Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?

Data: 2011-12-19 22:10:52
Autor: abc
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?
http://www.xinhuanet.com/english/

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-12-19 22:14:07
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

http://www.xinhuanet.com/english/

Ten lefebrysta ma jaka¶ obsesję na punkcie tego co "zauważaj±" a czego "nie
zauważaj±" tzw. media głównego nurtu.

Jak u nas owe media "nie zauważyły" niedawnego spędu ofiar księży-pedofili
w Madrycie to też skomlał: "nie zauważyli! nie zauważyli!"

Dziwne...

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-19 22:28:35
Autor: kefirh
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorows kiego?
W dniu 2011-12-19 22:14, Grzegorz Z. pisze:
[...]

"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Barany w szczególości.

k.

Data: 2011-12-20 05:43:22
Autor: stevep
Dnia 19-12-2011 o 22:14:07 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

abc napisał:

[...]

Wcale mnie to nie dziwi, raz że niezbyt m±dry, a dwa, że nawiedzony  fanatyk.

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:45:43
Autor: raff
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?
A na Jamajce ?

R.

Data: 2011-12-20 13:55:31
Autor: raff
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?
On Mon, 19 Dec 2011 22:14:07 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

abc napisał:

[...]

Widocznie nic jeszcze ni paln±ł, to i zainteresowania nie ma.

R.

Data: 2011-12-19 22:18:24
Autor: abc
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?
Na Jamajce chyba też nie: http://jamaica-gleaner.com/

A Komorowski tak się przejmował tym co o nas pisz± na Jamajce!

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-12-19 22:32:13
Autor: kefirh
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorows kiego?
W dniu 2011-12-19 22:18, abc pisze:
Na Jamajce chyba teĹĽ nie: http://jamaica-gleaner.com/

A Komorowski tak się przejmował tym co o nas piszą na Jamajce!

Kompleks chazara.
Chazar -- wieczny przydupas tułacza.

k.

--
„Jak długo jeszcze policja będzie tolerowała dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III piętro dzwonić trzy razy?”

Data: 2011-12-20 05:43:55
Autor: stevep
Dnia 19-12-2011 o 22:18:24 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Na Jamajce chyba też nie: http://jamaica-gleaner.com/

A Komorowski tak się przejmował tym co o nas pisz± na Jamajce!

A jajco kretynie.

--
stevep

Data: 2011-12-20 09:47:42
Autor: raff
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?
On Tue, 20 Dec 2011 05:43:55 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

Dnia 19-12-2011 o 22:18:24 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Na Jamajce chyba też nie: http://jamaica-gleaner.com/

A Komorowski tak się przejmował tym co o nas pisz± na Jamajce!

A jajco kretynie.

Stefek ma bardzo celne te wypowiedzi. W stylu:

- Stefek !
- Co ?
- Stefek !
- Co ?
- Chuj ci w dupe!

R.

Data: 2011-12-20 17:13:46
Autor: stevep
Dnia 20-12-2011 o 09:47:42 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Tobie, jak rolka papy.  :p

--
stevep

Data: 2011-12-20 12:44:14
Autor: Canucki
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
http://www.xinhuanet.com/english/

Alez pisza o tej wizycie. Jednak mozna znalezc odpowiednie reportaze dopiero po wpisaniu w wyszukiwarce: "komorowski"

Parafrazujac wypowiedz tegoz osobnika: "Jaki prezydent, takie zainteresowanie". I eksponowanie tego wydarzenia przez chinskie i swiatowe media.

Krzysztof Canucki --

Data: 2011-12-20 17:03:33
Autor: stevep
Dnia 20-12-2011 o 13:44:14  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

I jaki kretyn co pisze to wyżej.

--
stevep

Data: 2011-12-21 02:24:48
Autor: Canucki
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 20-12-2011 o 13:44:14  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisa=B3=
(a):

> [...]

> Parafrazujac wypowiedz tegoz osobnika: "Jaki prezydent, takie
> zainteresowanie". I eksponowanie tego wydarzenia przez chinskie i  =

I jaki kretyn co pisze to wy=BFej.

Na lepszy komentarz Pana nie stac?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-20 20:34:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-20 13:44,  Canucki pisze:

[...]

To nie jest "osobnik" To jest nasz, PolakĂłw prezydent.

Data: 2011-12-21 02:25:55
Autor: Canucki
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
> media.
>
> Krzysztof Canucki

To nie jest "osobnik" To jest nasz, PolakĂłw prezydent.

Wspolczuje

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-21 03:57:01
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 03:25:55  Canucki <canucki@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> media.
>
> Krzysztof Canucki

To nie jest "osobnik" To jest nasz, PolakĂłw prezydent.

Ja też, jak możesz być takim idiot±?

--
stevep

Data: 2011-12-21 10:00:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-21 03:25,  Canucki pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚(a):

[...]

ZupeĹ‚nie bez powodu.. Pan Komorowski mimo tego ĹĽe nie jest ideaĹ‚em, to jednak daleki jest od mordowania ludzi  na Ĺ›wiecie. To ja tobie współczuje ĹĽe masz/miaĹ‚eĹ› takich wodzĂłw jak Reagan, Clinton czy Bush jr..

Data: 2011-12-21 12:20:52
Autor: Canucki
Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
 To ja tobie współczuje ĹĽe masz/miaĹ‚eĹ› takich wodzĂłw jak Reagan, Clinton czy Bush jr..

"Zupełnie bez powodu.."  Zaden z w/w nie byl moim prezydentem
(zreszta nikt nigdy nie byl "moim" prezydentem)
 I bez sensu - Ronald Reagan byl naprawde wielkim mezem stanu

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-21 19:35:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-21 13:20,  Canucki pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚(a):

  To ja tobie współczuje Ĺźe masz/miałeś takich wodzÄ‚Ĺ‚w jak Reagan,
Clinton czy Bush jr..
"ZupeĹ‚nie bez powodu.."  Zaden z w/w nie byl moim prezydentem
(zreszta nikt nigdy nie byl "moim" prezydentem)

I bez sensu - Ronald Reagan byl naprawde wielkim mezem stanu

Krzysztof Canucki

Pisałeś niedawno że wróciłeś za ocean do domu. A więc skojarzenia nasuwają się same.

Sporo dzieciaków w Bejrucie i Libii zeszło z tego świata za sprawą tego twojego "męża stanu'. Że o dorosłych ofiarach tego osobnika nie wspomnę.

Data: 2011-12-21 03:56:08
Autor: stevep
Dnia 20-12-2011 o 20:34:48 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To nie jest "osobnik" To jest nasz, Polaków prezydent.

Canucki to zdecydowanie niedorobiony osobnik.

--
stevep

Xinghua nie zauważyła przylotu Komorowskiego?