YANOSIK , czy inny janosik ;) - Krótki test na trasie Wrocław - Warszawa - Wrocław.

Data: 2009-07-30 12:29:49
Autor: LA
YANOSIK , czy inny janosik ;) - Krótki test na trasie Wrocław - Warszawa - Wrocław.

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:h4rmsu$rer$1inews.gazeta.pl...
Kopiuję wypowiedź mojego kolegi, który raczył z janosikiem p rzejechać się w trasę bez CB.

Efekt  mandacik ; )

Przetestowałem yanosika wczoraj na trasie Wrocław-Warszawa i z powrotem. Efekt - 500zł / 6 pkt. Z przykrością muszę stwierdzić, że urządzenie to nie nadaje się kompletnie do niczego. 1. Dostałem informację o wszystkich fotoradarach, ale co z tego skoro wszystkie są i tak świetnie oznakowane (i przeważnie stoją puste). Dzięki antyradarowi wiemy które robią zdjęcia. 2. Minąłem 3 patrole z suszarkami - yanosik nie powiedział nic 3. Minałęm 2 patrole "cywilne" - yanosik nie powiedział nic 4. Minąłem 2 krokodylków - yanosik nie powiedział nic Co ciekawe - wprowadziłem wszystkie powyższe punkty, niektóre z nich były aktualne gdy wracałem - yanosik się nie odezwał. Urządzenie niestety nie spełnia swojej podstawowej roli. Za 800 (yanosik + mandat) macie dobre CB i słaby antyradar

Korzystałeś z tego shita. Trzeba było poczytać opinie na forach to byś wiedział co to. No i przede wszystkim wziąć radyjko w trasę:)

pzdr

Data: 2009-07-30 12:30:36
Autor: LA
[...]

a mandacik za speeding pewnie

YANOSIK , czy inny janosik ;) - Krótki test na trasie Wrocław - Warszawa - Wrocław.