Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB

Data: 2016-12-11 12:51:49
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
https://x-sklep.pl/produkt/telefony/telefony-xiaomi/xiaomi-redmi-3s-2gb16gb/

Kupował ktoś w tym sklepie?

Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

Data: 2016-12-11 12:38:21
Autor: Budzik
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Użytkownik z z@z.pl ...

https://x-sklep.pl/produkt/telefony/telefony-xiaomi/xiaomi-redmi-3s-2gb
16gb/ Kupował ktoś w tym sklepie?

Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

Na allegro znajdziesz troche taniej.
Z ciekawości dlaczego 3s?
Kupowałem ostatnio redmi note 3 pro (5,5")
oraz redmi mi4c (5")

Jeżeli zalezy ci na apracie to wez mi4c - tam jest aparat sony i jest duzo lepszy.
W 3s i w note 3 pro jest samusng.

Za mi mi4c nie ma miejsca na karte sd oraz ma troche mniejsza baterię 3000 vs 4000

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2016-12-11 14:00:38
Autor: SERG
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 13:38, Budzik pisze:

Na allegro znajdziesz troche taniej.
Z ciekawości dlaczego 3s?
Kupowałem ostatnio redmi note 3 pro (5,5")
oraz redmi mi4c (5")

Z Allegro był bym ostrożny.
Część może lecieć z aliexpress.com :) więc lepiej ominąć pośrednika.

Data: 2016-12-11 18:00:50
Autor: Budzik
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Użytkownik SERG marcin_netNOSPAM@poczta.fm ...

[...]

Trzeba wybrac takiego co sprzedaje z Polski i wystawia fakture.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2016-12-11 15:57:10
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 13:38, Budzik pisze:

Za mi mi4c nie ma miejsca na karte sd oraz ma troche mniejsza baterię 3000
vs 4000

2Giga RAM, płynność (podobno) bateria 4000 (to priorytet tego nie odpuszczę)
Jeśli chodzi o aparat to i tak nie będzie lepszy niż w Lumii 1020 którą i tak mam zawsze w pobliżu.
Kurde takie czasy że nosi się powerbanka to i można drugi telefon :-)

Data: 2016-12-11 18:00:50
Autor: Budzik
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

A ekran 5 czy 5,5?

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2016-12-11 13:16:26
Autor: SERG
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 12:51, z pisze:

Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

x-sklep i x-kom to dwa różne twory.

Data: 2016-12-11 13:33:13
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 13:16, SERG pisze:

x-sklep i x-kom to dwa różne twory.

Wiem. Dlatego pytam. :-)
Podobieństwo przypadkowe. Najniższa cena z ceneo.

Data: 2016-12-11 15:42:51
Autor: ToMasz
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 11.12.2016 o 12:51, z pisze:
https://x-sklep.pl/produkt/telefony/telefony-xiaomi/xiaomi-redmi-3s-2gb16gb/

Kupował ktoś w tym sklepie?

Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

a czy ten model to dobry telefon w tej cenie? Czy to niema znaczenia?
ToMasz

Data: 2016-12-11 15:59:26
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 15:42, ToMasz pisze:
a czy ten model to dobry telefon w tej cenie? Czy to niema znaczenia?
ToMasz

Rzuć coś konkurencyjnego z naciskiem na baterię.

Data: 2016-12-11 16:31:52
Autor: ToMasz
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 11.12.2016 o 15:59, z pisze:
W dniu 2016-12-11 o 15:42, ToMasz pisze:
a czy ten model to dobry telefon w tej cenie? Czy to niema znaczenia?
ToMasz

Rzuć coś konkurencyjnego z naciskiem na baterię.

inaczej. yotaphone2, za115usd. Ktoś o nim wspominał ze 2 tygodnie temu. na tym drugim ekranie to może dłuuuuugo działać. O ile ja widze dzisiejsze telefony z androidem, to wielkość (pojemność) baterii owszem wpływa na długość czasu działania, ale w kieszeni. Jeśli będziesz oglądał filmy na YT z LTE na różnych telefonach, z różnymi bateriami to różnice w czasie działania będą.... nie za duże.

ToMasz

Data: 2016-12-11 18:09:35
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 16:31, ToMasz pisze:
[...]

Przegapiłem okazję bo ten xiaomi był w sklepie stacjonarnym x-kom rzut beretem ode mnie. Jakoś wolę mieć kontakt z człowiekiem u którego już kupę szmalu wydałem ;-)
Myślę że kupowanie baterii 2000 grozi niedoczekaniem wieczora w cokolwiek zaawansowanym użytkowaniu.
Nigdy więcej.

