[FB] Yahoo ruszyło

Data: 2012-08-28 12:28:20
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło
Kurde, serwery gazety przestaly mi dostarczac posty, a tu sie dzieje! Tomek o krykiecie pisze!!

Ale ja o czym innym.

Z uporem maniaka co lato czekam, zeby yahoo udostepnilo ligi na nowy sezon. Zeby juz poczuc nieco tego klimatu

Here we go... ruszyli...

Kto przejmuje fb1?

Witek, dolaczam do Ciebie!!! :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-08-28 12:49:27
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kto przejmuje fb1?

Zacznijmy moze od potwierdzen, co?
I tak w kolejnosci zeszlego sezonu czekamy na deklaracje od...
Rasheeda, Masona, Gerarda, Washko, Zagiego, mnie [potwierdzam!],
Kriszota, Strikera, axd/los_pistoletos i 3 GMow awansujacych z FB2.

Jak ktos chce byc komiszem niech sie nie krepuje to zaznaczyc ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-08-28 12:56:03
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-08-28 13:49, wiLQ pisze:
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kto przejmuje fb1?

Zacznijmy moze od potwierdzen, co?

Nooo... to juz niech zbiera potwierdzenia chetny na komisza!...

[...]

.... o wlasnie :-)

BTW - lige zalozylem, zaproszenia dla uprawnionych z fb1 rozeslalem. Gdy zadeklaruje sie oficjalnie chetny na komisza - lige przekaze i sie wycofam.

Pozdr
Slawek

PS. Jakby co - ja oczywiscie deklaruje dolaczenie (w drodze wyjatku na jeden sezon :D) do fb2.

Data: 2012-08-28 18:56:42
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-08-28 12:56, s pisze:
[...]

Po zeszłym sezonie z FB2 powinni awansować (w kolejności)
maryjan -Tłoki II Warszawa
Siner - Cules
yanoos - Kenke boyz

Może prześlę namiary, to będzie można wysłać im zaproszenia.

Co do potwierdzeń, to chyba termin trzeba dać "dość odległy", bo w sumie jeszcze sezon urlopowy, a nie niektórzy odcinają się od netu na urlopie ;-)

Witek

Data: 2012-08-28 10:25:53
Autor: Siner
[FB] Yahoo ruszyło
Dostałem właśnie zaproszenie do ligi PRSK_FB2, ale jak rozumiem awansowałem do samej elity :) Nie wiem czy widzicie moje dane (nie czaję tego nowego interface'u), więc podam: mich.mazurek@gmail.com

Mój team to Cules a nick Siner

Data: 2012-08-28 20:44:22
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-08-28 19:25, Siner pisze:
[...]

Moja wina - reaktywując ligę automatycznie wysłało zaproszenia a ja nie zwróciłem na to uwagi.
Ale za to wszyscy awansujący zauważyli zaproszenia :-)
Pozdrawiam Witek

Data: 2012-09-06 08:15:45
Autor: Wojtek J.
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 20:44:25 UTC+2 użytkownik Witek napisał:
W dniu 2012-08-28 19:25, Siner pisze: > Dostałem właśnie zaproszenie do ligi PRSK_FB2, ale jak rozumiem awansowałem do samej elity :) > > Nie wiem czy widzicie moje dane (nie czaję tego nowego interface'u), więc podam: > > mich.mazurek@gmail.com > > Mój team to Cules a nick Siner > Moja wina - reaktywując ligę automatycznie wysłało zaproszenia a ja nie zwróciłem na to uwagi. Ale za to wszyscy awansujący zauważyli zaproszenia :-) Pozdrawiam Witek

Poproszę zaproszenie. Awansowałem z ... FB1 ;-)Disposable heroes

Pzdr - Wojtek

Data: 2012-09-06 21:45:34
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-06 17:15, Wojtek J. pisze:
[...]

Ja tez, ja tez!
Florida Pensioners

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-20 11:58:46
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-06 21:45, s pisze:
[...]

Sławek, wyślij mi jakiś namiar na siebie (witold.jakubowski@p.lodz.pl), bo wysłane do Ciebie wiadomości na wp odbija mi.
Witek

Data: 2012-08-28 22:43:59
Autor: mr
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 12:48:42 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
[...]

Jako awansujący potwierdzam chęć dalszej zabawy w FB1 :-)

maryjan/Tłoki II Warszawa

pozdrawiam
mr

Data: 2012-08-29 10:41:55
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło

[...]

