[S] YAMAHA TDM 850 '99, W-wa, kufry Hepco&Becker + dodatki

Data: 2013-04-23 03:10:23
Autor: triglav
[S] YAMAHA TDM 850 '99, W-wa, kufry Hepco&Becker + dodatki
Ahoha!
Pozwolę sobie poinformować PT Kolegów i Koleżanki o moim moto, które jest do wzięcia.
Jest tu:  http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-M3593692.html
Opisałem jak mogłem najlepiej, więc się nie będę powtarzał. Od siebie tylko dodam, że maszyna jest naprawdę w porządku. Może i ma pewne skazy na urodzie. Może i nie wygra w konkursie piękności. Ale wyrównuje to innymi zaletami:)
Z ukłonami
KS

[S] YAMAHA TDM 850 '99, W-wa, kufry Hepco&Becker + dodatki