Xtreamer i MKV

Data: 2010-09-28 23:35:54
Autor: boxfish
Xtreamer i MKV
W dniu 2010-09-28 21:58, Adam Dybkowski pisze:
Pierwszy raz w r臋ce wpad艂 mi film, kt贸rego 艣cie偶ki obrazu Xtreamer nie
chce pokaza膰 (firmware mam najnowszy). Czarny ekran i ju偶. D藕wi臋k (DTS)
s艂ycha膰 prawid艂owo.

Osochozi? Pecet (VLC) odtwarza ten film bezproblemowo.

mo偶e to by膰 jaka艣 samor贸bka z profilem 5.1 zamiast 4.1, b臋dzie k艂opot

Data: 2010-09-28 23:43:25
Autor: Adam Dybkowski
Xtreamer i MKV
W dniu 2010-09-28 23:35 boxfish napisa艂(a):

[...]

Nic to. Obejrz臋 na pececie.
Jak wida膰 nie ma odtwarzaczy doskona艂ych. Ciekawe kt贸ry stacjonarny by sobie z tym poradzi艂. BTW: chodzi艂o o "Prince of Persia - Sands of Time" w wersji MKV 1280x536 o d艂ugo艣ci 7044796805 bajt贸w (ok. 6,56 GB).

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Uwaga: przed wys艂aniem do mnie maila usu艅 cyfry z adresu.

Data: 2010-09-29 11:05:16
Autor: boxfish
Xtreamer i MKV
W dniu 2010-09-28 23:43, Adam Dybkowski pisze:
[...]

je艣li tak jak napisa艂em profil 5.1 to i stacjonarny nie poradzi, jest to kwestia chipu, kt贸ry takich profili nie obs艂uguje a to czy jest ten chip w odwarzaczu stacjonarnym, telewizorze czy hd playerze to juz ma艂o wazne

Data: 2010-09-29 12:40:04
Autor: Adam Dybkowski
Xtreamer i MKV
W dniu 2010-09-29 11:05 boxfish napisa艂(a):

[...]

Hmmm, to przecie偶 tylko i wy艂膮cznie kwestia firmware dzia艂aj膮cego w "chipie" dekompresuj膮cym film (najcz臋艣ciej jest to po prostu procesor sygna艂owy z dedykowanym oprogramowaniem wewn臋trznym). No i oczywi艣cie ograniczenia wydajno艣ci. Profil 5.1 wprowadza nowe metody kompresji / wykrywania ruchu czy tylko wp艂ywa na format strumienia wideo?

Oczywi艣cie je偶eli sam producent chipu (Sigma Designs, Realtek itd) nie wprowadzi obs艂ugi nowego profilu to zapewne nic si臋 nie da zrobi膰. W przypadku Xtreamera firmware chipu dekoduj膮cego obraz dostarczany jest w apgrejdach (plikach .xtr) w pliku package2/video_firmware.bin.

Data: 2010-09-29 13:10:37
Autor: boxfish
Xtreamer i MKV
W dniu 2010-09-29 12:40, Adam Dybkowski pisze:

[...]

I mo偶e tu jest pies pogrzebany ?

>Profil 5.1 wprowadza nowe metody kompresji /
wykrywania ruchu czy tylko wp艂ywa na format strumienia wideo?

uczciwie przyznam 偶e nie wiem, jedyne co wiem o tym profilu 偶e nalezy go unika膰 bo poza kompem bedzie problem z odtwarzaniem. wi臋c nie szuka艂em specyfikacji

Sprawdzi艂e艣 ten profil w pliku ?

Data: 2010-09-29 17:23:09
Autor: Krzysztof Duchnowski
Xtreamer i MKV
On 29.09.2010 12:40, Adam Dybkowski wrote:

[...]

PS3 r贸wnie偶 takiego levela nie 艂yka ale wystarczy w nag艂贸wku pliku
zmieni膰 oznaczenie level z 5.1 na 4.1 i nie ma problemu z odtwarzaniem.

Poszukaj programu do przer贸bki MKV na format PS3...
Albo nie szukaj:
http://sites.google.com/site/sentry232/
(muxuje na MP4 ale potrafi i rekodowa膰)
lub
http://www.smlabs.net/tsmuxer_en.html
(muxuje na VOB - obs艂uguje mniejsz膮 ilo艣膰 format贸w wej艣ciowych)

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
lista kompatibilnosci player贸w DVD - http://www.videohelp.com/dvdplayers

Data: 2010-09-29 17:34:32
Autor: Rados艂aw Saniewski
Xtreamer i MKV
To si臋 podepn臋:
Czym najlepiej darmowym wyci膮gn膮膰 sze艣ciokana艂owe ac3 z avi?

--
pzdr,
Radziel

Data: 2010-09-29 18:58:16