Yahoo o zaiwanionej kasie w Smolensku

Data: 2010-06-07 23:15:54
Autor: awe
Yahoo o zaiwanionej kasie w Smolensku
Data: 2010-06-07 23:24:36
Autor: awe
Yahoo o zaiwanionej kasie w Smolensku
Najbardziej podoba mi sie wpis
"the guy was probably alive they got the pin and stomped his head in russian style"

czyli ze facet byl zywy kiedy dobrali sie do pinu i w zwyczajowy dla rosjan sposob rozwalili mu leb

Kurde ze ja o tym nie pomyslalem. No tak to pewnie ta jedna z 3 osob ktore przezyly upadek.
awe

Data: 2010-06-07 17:23:10
Autor: Bruner

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hujnsi$a6g$1news.onet.pl...

Kurde ze ja o tym nie pomyslalem.

do tego potrzebny jest mozg, ktorego ci brakuje

Data: 2010-06-08 00:00:21
Autor: awe

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hujo00$aii$1news.onet.pl...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hujnsi$a6g$1news.onet.pl...

Kurde ze ja o tym nie pomyslalem.

do tego potrzebny jest mozg, ktorego ci brakuje
-- -- -- -- -- -- -- --
masz racje wypozyczono go do centrali CIA
awe

Data: 2010-06-07 18:34:27
Autor: Bruner

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hujpv9$goh$1news.onet.pl...

masz racje wypozyczono go do centrali CIA
awe

ja cie juz dawno podejrzewalem ze ty na uslugach obcego wywiadu, nie musisz sie sam do tego przyznawac.

jeden sluzy moskalowi drugi jankesowi, mimo ze obaj maja inne pobutki ale za to jedna wspolna ceche zdrajcy

Data: 2010-06-08 00:56:36
Autor: awe

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hujs5l$m0k$1news.onet.pl...

[...]

ty sie tak nie angazuj bo jeszcze sie we mnie zakochasz
awe

Yahoo o zaiwanionej kasie w Smolensku