YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610

Data: 2010-04-12 14:03:25
Autor: Dynio
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610
Witam,

Mam zamiar kupić jeden z podanych ampli, ale nie wiem czy są jakieś istotne różnice pomiędzy nimi ?
Może ktoś uzywa i może polecić ?

Na droższy mnie nie stać :)
--
Pozdrawiam,

Data: 2010-04-12 14:05:08
Autor: Dynio
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610
Gdzieś mi zjadło, że drugi to Denon :)

Data: 2010-04-18 13:03:04
Autor: Adoks
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610

Użytkownik "Dynio" <dynio@wytnij.wp.pl> napisał w wiadomości news:hpv29d$pjv$1inews.gazeta.pl...
Gdzieś mi zjadło, że drugi to Denon :)
trudno się dopatrywać różnic między tymi modelami, należało by mieć oba obok siebie
i odsłuchiwać, osobiście mam ten model Yamahy więc zdecydowanie mogę go polecić
świetnie gra w Stereo i KD używałem przez 10 lat innego modelu ampa więc mam porównanie

Adoks

Data: 2010-04-21 02:46:00
Autor: Jerry
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610
On 12 Kwi, 14:03, "Dynio" <dy...@wytnij.wp.pl> wrote:
[...]

W podobnej cenie kupisz Onkyo 507 - wg mnie lepsze od obu
wymienionych, zarówno w kinie domowym, jak i przy odsłuchu muzyki -
http://www.allegro.pl/item1010073325_onkyo_tx_sr_507_faktura_vat_raty_tx_sr507.html

Data: 2010-04-21 21:08:04
Autor: Adam Dybkowski
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610
W dniu 2010-04-21 11:46, Jerry pisze:

W podobnej cenie kupisz Onkyo 507 - wg mnie lepsze od obu
wymienionych, zarówno w kinie domowym, jak i przy odsłuchu muzyki -
http://www.allegro.pl/item1010073325_onkyo_tx_sr_507_faktura_vat_raty_tx_sr507.html

BTW: Czy ten Onkyo traci pamięć ustawień tunera FM po odłączeniu zasilania na dłuższy czas? Moja Yamaha tak ma i to bardzo wqrzające. A jedną listwą wygodnie mi wyłączać naraz wszystkie klocki A/V.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-04-22 06:43:12
Autor: Jerry
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610
On 21 Kwi, 21:08, Adam Dybkowski <adybkow...@45wp.pl> wrote:
> [...]

zasilania na dłuższy czas? Moja Yamaha tak ma i to bardzo wqrzające.. A
jedną listwą wygodnie mi wyłączać naraz wszystkie klocki A/V.

Przyznam uczciwie - nie wiem. Chciałem go kupić swego czasu, później
chciałem kupić 607, a ostatecznie kupiłem 806 :D
Mój model był odłączony najwyżej przez kilka dni i żadne ustawienia
nie zostały zresetowane więc zaryzykowałbym stwierdzenie, że nie.

Data: 2010-04-26 20:14:17
Autor: plexer
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610

[...]

Moja RX-V661 nie traci żadnych ustawień nawet po 2 tyg.

pozdr.
plexer __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5056 (20100424) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-04-27 00:04:06
Autor: Adam Dybkowski
YAMAHA RXV 465 czy AVR-1610
W dniu 2010-04-26 20:14, plexer pisze:

[...]

No to nie mam szczęścia. :( Mam RX-V420 RDS. Pewnie już ze starości wyschły mu elektrolity - ale reszta działa całkiem sprawnie.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-04-27 11:35:17