Washko potwierdzil w najlepszy mozliwy sposob, czyli blyskawicznie zglaszajac team do ligi :-)

W miedzyczasie yahoo schowal glowe w piasek i wycofal platforme.
Pewnie wczorajsze wyjscie w swiat bylo nieoficjalne i pilotazowe.
Zdazylem wziac udzial w mocku!!

Tak czy inaczej - pewnie oficjalny start jest juz kwestia dni i najdalej w okolicach Labour Day bedziemy miec yahoo do dyspozycji.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-08-29 05:19:55
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło
On 29 Sie, 10:41, s <s...@wp.pl> wrote:
W miedzyczasie yahoo schowal glowe w piasek i wycofal platforme.

I ja sie pytam - Co na to Rząd? Platforma wycofana, a tu nawet jednego
oswiadczenia z Biura Prasowego!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-08-29 06:39:32
Autor: jzagulski
Yahoo ruszyło
Ja potwierdzam uczestnictwo

Zagi - The Saints

pozdro

Data: 2012-08-30 09:31:16
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło
W dniu 2012-08-29 15:39, jzagulski@gmail.com pisze:
Ja potwierdzam uczestnictwo

Zagi - The Saints

pozdro

Ja rĂłwnieĹź.

pozdr

Data: 2012-09-03 01:41:18
Autor: piotr.janus
Yahoo ruszyło
Też potwierdzam - yanoos, zespół kenke boyz

Data: 2012-09-17 12:38:13
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Wciaz brakuje potwierdzienia i/lub dolaczenia do ligi od Masona
[wyslalem tez maila z pytaniem] i jak dobrze rozumiem awansuja maryjan -Tłoki II Warszawa, Siner - Cules, yanoos - Kenke boyz, wiec
wyslalem do nich zaproszenie na podanego na PRSK maila.

Poniewaz jest juz tylko jedna niewiadoma to FB2 chyba spokojnie moze sie
organizowac bo albo Mason wroci albo przygarniemy jeszcze tylko jednego
GMa [kto byl czwarty/piaty w FB2?]

Data: 2012-09-17 17:24:53
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-17 13:38, wiLQ pisze:
[...]

4. Kubki - to mój zespół (jakubo1313)
5. Los pistoletos (Manager: los_pistoletos , Co-Manager: Axd)
6. Golden State of Mind Manager: Isiah Thomas

W fb2 narazie odmeldowało się 4, ale może jeszcze nie wszyscy wrócili do codzienności ;-)
Witek

Data: 2012-09-17 20:55:30
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło
Witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Poniewaz jest juz tylko jedna niewiadoma to FB2 chyba spokojnie moze sie
> organizowac bo albo Mason wroci albo przygarniemy jeszcze tylko jednego
> GMa [kto byl czwarty/piaty w FB2?]

4. Kubki - to mój zespół (jakubo1313)

I w razie gdyby zwolnilo sie miejsce w FB1 potwierdzasz swoj udzial? ;-)
Choc podkreslam "sie zwolnilo" bo pytanie zaklada, ze Mason zrezygnuje,
a tego poki co nie wiadomo.

W fb2 narazie odmeldowało się 4, ale może jeszcze nie wszyscy wrócili do codzienności ;-)

Wyslales wszystkim zaproszenia czy to stan przed jakakolwiek
organizacja? Moze FB2 i FB3 sie polacza w jedna lige ;-)

Data: 2012-09-17 21:16:59
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-17 21:55, wiLQ pisze:
[...]

Gdyby się zwolniło, (podkreślam, gdyby :-))  tak potwierdzam
Witek

[...]

Wysłałem, nawet tym co ... awansowali do Fb1 ;-)
Z komiszem Fb3 wymieniliśmy się namiarami na zespoły awansujące/spadające, ale niestety niektórzy mają na yahoo ukryty adres, więc pozostaje czekać.
Co do połaczenia, to liczę że jednak jakoś się da utzymać sstem Fb1/2/3 :-)
Witek

Data: 2012-09-19 12:20:38
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło

> [...]
> więc pozostaje czekać.
> Co do połaczenia, to liczę że jednak jakoś się da utzymać sstem Fb1/2/3 :-)

Poki co zatem wyglada na to, ze fb2 pozostanie bez komisarza.
Czy ktos z grajacych do tej pory w fb2 sie podejmie, jakby co?
Ja - pass.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-20 11:13:04
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Poki co zatem wyglada na to, ze fb2 pozostanie bez komisarza.
Czy ktos z grajacych do tej pory w fb2 sie podejmie, jakby co?
Ja - pass.

