[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)

Data: 2012-09-19 20:40:35
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-08-28 12:28, s pisze:

Here we go... ruszyli...

Pozdr
Slawek

A przy okazji - widzieliście nową propozycję hazardową od yahoo? Ligi z wpisowym i nagrodami za pierwsze trzy miejsca?
Ktoś się zdecydował?

Pozdrowienia Witek

Data: 2012-09-19 20:45:56
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-19 20:40, Witek pisze:
W dniu 2012-08-28 12:28, s pisze:

[...]

I jeszcze jedna luĹşna obserwacja z rankingu 100 - Gortat sklasyfikowany na 38 pozycji :-) a niejaki Gryffin na 44 :-)

Witek

Data: 2012-09-19 21:44:56
Autor: Tomasz Radko
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-08-28 12:28, s pisze:

[...]

Hy hy. Już widzę, ile będzie protestów przy wymianach w tych ligach.

Data: 2012-09-23 14:10:40
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A przy okazji - widzieli¶cie now± propozycję hazardow± od yahoo? Ligi z > wpisowym i nagrodami za pierwsze trzy miejsca?
> Kto¶ się zdecydował?

Hy hy. Już widzę, ile będzie protestów przy wymianach w tych ligach.

Tez mialem takie pierwsze wrazenie, ale Yahoo ladnie rozwiazalo problem:

"When you sign up, you will randomly be placed in a league"
"all protested trades will be reviewed by Yahoo! Sports staff instead of
league votes"

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-09-24 06:41:35
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 19 Wrz, 21:48, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> Kto¶ się zdecydował?

Hy hy. Już widzę, ile będzie protestów przy wymianach w tych ligach.

Nie da sie ruszać (próbowałem), bo to zabawa tylko dla zawodowcow z
wybranych stanów.
A juz miałem taki piękny plan przejscia na zawodowstwo :-(((

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-24 22:00:25
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)

[...]

To skoro jest tu tylu chętnych to może co¶ sami zmontujemy?
Mnie się kasa zawsze przyda ;)

pozdr

Data: 2012-09-25 00:49:35
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 24 Wrz, 22:00, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:

> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

To skoro jest tu tylu chętnych to może co¶ sami zmontujemy?

Aha. Skoro Ci sie przyda to czemu chcesz grać Z NAMI????? :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-25 11:25:47
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-25 09:49, Leszczur pisze:
[...]

Spadkowicze z FB1? PLEASEE!
Że też Ci nawet nie wstyd tokin trash :-D

pozdr

Data: 2012-09-25 11:36:50
Autor: s
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
Aha. Skoro Ci sie przyda to czemu chcesz grać Z NAMI????? :-P

Spadkowicze z FB1? PLEASEE!
Że też Ci nawet nie wstyd tokin trash :-D

Ligi pro sa w roto albo h2h.
Cwicz zatem roto, mlodziencze :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-25 11:51:57
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-25 11:36, s pisze:
Aha. Skoro Ci sie przyda to czemu chcesz grać Z NAMI????? :-P

Spadkowicze z FB1? PLEASEE!
Że też Ci nawet nie wstyd tokin trash :-D

Ligi pro sa w roto albo h2h.
Cwicz zatem roto, mlodziencze :-)

Wolę nie my¶leć o tym laniu jakie by¶cie dostali gdybym jeszcze poćwiczył... ;-)

pozdr

Data: 2012-09-25 23:47:41
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 25 Wrz, 11:52, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-25 11:36, s pisze:

> [...]

> Ligi pro sa w roto albo h2h.
> Cwicz zatem roto, mlodziencze :-)

Wolę nie my¶leć o tym laniu jakie by¶cie dostali gdybym jeszcze

W roto jestem jako¶ dziwnie spokojny. Ale je¶li chcesz to zakładaj
ligę i daj znać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-26 10:13:05
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-25 11:36, s pisze:

[...]

Ale na wpisowe się piszesz?

pozdr

Data: 2012-09-26 03:56:22
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 26 Wrz, 10:13, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:

> W roto jestem jako dziwnie spokojny. Ale je li chcesz to zak adaj
> lig i daj zna .

Ale na wpisowe si piszesz?

Mozemy zrobic inaczej i nie bawić się w przepuszczanie pieniędzy przez
ESPN czy Yahoo i kombinacje z kartami kredytowymi.
Liga dwuosobowa.
Standardowe 9-cat roto.
Standardowe rostery (PG, SG, G, SF, PF, F, 2xC, 2xUtil, 3xBench).
Draft z wył±czeniem picków z Top100 według rankingu Yahoo za zeszły
sezon.
Picki z waiver tylko na zastepstwo zawodników kontuzjowanych (bez
możliwo¶ci powrotu) i max 20 ruchów.
Wchodzisz?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-09-26 13:27:56
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-26 12:56, Leszczur pisze:

[...]

