YAMAHA SLIDER

Data: 2011-10-18 17:45:39
Autor: cukier13
YAMAHA SLIDER
siema mam 14lat i 185cm czy yamaha niebedzie za mała? bo mam 3800zł ja chce suter do stundu ?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-18 21:56:35
Autor: Arni
YAMAHA SLIDER
cukier13 pisze:
siema mam 14lat i 185cm czy yamaha niebedzie za mała? bo mam 3800zł ja chce suter do stundu ?

mysle ze sutera:
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/suter-srt-500-v4the-gp-two-stroke-motorcycle-for-anyone-to-buy-ar81617.html

to nawet na chwile nie dostaniesz:
http://pl.wiktionary.org/wiki/stund

a juz na pewno za 3800

Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

aa to z tego forum dla przedszkolaków? to spoko, pisz dalej listy do sw Mikołaja, pora juz odpowiednia

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-10-19 08:58:14
Autor: Lovtza
YAMAHA SLIDER
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

aa to z tego forum dla przedszkolaków? to spoko, pisz dalej listy do sw
Mikołaja, pora juz odpowiednia

Ale mu dałe¶ Arni! Teraz będzie widział gdzie raki zimuj±! :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-19 11:58:58
Autor: Magic
YAMAHA SLIDER
W dniu 2011-10-19 10:58, Lovtza pisze:

aa to z tego forum dla przedszkolakĂłw? to spoko, pisz dalej listy do sw
Mikołaja, pora juz odpowiednia

Ale mu dałeś Arni! Teraz będzie widział gdzie raki zimują!
:)

W sensie, ĹĽe w Toruniu ?
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

YAMAHA SLIDER