Masz szczescie bo Witek zostaje ;-)

Data: 2012-09-20 11:13:45
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło
Witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Gdyby się zwolniło, (podkreślam, gdyby :-))  tak potwierdzam

Mason jednak wrocil, wiec sklad FB1 zamkniety i bedziesz musial
awansowac tradycyjnie przez podium ;-)

Data: 2012-09-20 11:29:35
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-20 12:13, wiLQ pisze:
Witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Gdyby się zwolniło, (podkreślam, gdyby :-))  tak potwierdzam

Mason jednak wrocil, wiec sklad FB1 zamkniety i bedziesz musial
awansowac tradycyjnie przez podium ;-)

No szlak by to trafił :-)
Pozdrowienia, dla Masona też ;-)
Witek

Data: 2012-09-06 09:29:08
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-08-28 12:28, s pisze:
[...]

Znowu ruszyli!

Ktos sie pisze na mocka dzis?:-)
Szybko, poki dziala!

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-06 14:46:54
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Znowu ruszyli!

Ktos sie pisze na mocka dzis?:-)
Szybko, poki dziala!

Piszesz jakby znow mieli zniknac, a nie dzialac do konca sezonu ;-)

Data: 2012-09-06 14:48:50
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło

Ktos sie pisze na mocka dzis?:-)
Szybko, poki dziala!

Piszesz jakby znow mieli zniknac, a nie dzialac do konca sezonu ;-)

A cholera ich tam wie!
Moze znowu za chwile na pare dni uciekna?

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-08 03:46:55
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszyło
Siemka. Byłem komisarzem FB#3 i mogę nim pozostać w tym roku :) O to wyniki tej ligi:
1.ASPN 26869.90
2.Snajperzy 25798.00
3.Dzikie Koty 25556.30
4.Or 24958.80
5.Bucky Done Gun 23420.60
6.Byki Sopot 22986.40
7.William's Team 22520.90
8.TheSpaceDogs 21946.40
9.TheClippers 20958.00
10. Boston Big Shamrocks 20122.10
Do FB#2 przechodzą ASPN, Snajperzy oraz Dzikie Koty.
Czy mam czekać na spadkowiczów z FB#2, czy sami się zgłoszą jakoś?

Data: 2012-09-08 20:15:57
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-08 12:46, HighFlyer pisze:
[...]

Mam prośbę - ponieważ ja w zeszłym sezonie komiszowałem FB2, więc jak byś wysłał mi namiary na awansowiczów z Fb3 to mógłbym wysłać im zaproszenia do FB2 - jak tym samym odwdzięczyłbym Ci się jeśli chodzi o spadkowiczów i sprawa byłaby prostsza ;-)
Pisz na jakubo@p.lodz.pl

Pozdrowienia Witek

Data: 2012-09-21 10:38:10
Autor: Hubertus Blues
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu sobota, 8 września 2012 12:46:55 UTC+2 użytkownik HighFlyer napisał:
Siemka. Byłem komisarzem FB#3 i mogę nim pozostać w tym roku :) O to wyniki tej ligi:
(...)

Czy mam czekać na spadkowiczów z FB#2, czy sami się zgłoszą jakoś?

Ja zdaje się spadłem z FB2. Chętnie zagram w FB3 ;)

--
Hubertus Blues
hblues@poczta.onet.pl

Data: 2012-09-21 10:39:07
Autor: Hubertus Blues
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu piątek, 21 września 2012 19:38:12 UTC+2 użytkownik Hubertus Blues napisał:
> [...]

-- Hubertus Blues

hblues@poczta.onet.pl

"...z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

maile mi sie pozajaczkowal - do czego to doszlo
hbedyk(at)poczta.onet.pl mialo byc

Data: 2012-09-19 20:40:35
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-08-28 12:28, s pisze:

Here we go... ruszyli...

Pozdr
Slawek

A przy okazji - widzieliście nową propozycję hazardową od yahoo? Ligi z wpisowym i nagrodami za pierwsze trzy miejsca?
Ktoś się zdecydował?

Pozdrowienia Witek

Data: 2012-09-19 20:45:56
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-19 20:40, Witek pisze:
W dniu 2012-08-28 12:28, s pisze:

[...]

