Xiaomi mi A1

Data: 2018-04-24 08:44:52
Autor: Bolko
Xiaomi mi A1
Kupiłem żonie MI A1.
Mam 190 cm i odpowiednie do wzrostu dłonie i powiem że te 5,5 cala to tak średnio mi się mieszczą w dłoni.

Druga rzecz aktualizacje.
Najpierw przyszło mi 1,2 GB aktualizacji do telefonu który miał premier rok temu.
A potem jeszcze doszły kwietniowe aktualizacje  200 albo 400 MB (nie pamietam dokładnie).
W takim tępie to za chwile mi miejsca braknie w telefonie.

tak BTW
jest jakiś program który powinienem/warto mieć w telefonie?

Data: 2018-04-24 19:23:20
Autor: ToMasz
Xiaomi mi A1
W dniu 24.04.2018 o 17:44, Bolko pisze:
[...]

tak. taki więszy program ale fajny. lineage14

ToMasz

Data: 2018-04-24 20:09:43
Autor: mrvtktjv
Xiaomi mi A1
On 24.04.2018 19:23, ToMasz wrote:
[...]

Dla Mi A1 jest już też LineageOS 15.1.

Data: 2018-04-24 20:15:14
Autor: mrvtktjv
Xiaomi mi A1
On 24.04.2018 17:44, Bolko wrote:
[...]

A co ma ten program robić?

Data: 2018-04-24 14:18:35
Autor: Bolko
Xiaomi mi A1
> tak BTW
> jest jakiś program który powinienem/warto mieć w telefonie?
> A co ma ten program robić?

No tak po prawdzie to nie wiem
ja mam telefon "dla seniora"
żona miała do tej pory lumie której największą wadą jest to że nie mam dla niej "apek" tak jak mają inne fony
i zastanawiam się co omineło żonę

Data: 2018-04-25 10:36:55
Autor: radekp@konto.pl
Xiaomi mi A1
Tue, 24 Apr 2018 08:44:52 -0700 (PDT), w
<1416dff3-712d-420f-a6ef-cd381176d696@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Kupiłem żonie MI A1.
Mam 190 cm i odpowiednie do wzrostu dłonie i powiem że te 5,5 cala to tak średnio mi się mieszczą w dłoni.

Mogłeś kupić np. Redmi 5. Proporcje 18:9 powodują, że 5,5" jest chudsze, ale
dłuższe.
Ale nie każdy lubi taki wydłużony telefon.

Data: 2018-04-25 18:29:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Xiaomi mi A1

"Bolko" 1416dff3-712d-420f-a6ef-cd381176d696@googlegroups.com

: Mam 190 cm i odpowiednie do wzrostu dłonie i powiem
: że te 5,5 cala to tak średnio mi się mieszczą w dłoni.

Mam 175,5 ;) cm i wg mnie 6" to niezbyt dużo, o ile
ramka okalająca ekran nie jest koszmarnie wielka.

Obecnie mam 5.5", ale zewnętrzne wymiary są bardzo duże
(akurat idealne dla mnie w samochodzie) i bardzo dobrze
leży w mojej ręce.

Obsługa całego ekranu kciukiem ręki trzymającej telefon
jest łatwa, ale preferuję obsługe dwuręczną.

Co do wysokości ekranu -- miałbym problemy z dostępem
kciukowym, gdyby ekran był wyższy niz obecnie.

-=-

Skoro już tutaj (przy mym telefonie) jestem...

GG4 łapie drobne ryski (widoczne dobrze w ostrym słońcu)
i jakieś dziwne plamki -- póki ekran jest czysty, nie widać
tych plamek, ale wystarczy posmarować ekran palcami, aby
te plamki (delikatne, ledwo widoczne) ukazały się. Próba
drapania ekranu stalowym nożem daje podobny efekt -- póki
ekran nie jest smarowany, śladów drapania nie widać...

Dla mnie najgorszą wielkością jest energochłonność.

Akumulator trzyma po niemal 2 latach intensywnego używania
(ładuję częściej niż raz dziennie -- zazwyczaj ładuję, gdy
mogę) na oko tak samo długo (co cieszy) jak trzymał tuż po
kupnie, ale jak na moje potrzeby -- trzyma krótko.

Raz przydarzyła się mi dziwna sytuacja z gwałtowną stratą
pojemności akumulatora.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-04-27 11:27:12
Autor: the_foe
Xiaomi mi A1
W dniu 2018-04-24 o 17:44, Bolko pisze:
[...]

jak aparat? Bo są własciwie skrajne opinie typu "najlepszy w tej cenie". "Aparat to najsłabszy element tego telefonu".

--
@foe_pl

Data: 2018-05-11 14:24:14
Autor: Bolko
Xiaomi mi A1
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 11:27:11 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]
> jak aparat? Bo są własciwie skrajne opinie typu "najlepszy w tej cenie". "Aparat to najsłabszy element tego telefonu".

szczerze ?
robi zdjecia
zrobiłem sobie selfi i 5 letni syn mnie poznał wiec chyba jest OK..
Nie widze różnicy pomiędzy lumią aparatem sony głupawką

Xiaomi mi A1