YOUTUBE

Data: 2013-05-23 18:08:04
Autor: Stachu Chebel
YOUTUBE
Weżcie mi ludziska napiszcie jak dodać komentarz do dowolnego filmiku
opublikowanego na YT. Oślepłem czy co?! Oglądam stronkę YT i szlag
mnie trafia!!  Za Wuja Wacka nie znajduję guzika do kliknięcia na
komentarz. A chcę skomplementować pewną Panienkę...  Nie, nie... ,
żadne sprośne i takie tam..  Jest ZNAKOMITA !!  Stare zgredy takie jak
ja , zapewne to docenią..

https://www.youtube.com/watch?v=uyopFCUs31k

Data: 2013-05-24 17:37:58
Autor: boukun
YOUTUBE
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:87bd0e3b-7321-4d37-9a2a-e398ac4ab0e2eo6g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Z reguły poniżej kilku na górze najlepiej ocenianych jest miejsce na nowy komentarz.

W tym przypadku poniżej dwóch komentarzy...
Wszystkie komentarze (14)
Zaloguj się, by dodać komentarz.

Po zalogowaniu stoi w okienu:
Kliknij, aby dodać komentarz.