Xj600 linka gazu

Data: 2011-08-17 22:43:41
Autor: coolboyy
Xj600 linka gazu
Witam
Jestem Świeżakiem jeśli chodzi o motory i dopiero zaczynam swoją przygodę z nimi więc chciałbym się dowiedzieć od czego są 2 linki przy manetce gazu (jedna jest na pewno od gazu)??

Data: 2011-08-18 08:38:25
Autor: juhass
Xj600 linka gazu

--
Obie są od gazu!!!
Jedna ciągnie, druga też ciągnie, ale w drugą stronę!

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2011-08-18 16:27:21
[...]