I jeszcze jedna luĹşna obserwacja z rankingu 100 - Gortat sklasyfikowany na 38 pozycji :-) a niejaki Gryffin na 44 :-)

Witek

Data: 2012-09-19 21:44:56
Autor: Tomasz Radko
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-08-28 12:28, s pisze:

[...]

Hy hy. Już widzę, ile będzie protestów przy wymianach w tych ligach.

Data: 2012-09-23 14:10:40
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Ktoś się zdecydował?

Hy hy. Już widzę, ile będzie protestów przy wymianach w tych ligach.

Tez mialem takie pierwsze wrazenie, ale Yahoo ladnie rozwiazalo problem:

"When you sign up, you will randomly be placed in a league"
"all protested trades will be reviewed by Yahoo! Sports staff instead of
league votes"

Data: 2012-09-24 06:41:35
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 19 Wrz, 21:48, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> Ktoś się zdecydował?

Hy hy. Już widzę, ile będzie protestów przy wymianach w tych ligach.

Nie da sie ruszać (próbowałem), bo to zabawa tylko dla zawodowcow z
wybranych stanów.
A juz miałem taki piękny plan przejscia na zawodowstwo :-(((

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-24 22:00:25
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)

[...]

To skoro jest tu tylu chętnych to może coś sami zmontujemy?
Mnie się kasa zawsze przyda ;)

pozdr

Data: 2012-09-25 00:49:35
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 24 Wrz, 22:00, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:

> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

To skoro jest tu tylu chętnych to może coś sami zmontujemy?

Aha. Skoro Ci sie przyda to czemu chcesz grać Z NAMI????? :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-25 11:25:47
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-25 09:49, Leszczur pisze:
[...]

Spadkowicze z FB1? PLEASEE!
Że też Ci nawet nie wstyd tokin trash :-D

pozdr

Data: 2012-09-25 11:36:50
Autor: s
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
Aha. Skoro Ci sie przyda to czemu chcesz grać Z NAMI????? :-P

Spadkowicze z FB1? PLEASEE!
Że też Ci nawet nie wstyd tokin trash :-D

Ligi pro sa w roto albo h2h.
Cwicz zatem roto, mlodziencze :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-25 11:51:57
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-25 11:36, s pisze:
Aha. Skoro Ci sie przyda to czemu chcesz grać Z NAMI????? :-P

Spadkowicze z FB1? PLEASEE!
Że też Ci nawet nie wstyd tokin trash :-D

Ligi pro sa w roto albo h2h.
Cwicz zatem roto, mlodziencze :-)

Wolę nie myśleć o tym laniu jakie byście dostali gdybym jeszcze poćwiczył... ;-)

pozdr

Data: 2012-09-25 23:47:41
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 25 Wrz, 11:52, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-25 11:36, s pisze:

> [...]

> Ligi pro sa w roto albo h2h.
> Cwicz zatem roto, mlodziencze :-)

Wolę nie myśleć o tym laniu jakie byście dostali gdybym jeszcze

W roto jestem jakoś dziwnie spokojny. Ale jeśli chcesz to zakładaj
ligę i daj znać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-26 10:13:05
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-25 11:36, s pisze:

[...]

Ale na wpisowe się piszesz?

pozdr

Data: 2012-09-26 03:56:22
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 26 Wrz, 10:13, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:

> W roto jestem jako dziwnie spokojny. Ale je li chcesz to zak adaj
> lig i daj zna .

Ale na wpisowe si piszesz?

Mozemy zrobic inaczej i nie bawić się w przepuszczanie pieniędzy przez
ESPN czy Yahoo i kombinacje z kartami kredytowymi.
Liga dwuosobowa.
Standardowe 9-cat roto.
Standardowe rostery (PG, SG, G, SF, PF, F, 2xC, 2xUtil, 3xBench).
Draft z wyłączeniem picków z Top100 według rankingu Yahoo za zeszły
sezon.
Picki z waiver tylko na zastepstwo zawodników kontuzjowanych (bez
możliwości powrotu) i max 20 ruchów.
Wchodzisz?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-26 13:27:56
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-26 12:56, Leszczur pisze:

[...]