Data: 2016-12-11 18:17:21
Autor: atm
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB

[...]

Jednak (jesli nie bierzesz na firme) kupujac wysylkowo masz 2 tygodnie na rozmyslenie sie gdyby ta chinszczyzna Ci nie podeszla.

Data: 2016-12-11 18:30:49
Autor: ALEX MR
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 11.12.2016 o 16:31, ToMasz pisze:

[...]

Owszem, może. Tylko po kiego Ci smartfon, skoro chcesz tak go używać.

[...]

Bo to jest smartfon, a nie telefon. Taka jego "uroda", że jak go intensywnie używasz, to szybko pada bateria/akumulator. Czasy 3 tygodni na jednym ładowaniu, vide 6210/6310 odeszły w przeszłość.
"skończyła się pewna epoka", jak to powiedział Gustaw Kramer ;-)

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2016-12-11 18:32:00
Autor: maderos
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 15:59, z pisze:
W dniu 2016-12-11 o 15:42, ToMasz pisze:
a czy ten model to dobry telefon w tej cenie? Czy to niema znaczenia?
ToMasz

Rzuć coś konkurencyjnego z naciskiem na baterię.

Może nie demon szybkości, ale teść ostatnio przedłużał umowę i kupił LG X power. Jak zobaczyłem jaki ma czas "ekranu" to zwątpiłem. Ponad 10h i zostało 30%. Używa tak samo jak wcześniej Sama S4 i różnica jest kolosalna.

Data: 2016-12-11 21:00:50
Autor: Budzik
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Użytkownik maderos maderos@tkdami.net ...

[...]

No tak, ale on ma taka sama baterie jak przykładowo xiaomi redmi note 4 czy redmi 3s.
A ten ma 4 rdzeniowego mediateka, tamte 6 badz 8-rdzeniowego snapdragona - nie ma w ogole co porównywać.

Jak ci nie zalezy na fakturze vat to moze kup bezposrednio z chin - wydasz 500-550zł .
No chyba ze ci vat doolicza. To juz zalezy gdzie mieszkasz i ile masz szczescia.

Poczytaj na telchina.pl

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2016-12-12 13:03:54
Autor: Andrzej W.
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-11 o 22:00, Budzik pisze:
Jak ci nie zalezy na fakturze vat to moze kup bezposrednio z chin - wydasz
500-550zł .
No chyba ze ci vat doolicza. To juz zalezy gdzie mieszkasz i ile masz
szczescia.

Mi doliczyli wyszło razem 770 PLN za Redmi Note 3 3/64 GB wersja CE  z gwarancją na Polskę. W X-Komp to kosztuje 1299 PLN wiec i tak jestem zadowolony jak diabli.
Nie wiem na jakiej oni marży jadą, ale przeginają stanowczo.

--
AWa.

Data: 2016-12-12 13:20:04
Autor: atm
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB

Mi doliczyli wyszło razem 770 PLN za Redmi Note 3 3/64 GB wersja CE  z
gwarancją na Polskę. W X-Komp to kosztuje 1299 PLN wiec i tak jestem

Gdzie kupowales? W jaki sposob realizowana jest gwarancja na PL?

Data: 2016-12-12 13:51:55
Autor: Andrzej W.
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-12 o 13:20, atm pisze:

Gdzie kupowales? W jaki sposob realizowana jest gwarancja na PL?

Aliexpress, mieli akurat promocję w sklepie na 11-11 a i dolar jeszcze kosztował normalnie.
https://www.aliexpress.com/item//32717858702.html

Tu jest opis gwarancji:
https://trade.aliexpress.com/issue/warranty/warrantyIntroduction.htm?warrantyType=exchangeOnly

Z mojego doświadczenia z innymi zakupami, Chińczyk po prostu wymienia i się nie pier..., Polak zaś kombinuje jak tu cię wyr... i nie uwzględnić gwarancji z byle powodu. Taki dziwny model biznesowy mamy....
Jeśli ktoś ma wątpliwości to polecam google i frazę " gwarancja x-komp".

--
AWa.

Data: 2016-12-12 12:44:11
Autor: Kris
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 13:51:56 UTC+1 użytkownik Andrzej W. napisał:
Jeśli ktoś ma wątpliwości to polecam google i frazę " gwarancja x-komp".

Ale x-com do gwarancji przeważnie nic nie ma? Gwarantem najczęściej jest producent.

Data: 2016-12-12 17:09:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB

"Andrzej W." 584e9d6b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl

dolar jeszcze kosztował normalnie.

