Xperia Neo V - rozmówcy źle mnie słyszą

Data: 2012-06-29 18:51:24
Autor: Latet
Xperia Neo V - rozmówcy źle mnie słyszą
Witam,

Od tygodnia mam Sony-Ericsson Neo V - ogólnie jestem bardzo z niego zadowolony. Jedyny problem, to skargi moich rozmówców, na niewyraźny dźwięk (głośny, ale "zamazany", trudno mnie zrozumieć). Ja natomiast słyszę rozmówców doskonale.

Nie jest to kwestia zasięgu (sprawdzałem już z wielu miejsc), ani aparatów rozmówców (problem potwierdziło już wiele osób).
Nie pomaga także włączanie ani wyłączanie opcji: Ustawienia / Ustawienia połączeń / Redukcja szumów.
Wydaje się że minimalnie (bardzo minimalnie) pomaga, gdy rozmawiam przez głośnomówiący (czy wtedy pracuje inny mikrofon?).

Pytania:
- czy inni użytkownicy tego telefonu też mają ten problem?
- czy istnieje rozwiązanie?

Dzięki,

latet

Data: 2012-06-29 23:08:02
Autor: DoQ
W dniu 29-06-2012 18:51, Latet pisze:
Od tygodnia mam Sony-Ericsson Neo V - ogólnie jestem bardzo z niego
zadowolony. Jedyny problem, to skargi moich rozmówców, na niewyraźny
- czy inni użytkownicy tego telefonu też mają ten problem?

Też ponoć nie słychać mnie idealnie (Neo bez V), a z drugiej strony dyktafon nagrywa wzorowo 48Khz 16bit stereo ...

- czy istnieje rozwiązanie?

Nie. Możesz spróbować przełączyć na GSM zamiast WCDMA.

--
Pozdr.

Data: 2012-06-30 20:38:24
Autor: Latet
Xperia Neo V - rozmówcy źle mnie słyszą
Też ponoć nie słychać mnie idealnie (Neo bez V), a z drugiej strony dyktafon nagrywa wzorowo 48Khz 16bit stereo ...

Przy okazji - jaki dyktafon polecacie? Fabrycznie nie było żadnego.

- czy istnieje rozwiązanie?
Nie. Możesz spróbować przełączyć na GSM zamiast WCDMA.

WCDMA to UMTS? Przełączenie zadziała podczas rozmowy? Bo na stałe, to chyba zły pomysł (spowolni transfery danych)?

Dzięki,

latet

Data: 2012-06-30 20:48:13
Autor: DoQ
W dniu 30-06-2012 20:38, Latet pisze:
[...]

Spowolni, ja mam widgetowy przełącznik bo tu gdzie przebywam UMTS czy tam 3G ma słaby zasięg tel. ciągle przełącza zżerając baterię...

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 12:23:26
Autor: jerzu
On Fri, 29 Jun 2012 18:51:24 +0200, "Latet" <latet@latet.pl> wrote:

Pytania:
- czy inni użytkownicy tego telefonu też mają ten problem?
- czy istnieje rozwiązanie?

Ja mam inny problem. Częste rozłączanie z rozmówcą, ale tylko gdy aj i
mój rozmówca jest w sieci T-Mobile. Jeżeli rozmawiam z Plusem, Playem
whatever to taki "feature" nie występuje. Konsultanci T-Mobile nie
potrafią mi pomóc.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-01 13:45:06
Autor: DoQ
W dniu 01-07-2012 12:23, jerzu pisze:
whatever to taki "feature" nie występuje. Konsultanci T-Mobile nie
potrafią mi pomóc.

Pomogą Ci jak będą chcieli wcisnąć kolejny abonament...

--
Pozdr.

Xperia Neo V - rozmówcy źle mnie słyszą