Xsara Picasso

Data: 2010-01-21 09:05:15
Autor: Franc
Xsara Picasso
Renault Scenic ma z tyłu 3 fotele, ale środkowy jest wyraźnie węższy, takie 2.5 miejsca. To jest charakterystyczna cecha Scenica.
Pikuś ma 3 fotele identycznej szerokości, trochę węższe niż zewnętrzne fotele w Scenicu, ale dużo szersze niż ten środkowy, więc nie można porównywać takich układów.
Przedpiszcy mają jednak rację - 3 foteliki z tyłu może być trudno, choć na pewno będzie łatwiej w Pikusiu niż w samochodach mających klasyczną kanapę i w Scenicu. Berlingo/Partner wersjach osobowych mają kanapy profilowane na 3 pełne miejsca.
Ja mam Xantię i z tyłu na kanapie nie widzę możliwości zamontowania 3 fotelików. Moje 2 jednak mieszczą się swobodnie i zostaje pomiędzy nimi odrobina miejsca, żeby na krótkich dystanasch przewieźć 1 dorosłą osobę. Wsiadanie pomiędzy foteliki jest zajęciem karkołomnym. Na dłuższe trasy, jeżeli muszą jechać 3 osoby dorosłe i oba małe gluty ;) to fotelik starszego ląduje z przodu, a fotelik małej montuje na środku kanapy. Wtedy z tyłu 2 dorosłe osoby się mieszczą. Oczywiście kanapa jest wyprofilowana klasycznie na 2 miejsca i poddupnik, czyli niejako 2.5 miejsca siedzącego. Nie wiem jak masz w swojej Vectrze ale w Xantii środkowe miejsce na kanapie ma normalny pas, wystarczający żeby zamocować fotelik 2 grupy (przodem do kierunku jazdy, fotelik ma własne pasy), który na poddupniku stoi w miarę stabilnie. Gondolki (grupa 0) ani aktualnego fotelika w trybie grupa 1 (tyłem do kierunku jazdy) na środku nie dawało sie montować. Wtedy ku niezadowoleniu starszego, to on siedział z tyłu a mała siedziała z przodu.
Xantia jest szersza od Vectry B.
Pzdrw
Franc "Rowery Poziome Rule"
--

IMK P7 SWB, ASS w trakcie zabudowy
Granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"

--

Xsara Picasso