Xperia X8 - kto ma? pytanie o odbieranie

Data: 2011-02-20 19:11:30
Autor: Irokez
Xperia X8 - kto ma? pytanie o odbieranie
Witam

Kopiąc informacje o tym telefonie, natrafiłem na takie, że ten telefon kompletnie nie nadaje się do telefonowania ;)
A mianowicie aby odebrać rozmowę to trzeba coś tam przemieszczać palcem i upuszczać w odpowiednim miejscu, a jak chce się zakończyć rozmowę i w trakcie wcisneło się coś, co przeniosło do jakiegoś menu, to łatwiej wyciągnąć baterię niż odnaleźć funkcję kończącą rozmowę.

Prawda to?
Wstępnie z dostępnych wybrałem akurat ten model (jest też LG GT540) i tak mnie ten tekst zaintrygował. Aktualnie mam E52, więc pewnie to będzie szok po przesiadce.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-02-21 11:05:01
Autor: basteku
W dniu 2011-02-20 19:11, Irokez pisze:
[...]

Ale bzdury ... :)) .. aby odebrac rozmowe to tak jak w wiekszosci tel. dotykowych trzeba przesunac suwak w jedna strone lub w druga aby odrzucic.
Zakonczenie rozmowy wykonywane jest przyciskiem w prawym dolnym rogu i jeszcze ani razu mi sie nie zdarzylo cudownie wejsc do menu .. a poza tym pewnie jak sie wejdzie to na samej gorze jest ikona rozmowy, tam naciskamy i mozemy zakonczyc rozmowe. Nie wiem skad wziales te rewelacje, ale sa to kompletne bzdury.

Pozdrawiam
Bastek

Data: 2011-02-21 09:33:01
Autor: tepa_killer
On 21 Lut, 11:05, basteku <baste...@NO123SPAM.interia.pl> wrote:
> [...]

tym pewnie jak sie wejdzie to na samej gorze jest ikona rozmowy, tam
naciskamy i mozemy zakonczyc rozmowe. Nie wiem skad wziales te

ja po xperii x1i naprawde zawiodłem sie marką sony ericsson , to byl
najgorszy telefon w moim zyciu a miałem ich ze 30...

Data: 2011-02-21 20:28:57
Autor: Irokez
Użytkownik "tepa_killer" <wiktorhugo@gmail.com> napisał w wiadomości news:54292852-2c38-470e-8a2e-7b62d078f06bs3g2000vbf.googlegroups.com...

ja po xperii x1i naprawde zawiodłem sie marką sony ericsson , to byl
najgorszy telefon w moim zyciu a miałem ich ze 30...

a co innego..
mam do wyboru:
Nokię C5-00 - hmm mam E52 a to widzę jest gorsze, nie ma WiFi
SE Hazel - hmm.. coś podobnego do E52
Nokia 5230 - też bez WiFi
Samsung Wave 533 - BADA.os - mało popularne
LG GT540 Swift - jakaś konkurencja dla X8, chyba wolę jednak X8

Do HTC Wildfire trzeba dopłacić 150zł. Jakoś mi się nie chce za markę tyle płacić.

Pozdro

--
Irokez

Data: 2011-02-21 20:42:54
Autor: Irokez
Użytkownik "basteku" <bastek.u@NO123SPAM.interia.pl> napisał w wiadomości news:ijtdce$cq9$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem, stąd pytam.
W E52 wiecznie wchodzę w aparat. Raz w nocy mnie telefon obudził i gadam półsennie a tu błysk. Kurde.. pioruny zimą?
Rano znalazłem fotkę sufitu.

W X8 mi to nie grozi?

--
Irokez

Xperia X8 - kto ma? pytanie o odbieranie