Ciekawa propozycja ale zagrajmy chociaż o krzynkę piwa, żeby nie było odpuszczania sezonu ;-)
I FAsów oczywiście pobieramy też z wyłączeniem tej listy?

pozdr

Data: 2012-09-26 06:57:24
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 26 Wrz, 13:27, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-26 12:56, Leszczur pisze:

> Mozemy zrobic inaczej i nie bawi si w przepuszczanie pieni dzy przez
> ESPN czy Yahoo i kombinacje z kartami kredytowymi.
> Liga dwuosobowa.
> Standardowe 9-cat roto.
> Standardowe rostery (PG, SG, G, SF, PF, F, 2xC, 2xUtil, 3xBench).
> Draft z wy czeniem pick w z Top100 wed ug rankingu Yahoo za zesz y
> sezon.
> Picki z waiver tylko na zastepstwo zawodnik w kontuzjowanych (bez
> mo liwo ci powrotu) i max 20 ruch w.
> Wchodzisz?

Ciekawa propozycja ale zagrajmy chocia o krzynk piwa, eby nie by o
odpuszczania sezonu ;-)

OK. Moze byc skrzynka piwa albo przelew na 100PLN. Numer konta moge Ci
podac juz teraz ;-)

I FAs w oczywi cie pobieramy te z wy czeniem tej listy?

Zeszłoroczne Top100 zostawiamy przez cały sezon.

Pozdro

L'e

Data: 2012-09-26 21:29:25
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-26 15:57, Leszczur pisze:
[...]

Pozostańmy przy 50pln. W końcu Roto to nie moje podwórko.
Jakieś propozycje co do terminu draftu?

PS: Ale się nuuuuudy zapowiadają! Nie dość że roto to jeszcze takie obostrzenia. Może zostawić te max 20 ruchów a przynajmniej znieść wymóg zastępstwa kontuzjowanych?

Data: 2012-09-26 23:04:25
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 26 Wrz, 21:29, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:

> OK. Moze byc skrzynka piwa albo przelew na 100PLN. Numer konta moge Ci
> podac juz teraz ;-)

Pozostańmy przy 50pln. W końcu Roto to nie moje podwórko.

Uuuuuu. Prawdziwy hazardzista postawiłby dom, samochód i kosiarkę do
trawy. Ba - może nawet byłby gotowy oddać rodzinę w jasyr. A tu takie
rozczarowanie! ;-(
Wiesz co - umówmy się że wierzę iż masz nieprzeciętne zdolności w roto
i byłbyś w stanie wygrać. Zachowaj swoje 50PLN, dumę oraz miłość
własną, a jak będziesz gotowy do wejścia w świat FB dla dorosłych to
daj znać. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-10-05 23:38:31
Autor: Jacenty
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
nie wiem o co chodzi ale FB2 skonczylem na 7 miejscu i nie moge
dolaczyc do nowego sezonu ;/
Moj zespol Sharkz Rybnik

Data: 2012-10-06 13:55:06
Autor: Witek
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-10-06 08:38, Jacenty pisze:
nie wiem o co chodzi ale FB2 skonczylem na 7 miejscu i nie moge
dolaczyc do nowego sezonu ;/
Moj zespol Sharkz Rybnik

Hej,
Głupia sytuacja, ale zdaje się, że zwlekałeś tak długo, że zdążyliśmy już nazbierać 12 zawodników -
Sprawdziłem - zaproszenie do Ciebie poszło 28.08, a 12 zawodnik (z uzupełnienia) założył drużynę wczoraj (06.10)
Myślę, że jest opcja gry w 13 czy 14, ale reszta aktualnych graczy musi się wypowiedzieć na się na forum.
Ja jestem za rozszerzeniem.
Musisz więc chwilę poczekać.
Witek

Data: 2012-10-07 13:11:14
Autor: Jacenty
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
nie ma sprawy moge poczekac. Problem w tym, ze ja nie uzywam maila
yahoo i nie dostaje wiadomosci. Myslalem, ze kolo pazdziernika
zaczynamy zabawe i niespodzianka :D a juz 3 lata gram w ekipie:)

Data: 2012-10-08 09:14:31
Autor: Witek
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-10-07 22:11, Jacenty pisze:
nie ma sprawy moge poczekac. Problem w tym, ze ja nie uzywam maila
yahoo i nie dostaje wiadomosci. Myslalem, ze kolo pazdziernika
zaczynamy zabawe i niespodzianka :D a juz 3 lata gram w ekipie:)
Wysłałem Ci zaproszenie jeszcze raz na adres z tej wiadomości, daj znać gdyby nie doszło
Witek

Data: 2012-10-08 07:15:37
Autor: mrSlowFlow
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
FB3:
http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/50257
pass: lebrontraveled

Data: 2012-09-26 15:46:11
Autor: Tomasz Radko
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-24 22:00, Gerard pisze:

[...]