Jeszcze niespełna 3 lata temu kosztował około 3 pln.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-12 18:53:43
Autor: Irokez
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-12 o 13:51, Andrzej W. pisze:

[...]

RTVeuroAGD to samo. Piąty raz z LG G3s przyniosłem na zanikający podczas rozmowy sygnał z mikrofonu i zażądałem wymiany na nowy, to dostałem piękne pismo z RTVeuroAGD, że oni nie widzą problemu w telefonie więc nie mogą uznać moich roszczeń. Mam czekać na powrót telefonu z serwisu.
Telefon przyszedł za jakieś 3 dni, a tam wbita w kartę przez serwis w Mławie piąta pieczątka z adnotacją "stwierdzono problem w oprogramowaniu i wgrano ponownie firmware".

Tak więc nigdy, przenigdy już nic nie kupię nawet bateryjki w RTVeuroAGD choćbym miał przepłacić dwukrotnie.

zdrówko

--
Irokez

Data: 2016-12-12 19:40:06
Autor: jerzu.xyz
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
On Mon, 12 Dec 2016 18:53:43 +0100, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

Tak więc nigdy, przenigdy już nic nie kupię nawet bateryjki w RTVeuroAGD choćbym miał przepłacić dwukrotnie.

Ja reklamowałem w Euro tablet. Miał problem z dotykiem, po dwóch
tygodniach dostałem od nich nowy tablet.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2016-12-12 20:02:45
Autor: Irokez
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-12 o 19:40, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Widocznie są lepsi i gorsi dla nich klienci.

--
Irokez

Data: 2016-12-12 23:10:16
Autor: Animka
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-12 o 18:53, Irokez pisze:
[...]

Pewnie zainstalowałes sobie nowsze oprogramowanie, które "gryzło" się z telefonem
Mój starszy telefon tez był w Mławie i tez wgrano oprogramowanie, ale starsze.
Lampa błyskowa strasznie grzała, mialam wrażenie, że telefon sie stopi, no i fatalne zdjęcia wychodziły.
Jak odeslali telefon to lampa była juz w porzdku. Nie napisali czy wymienili lampę błyskową. Napisali tylko, że wgrali oprogramowanie.

--
animka

Data: 2016-12-12 23:14:00
Autor: Animka
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
[...]

https://x-sklep.pl/kategoria-produktu/telefony/telefony-xiaomi/
Podobno nie gorsze od Ajfona.

--
animka

Data: 2016-12-13 10:16:13
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-12 o 23:14, Animka pisze:
https://x-sklep.pl/kategoria-produktu/telefony/telefony-xiaomi/
Podobno nie gorsze od Ajfona.

Droga Animko :-)
Jako że jestem skąpcem zawiedzionym dotychczasowym androidowym chłamem ;-) to spodobał mi się tytułowy Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Masz konkretnie jakąś konkurencyjną propozycję w tym budżecie?

Data: 2016-12-13 11:21:29
Autor: daromar
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Dnia Tue, 13 Dec 2016 10:16:13 +0100, z napisał(a):

[...]

Ja bym polecał wersję 3/32 i taniej będzie bezpośrednio z chin.
Niestety trzeba się nastawić że w razie czego gwarancja będzie trudna do uzyskania. I dlatego moim zdaniem nie ma co kupować tych najdroższych modeli. Ja mam wersję redmi pro czyli 3/32 i przy tej baterii wytrzymuje średnio około 3 dni przy średnio intensywnym uzywaniu.
Jak nie masz nic przeciwko 5,5 cala to niezłym telefonem jest redmi note 3 Tam tez jest bateria 4050 mAh a procesor to snapdragon 650 i jest tylko wersja 3/32. Niedawno pojawił się redmi 4 ale tutaj musisz zwórcić uwagę na wersję:
4a mają baterie 3000 i snap 425 - ale jest tani na ali jest poniżej 100 usd
4 ma juz baterię 4000 i snapa 430 (czyli to samo co w 3s)
4 pro ma tez baterię 4000 do tego snapdragon 625 i ekran 1080x1920.

daromar

Data: 2016-12-13 13:12:27
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-13 o 12:21, daromar pisze:
[...]

I właśnie dlatego chciałem to co w tytule i w normalnym polskim sklepie najlepiej stacjonarny. :-)

Wydawanie więcej niż 500-700 zł na telefon uważam za głupotę :-)

[...]

Sorry ale to ma być telefon (no dobra smarfon ;-) ) a nie zamówienie na prom kosmiczny ;-)
Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2 dni na baterii za 500-700 zł max

Data: 2016-12-13 13:02:49
Autor: daromar
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Dnia Tue, 13 Dec 2016 13:12:27 +0100, z napisał(a):

[...]

