[FB2] Yahoo ruszyło, czas na FB2

Data: 2012-09-20 12:00:14
Autor: Witek
[FB2] Yahoo ruszyło, czas na FB2
Hej
FB1 wyraźnie się już powoli organizuje, nadszedł czas na podgonienie spraw organizacyjnych FB2.

Wysłałem zaproszenia do dotychczasowych graczy (pozostających po poprzednim sezonie oraz do awansowiczów z Fb3 i Fb1).
Niestety nie do wszystkim miałem aktualne adresy, więc poproszę o przypomnienie mi się, jak by ktoś nie dostał do tej pory.

Witek

Data: 2012-09-20 23:18:26
Autor: wiLQ
[FB2] Yahoo ruszyło, czas na FB2
Witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hej
FB1 wyraĽnie się już powoli organizuje, nadszedł czas na podgonienie spraw organizacyjnych FB2.

Nawet nie powoli, wszyscy zameldowani i jest wstepna data draftu ;-)
 --
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-09-21 03:25:56
Autor: frolow
W dniu czwartek, 20 wrze¶nia 2012 23:18:02 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
> [...]

Nawet nie powoli, wszyscy zameldowani i jest wstepna data draftu ;-)

a kto organizuje FB3?

Data: 2012-09-21 12:33:22
Autor: Witek
[FB2] Yahoo ruszyło, czas na FB2
W dniu 2012-09-21 12:25, frolow pisze:

a kto organizuje FB3?

W tym w±tku jest informacja do HighFlyer, że był komiszem w zeszłym roku i wysyłałem mu namiary na spadkowiczów z FB2 - więc zapewne on będzie najlepiej zorientowan± osob±
Pozdro Witek

[FB2] Yahoo ruszyło, czas na FB2