Xiaomi mi A1

Data: 2018-04-27 11:27:12
Autor: the_foe
Xiaomi mi A1
W dniu 2018-04-24 o 17:44, Bolko pisze:
Kupiłem żonie MI A1.
Mam 190 cm i odpowiednie do wzrostu dłonie i powiem że te 5,5 cala to tak średnio mi się mieszczą w dłoni.

Druga rzecz aktualizacje.
Najpierw przyszło mi 1,2 GB aktualizacji do telefonu który miał premier rok temu.
A potem jeszcze doszły kwietniowe aktualizacje  200 albo 400 MB
(nie pamietam dokładnie).
W takim tępie to za chwile mi miejsca braknie w telefonie.

tak BTW
jest jakiś program który powinienem/warto mieć w telefonie?

jak aparat? Bo są własciwie skrajne opinie typu "najlepszy w tej cenie". "Aparat to najsłabszy element tego telefonu".

--
@foe_pl

Data: 2018-05-11 14:24:14
Autor: Bolko
Xiaomi mi A1
W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 11:27:11 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]
> jak aparat? Bo są własciwie skrajne opinie typu "najlepszy w tej cenie". "Aparat to najsłabszy element tego telefonu".

szczerze ?
robi zdjecia
zrobiłem sobie selfi i 5 letni syn mnie poznał wiec chyba jest OK..
Nie widze różnicy pomiędzy lumią aparatem sony głupawką

Xiaomi mi A1