Xlive - nie dziala :/

Data: 2011-08-17 14:23:27
Autor: Dysiek
Xlive - nie dziala :/
Hej

Mam X360 podlaczone kablem. Zawsze bylo ok a teraz nie chce sie polaczyc - wywala komunikat, jakby kabel byl nie podlaczony (a oczywiscie jest i jest sprawny). Mam neostrade z liveboxem. Jakies  pomysly?

Dysiek

Data: 2011-08-17 14:30:28
Autor: Goomich
Xlive - nie dziala :/
"Dysiek" <brak@brak.pl> naskrobał/a w
Mam X360 podlaczone kablem. Zawsze bylo ok a teraz nie chce sie
polaczyc - wywala komunikat, jakby kabel byl nie podlaczony (a
oczywiscie jest i jest sprawny). Mam neostrade z liveboxem. Jakies pomysly?

Może ich hakerzy rozchaczyli?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153