Xperia E dual

Data: 2013-10-23 10:55:46
Autor: karola
Xperia E dual
Zainteresował mnie ten aparat, ktoś wie czy obie karty są aktywne w tym samym czasie?

Data: 2013-10-23 11:12:45
Autor: sqlwiel
Xperia E dual
W dniu 2013-10-23 10:55, karola pisze:
Zainteresował mnie ten aparat, ktoś wie czy obie karty są aktywne w tym
samym czasie?
A ma napisane "dual standby"?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-23 14:50:32
Autor: karola
Xperia E dual

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:5267930d$0$2181$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-10-23 10:55, karola pisze:
Zainteresował mnie ten aparat, ktoś wie czy obie karty są aktywne w tym
samym czasie?
A ma napisane "dual standby"?

Producent na swojej stronie podaje tylko
Wygodna obsługa połączeń, dzięki obsłudze dwóch kart SIM
Korzystanie z dwóch kart SIM to idealny sposób na oddzielenie pracy od zabawy - dzwonisz i odbierasz rozmowy w wydajny sposób. Przełączasz się pomiędzy kartami SIM jednym dotknięciem. Możesz też zdecydować, o jakiej godzinie ma być w użyciu konkretna karta SIM.

Data: 2013-10-23 21:30:23
Autor: K
Xperia E dual
W dniu 23-10-2013 14:50, karola pisze:

[...]

czyli jedna w parzyste, druga w nieparzyste ;] czy oni w tym sony totalnie zdurnieli?

Data: 2013-10-23 22:06:11
Autor: Mr. Misio
Xperia E dual
Użytkownik K napisał:
[...]

Fajne :D

Ustawilbym sobie wlasnie tak, co 2 godzine ;)

Data: 2013-10-24 09:57:57
Autor: Marcin N
Xperia E dual
W dniu 2013-10-23 21:30, K pisze:

[...]

Chwila, ale to nie działa tak, że odbieranie rozmów z obu kart działa non stop? To na co komu taki "dual sim"?

--
MN

Data: 2013-11-04 20:43:03
Autor: p
Xperia E dual
W dniu 2013-10-23 10:55, karola pisze:
Zainteresował mnie ten aparat, ktoś wie czy obie karty są aktywne w tym
samym czasie?
W dniu 2013-10-23 10:55, karola pisze:> Zainteresował mnie ten aparat, ktoś wie czy obie karty są aktywne w tym
> samym czasie?

Tak. Ale jak dzwonisz z jednej to druga sie wylacza na czas rozmowy.

Mam ten telefon i nie jestem z niego zadowolony. Wedlug mnie: dziala wolno (do aktualizacji z przed kilku dni to bylo masakrycznie wolno), obudowa trzeszczy, robi kiepskie fotki, ekran jest takiej sobie jakosci, kolory interfejsu sa zle dobrane poniewaz w sloncu jest trudno np. dostrzec ikone nieodebranego polaczenia czy otrzymania wiadomosci. Natomiast jestem zadowolony z czasu pracy na baterii, ale co najwyzej to pogadam kilkanascie minut dziennie + sluchanie mp3. PRzy innej zabawie moze trzymac krocej.

Pomiajac dualsim i wersje androida to 3 lata temu kupiony w podobnej cenie samsung (i5700 spica) byl jakby o klase lepszy. Jesli masz mozliwosc to przetestuj ten telefon zanim go kupisz, zeby nie byc rozczarowana. Jakies samsungi mialy tez dualsima. Mimo, ze samsunga nie lubie to powaznie bym sie zastanowil czy lepiej go nie kupic zamiast tego sony.

p.

Xperia E dual