Xsara Picasso

Data: 2010-01-20 00:32:02
Autor: kaszpir
Xsara Picasso
rodzina ma zamiar sie powiekszyc wiec musze zmienic wozidelko.
W chwili obecnej zastanawiam sie nad Xsara roczniki 2000-2002 cena do okolo
18 tys.
No i teraz pytanie zasadnicze GAZ czy Diesel.  Miesiecznie przetaczam sie w
okoicach 1500-2000 kilometrow.
Jak wyglada cena standardowych wymian klocki / rozrzad ?
Co sie psuje najczesciej ?

Jesli ktos zechce podzielic sie wskazowkami, chetnie wyslucham.
Moze cos innego w tym zakresie cenowym ? Wazne by z tylu pomiescily sie 3
foteliki.

Ja mam Xsarę Picasso. Miesięcznie robię podobną ilośc km co Ty.
Kupiłem sobie wersję 1.6 8v 95KM z LPG.
Spala mi to od 9,5L LPG w mieście i od 7,5L LPG w trasie ...

Diesla nie chciałem bo za mało jeżdżę , a naprawy diesla są naprawdę
kosztowne a jest co się popsuć ...
W przypadku prostego benzyniaka bezawaryjność układu napędowego jest
duuuuuużo niższa niż w przypadku diesla a ewentualne naprawy dużo dużo
dużo tańsze ...

Rozrząd do 1.6 8V jest bardzo tani (kompletny rozrząd 99zł :) i
powinien starczyć na 120tys km ...

Data: 2010-01-20 09:37:11
Autor: krzysiek82
Xsara Picasso
kaszpir pisze:
  > Diesla nie chciałem bo za mało jeżdżę , a naprawy diesla są naprawdę
kosztowne a jest co się popsuć ...

tu się zgadzam, mam JTD co prawda nic się nie psuje ale jak sie się zepsuje ...... :)

W przypadku prostego benzyniaka bezawaryjność układu napędowego jest
duuuuuużo niższa niż w przypadku diesla a ewentualne naprawy dużo dużo
dużo tańsze ...

prawda :)

Rozrząd do 1.6 8V jest bardzo tani (kompletny rozrząd 99zł :) i
powinien starczyć na 120tys km ...

  a jak wyglądają ceny innych części, jak z dostępem do tanich zamienników? czujniki, termostaty itp itd.

--
krzysiek82

Xsara Picasso