No też miałbym opory z wydaniem większej kwoty.

[...]

to zależy :)
Ja na pewno szukałbym telefonu z 3GB ramu i 32 flasha.
No i w tym budżecie to z PL dystrybucji xiaomi nie kupisz.

Przy normalnym niezbyt intensywnym użytkowaniu powinno wszystko z powyższych. Tutaj pytanie czy 5,5 cala nie jest za duże (dla mnie za duże), czy ekran może być 720p czy jednak musi być HD. Jak szybki procek ma być, czy radio jest niezbędne albo czytnik lini papilarnych.
Z tańszych to mi4c jest najszybszy ale dzięki temu, ekranowi FHD i mniejszej baterii najkrócej podziała na baterii. Z drugiej strony masz redmi 3s które ma wolniejszy procesor, większą baterię i ekran o mniejszej rozdzielczości i wg. testów gsmareny będzie działac około 2 razy dłuzej.

Te wszystkie drobiazgi, dla każdego co innego jest ważne.
http://www.gsmarena.com/compare.php3?
idPhone1=7863&idPhone2=8150&idPhone3=7512

Pisałeś że masz w pobliżu stacjonarny x-kom to przejdź się tam i zobacz jak redmi 3 działa, jakie to duże jaki jest ekran.

--
daromar

Data: 2016-12-13 14:41:16
Autor: z
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-13 o 14:02, daromar pisze:
  Tutaj pytanie czy 5,5 cala nie jest za duże (dla mnie za
duże), czy ekran może być 720p czy jednak musi być HD. Jak szybki procek
ma być, czy radio jest niezbędne albo czytnik lini papilarnych.

Jestem dzisiaj bardzo ugodowy wszystko jedno. Każdy nowy ekran jest dla mnie za duży. Chodzi o płynność i najlepiej w przyszłości aktualizacje Androida lub alternatywne softy żeby tą płynność podtrzymywać :-)

[...]

Czyli jak w tytule. :-) Dobrze kombinowałem.

Dzięki

Data: 2016-12-13 13:57:17
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Tue, 13 Dec 2016 13:12:27 +0100, w
<584fe5ac$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2 dni na baterii za 500-700 zł max

Sprawdź Outkitel K6000 czy K10000 :)

Data: 2016-12-13 20:00:49
Autor: Budzik
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Użytkownik z z@z.pl ...

Sorry ale to ma być telefon (no dobra smarfon ;-) ) a nie zamówienie
na prom kosmiczny ;-)
Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2
dni na baterii za 500-700 zł max

Ja mam redmi note 3 pro - na razie sprawuje sie całkiem ok, a bateria to bajka.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2016-12-13 21:26:52
Autor: ToMasz
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 13.12.2016 o 21:00, Budzik pisze:
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

jaki procesor i ile ma punktów w antutu?
ToMasz

Data: 2016-12-14 19:00:43
Autor: Budzik
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

[...]

kimovil ci odcieli? :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2016-12-13 21:41:19
Autor: J.F.
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:584fe5ac$0$15194$65785112@news.neostrada.pl...
Sorry ale to ma być telefon (no dobra smarfon ;-) ) a nie zamówienie na prom kosmiczny ;-)
Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2 dni na baterii za 500-700 zł max

A propos
http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/top-5-najlepszych-smartfon%C3%B3w-w-cenie-do-500-z%C5%82/ar-AAltvvh

kilka smartfonow do 500 zl ...
TP-Link Neffos C5
LG K8
HomTom HT17
Microsoft Lumia 650
myPhone Hammer Iron 2

J.

Data: 2016-12-13 22:40:02
Autor: re
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB

Użytkownik "J.F."

[...]

-- -
Ile z nich ma ładowanie indukcyjne ? :-)

Data: 2016-12-14 19:00:43
Autor: Budzik
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB

[...]

Wszystko zalezy o jakich cenach mowimy...
Czy z vatem w Polskiej dystrybucji czy bezposrednio z chin.
W tej drugiej opcji za 500zł mozna dostać nieco lepsze telefony.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2016-12-13 11:41:03
Autor: Andrzej W.
Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
W dniu 2016-12-13 o 10:16, z pisze:
to spodobał mi się tytułowy Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB

Polecał bym wersję z 3GB RAM.
MIUI kocha RAM i za nic nie chce się z nim rozstać.
Ja bez jakichkolwiek uruchomionych aplikacji z 3GB mam wolne tylko 1,4GB RAMu.

--
AWa.

Data: 2016-12-13 16:24:14
Autor: Animka
[...]