Mnie też, dlatego bardzo chętnie podejmę się jakże trudnego i
odpowiedzialnego zadania akceptowania wymian. Wszyscy wiecie, że jestem
nieprzekupny, więc numer konta podam bynajmniej nie w celu przesyłania
tam datków motywacyjnych.

Data: 2012-09-24 15:06:41
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)

> A przy okazji - widzieliście nową propozycję hazardową od yahoo? Ligi z
> wpisowym i nagrodami za pierwsze trzy miejsca?
> Ktoś się zdecydował?

A jak myslisz?:-)

Niestety, najwyrazniej tylko dla Jankesow.
.... o czym poinformuja Cie laskawie (i dosc enigmatycznie), gdy juz przejdziesz procedure rejestracji druzyny ;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-20 12:00:14
Autor: Witek
[FB2] Yahoo ruszyło, czas na FB2
Hej
FB1 wyraźnie się już powoli organizuje, nadszedł czas na podgonienie spraw organizacyjnych FB2.

Wysłałem zaproszenia do dotychczasowych graczy (pozostających po poprzednim sezonie oraz do awansowiczów z Fb3 i Fb1).
Niestety nie do wszystkim miałem aktualne adresy, więc poproszę o przypomnienie mi się, jak by ktoś nie dostał do tej pory.

Witek

Data: 2012-09-20 23:18:26
Autor: wiLQ
[...]

Nawet nie powoli, wszyscy zameldowani i jest wstepna data draftu ;-)

Data: 2012-09-21 03:25:56
Autor: frolow
W dniu czwartek, 20 września 2012 23:18:02 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
> [...]

Nawet nie powoli, wszyscy zameldowani i jest wstepna data draftu ;-)

a kto organizuje FB3?

Data: 2012-09-21 12:33:22
Autor: Witek
[FB2] Yahoo ruszyło, czas na FB2
W dniu 2012-09-21 12:25, frolow pisze:

a kto organizuje FB3?

W tym wątku jest informacja do HighFlyer, że był komiszem w zeszłym roku i wysyłałem mu namiary na spadkowiczów z FB2 - więc zapewne on będzie najlepiej zorientowaną osobą
Pozdro Witek

Data: 2012-09-22 07:37:33
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszyło
..

Data: 2012-09-22 07:43:04
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszyło
Siemka, ponownie. Zaczynam powoli ogarniać FB3 i przygotowuję ligę do stworzenia. Hubertus - niedługo poślę Tobie zaproszenie do ligi ;)
Jednak wciąż mam wolne miejsca - potrzebuję 6-ciu solidnych i wytrwałych graczy - chętnych proszę o wysłanie mi zgłoszenia (krótkiej informacji o swoim doświadczeniu w fantasy lub braku) na highflyer88(at)gmail.com Pozdrawiam ;)

Data: 2012-09-23 14:09:43
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło
HighFlyer napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jednak wciąż mam wolne miejsca - potrzebuję 6-ciu solidnych i wytrwałych
graczy - chętnych proszę o wysłanie mi zgłoszenia (krótkiej informacji o
swoim doświadczeniu w fantasy lub braku) na highflyer88(at)gmail.com

To przy okazji jest fajny test ile osob to jeszcze zaglada ;-)
Bo mozliwe, ze ogloszenia nie przeczyta nikt kto jeszcze nie gra...

Data: 2012-09-23 14:29:29
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-23 15:09, wiLQ pisze:> HighFlyer napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To przy okazji jest fajny test ile osob to jeszcze zaglada ;-)
> Bo mozliwe, ze ogloszenia nie przeczyta nikt kto jeszcze nie gra...

.... chyba, ze ktos wskoczy z czytelnikow zp1. Bo rzuce ogloszenie przy najblizszej okazji.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-23 05:52:59
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu niedziela, 23 września 2012 14:29:30 UTC+2 użytkownik s napisał:

> [...]

... chyba, ze ktos wskoczy z czytelnikow zp1. Bo rzuce ogloszenie przy najblizszej okazji.

