Xiaomi mi A1

Data: 2018-04-24 20:15:14
Autor: mrvtktjv
Xiaomi mi A1
On 24.04.2018 17:44, Bolko wrote:
Kupiłem żonie MI A1.
Mam 190 cm i odpowiednie do wzrostu dłonie i powiem że te 5,5 cala to tak ¶rednio mi się mieszcz± w dłoni.

Druga rzecz aktualizacje.
Najpierw przyszło mi 1,2 GB aktualizacji do telefonu który miał premier rok temu.
A potem jeszcze doszły kwietniowe aktualizacje  200 albo 400 MB
(nie pamietam dokładnie).
W takim tępie to za chwile mi miejsca braknie w telefonie.

tak BTW
jest jaki¶ program który powinienem/warto mieć w telefonie?

A co ma ten program robić?

Data: 2018-04-24 14:18:35
Autor: Bolko
Xiaomi mi A1
> tak BTW
> jest jaki¶ program który powinienem/warto mieć w telefonie?
> A co ma ten program robić?

No tak po prawdzie to nie wiem
ja mam telefon "dla seniora"
żona miała do tej pory lumie której największ± wad± jest to że nie mam dla niej "apek" tak jak maj± inne fony
i zastanawiam się co omineło żonę

Xiaomi mi A1