Data: 2018-01-18 10:46:38
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Wed, 17 Jan 2018 22:55:07 +0100, w
<5a5fc635$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <no.email@wp.pl>
napisał(-a):

W dniu 2018-01-17 o 20:26, radekp@konto.pl pisze:
> Tue, 16 Jan 2018 20:53:13 +0100, w
> <stls5d9msr8nh8e8g761bsolkhdqvdgovs@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

tak

A w 4A oraz w 4X było do wyboru - druga karta SIM ALBO karta SD?

Data: 2018-01-19 13:40:49
Autor: Krystek
Xiaomi 4A a 5A

Tue, 16 Jan 2018 20:53:13 +0100, napisał(-a):

[...]

Z tego, co wyczytałem w recenzji w serwisie GSM Arena podrzuconej przez ToMasz-a to $-ki miały gniazdo hybrydowe - albo 2 x SIM, albo SIM + microSD.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2018-01-19 15:36:49
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi 4A a 5A
Fri, 19 Jan 2018 13:40:49 +0100, w <p3sp0q$41s$1@node2.news.atman.pl>, Krystek
<spamtrap@krystek.art.pl> napisał(-a):

> A w 4A oraz w 4X było do wyboru - druga karta SIM ALBO karta SD?

Z tego, co wyczytałem w recenzji w serwisie GSM Arena podrzuconej przez ToMasz-a to $-ki miały gniazdo hybrydowe - albo 2 x SIM, albo SIM + microSD.

Jak nie kijem... To trzeba czekać na 5X -- 5A ma 3 gniazda, ale nie ma gyro :/

Xiaomi 4A a 5A