Może jeszcze z tydzień poczekaj, to się okaże faktycznie czy ktoś jeszcze tutaj zagląda ;)
W zeszłym roku z czytelników zp1 było kilku chętnych tylko, że ciężko wymóc na kimś walkę do końca sezonu :/

Data: 2012-09-24 15:59:51
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło

> Może jeszcze z tydzień poczekaj,

Spoko, kolejnosc wpisow do blogow musi zostac zachowana :-)

> to się okaże faktycznie czy ktoś jeszcze tutaj zagląda ;)
> W zeszłym roku z czytelników zp1 było kilku chętnych tylko, że ciężko wymóc na kimś walkę do końca sezonu :/

Aaa, to niemilo slyszec. Tak to niestety bywa przy naborach szerszych.

Ale poki co w fb2 jest tylko 7 zespolow zgloszonych.
Diabli wiedza, czy w ogole fb3 bedzie potrzebna...

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-24 21:52:53
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-24 15:59, s pisze:

> [...]

Ale poki co w fb2 jest tylko 7 zespolow zgloszonych.
Diabli wiedza, czy w ogole fb3 bedzie potrzebna...

Dokładnie ;-(
Proponuję poczekać jeszcze ...do końca tygodnia i zacząć ogarniać ligę bez osób, które do tej pory się nie pojawiły.
Witek

Data: 2012-09-27 11:01:16
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszyło
Może odejdźmy na chwilę od kwestii hazardu - co robimy z FB2 i FB3?
Chyba to będzie dobry pomysł, żeby zamieścić ogłoszenie na zp1, w innym przypadku nie oczekujmy szybkiego wzrostu chętnych do gry.
Co Ty na to Sławek?

Data: 2012-09-27 20:15:31
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu 2012-09-27 20:01, HighFlyer pisze:> Może odejdźmy na chwilę od kwestii hazardu - co robimy z FB2 i FB3?
> Chyba to będzie dobry pomysł, żeby zamieścić ogłoszenie na zp1, w innym przypadku nie oczekujmy szybkiego wzrostu chętnych do gry.
> Co Ty na to Sławek?

Ja jestem za tym, zeby polaczyc fb2 i fb3, jezeli beda problemy z frekwencja.

Ewentualnie mozna rzucic wowczas ogloszenie na zp1, ze chetni moga sobie utworzyc lige pod naszymi auspicjami, z prawami do awansu itd.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-27 11:28:55
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszyło
W dniu czwartek, 27 września 2012 20:15:32 UTC+2 użytkownik s napisał:
> [...]

Ewentualnie mozna rzucic wowczas ogloszenie na zp1, ze chetni moga sobie utworzyc lige pod naszymi auspicjami, z prawami do awansu itd.

Okey dokey. To podaj mi maila (albo napisz na mojego, znajdującego sie kilka postów wyżej) a ja Tobie podrzucę namiary na mnie i jeszcze 2-ch solidnych graczy z FB 3 ;)

Data: 2012-09-27 21:04:12
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło Fb2
W dniu 2012-09-27 20:28, HighFlyer pisze:
[...]

Na obecną chwilę jest zarejstrowanych w FB2 8 zespołów, z czego jeden de facto powinien być w FB3.
  Disposable heroes 2
  los_pistoletos
  Black Creams
  Florida Pensioners
  BluesBrothers10
  Duodecuple Double
  Bardzo Dzikie Koty
  Kubki

Nie wiem ilu jest graczy w Fb3.
Więc myślę, że nie ma co czekać w nieskończoność i proponuję przegłosować połączenie lig 2 i 3.

Ja jestem za, kto chciał, to myślę że miał czas na zorientowanie się w sytuacji
Witek

Ja

Data: 2012-09-28 09:29:53
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło Fb2
W dniu 2012-09-27 21:04, Witek pisze:> W dniu 2012-09-27 20:28, HighFlyer pisze:
> [...]

Witek jest komisarzem, wiec wal smialo bezposrednio do niego.

> [...]
> przegłosować połączenie lig 2 i 3.
>

> Ja jestem za, kto chciał, to myślę że miał czas na zorientowanie się w

No ja tez sila rzeczy jestem za.
Dobrac ludzi z fb3 do pelnej 12 i jadziem z koksem.

Jezeli zostanie ktos w fb3 - beda podwaliny pod te lige. Uzupelnic ja mozemy z ogloszen.

Pozdr
Slawek

[FB] Yahoo ruszyło