Ciekawa propozycja ale zagrajmy chociaż o krzynkę piwa, żeby nie było odpuszczania sezonu ;-)
I FAsów oczywi¶cie pobieramy też z wył±czeniem tej listy?

pozdr

Data: 2012-09-26 06:57:24
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 26 Wrz, 13:27, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-09-26 12:56, Leszczur pisze:

> Mozemy zrobic inaczej i nie bawi si w przepuszczanie pieni dzy przez
> ESPN czy Yahoo i kombinacje z kartami kredytowymi.
> Liga dwuosobowa.
> Standardowe 9-cat roto.
> Standardowe rostery (PG, SG, G, SF, PF, F, 2xC, 2xUtil, 3xBench).
> Draft z wy czeniem pick w z Top100 wed ug rankingu Yahoo za zesz y
> sezon.
> Picki z waiver tylko na zastepstwo zawodnik w kontuzjowanych (bez
> mo liwo ci powrotu) i max 20 ruch w.
> Wchodzisz?

Ciekawa propozycja ale zagrajmy chocia o krzynk piwa, eby nie by o
odpuszczania sezonu ;-)

OK. Moze byc skrzynka piwa albo przelew na 100PLN. Numer konta moge Ci
podac juz teraz ;-)

I FAs w oczywi cie pobieramy te z wy czeniem tej listy?

Zeszłoroczne Top100 zostawiamy przez cały sezon.

Pozdro

L'e

Data: 2012-09-26 21:29:25
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-26 15:57, Leszczur pisze:
[...]

Pozostańmy przy 50pln. W końcu Roto to nie moje podwórko.
Jakie¶ propozycje co do terminu draftu?

PS: Ale się nuuuuudy zapowiadaj±! Nie do¶ć że roto to jeszcze takie obostrzenia. Może zostawić te max 20 ruchów a przynajmniej znie¶ć wymóg zastępstwa kontuzjowanych?

Data: 2012-09-26 23:04:25
Autor: Leszczur
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
On 26 Wrz, 21:29, Gerard <ge...@o2.pl> wrote:

> OK. Moze byc skrzynka piwa albo przelew na 100PLN. Numer konta moge Ci
> podac juz teraz ;-)

Pozostańmy przy 50pln. W końcu Roto to nie moje podwórko.

Uuuuuu. Prawdziwy hazardzista postawiłby dom, samochód i kosiarkę do
trawy. Ba - może nawet byłby gotowy oddać rodzinę w jasyr. A tu takie
rozczarowanie! ;-(
Wiesz co - umówmy się że wierzę iż masz nieprzeciętne zdolno¶ci w roto
i byłby¶ w stanie wygrać. Zachowaj swoje 50PLN, dumę oraz miło¶ć
własn±, a jak będziesz gotowy do wej¶cia w ¶wiat FB dla dorosłych to
daj znać. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-10-05 23:38:31
Autor: Jacenty
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
nie wiem o co chodzi ale FB2 skonczylem na 7 miejscu i nie moge
dolaczyc do nowego sezonu ;/
Moj zespol Sharkz Rybnik

Data: 2012-10-06 13:55:06
Autor: Witek
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-10-06 08:38, Jacenty pisze:
nie wiem o co chodzi ale FB2 skonczylem na 7 miejscu i nie moge
dolaczyc do nowego sezonu ;/
Moj zespol Sharkz Rybnik

Hej,
Głupia sytuacja, ale zdaje się, że zwlekałeś tak długo, że zdążyliśmy już nazbierać 12 zawodników -
Sprawdziłem - zaproszenie do Ciebie poszło 28.08, a 12 zawodnik (z uzupełnienia) założył drużynę wczoraj (06.10)
Myślę, że jest opcja gry w 13 czy 14, ale reszta aktualnych graczy musi się wypowiedzieć na się na forum.
Ja jestem za rozszerzeniem.
Musisz więc chwilę poczekać.
Witek

Data: 2012-10-07 13:11:14
Autor: Jacenty
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
nie ma sprawy moge poczekac. Problem w tym, ze ja nie uzywam maila
yahoo i nie dostaje wiadomosci. Myslalem, ze kolo pazdziernika
zaczynamy zabawe i niespodzianka :D a juz 3 lata gram w ekipie:)

Data: 2012-10-08 09:14:31
Autor: Witek
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-10-07 22:11, Jacenty pisze:
nie ma sprawy moge poczekac. Problem w tym, ze ja nie uzywam maila
yahoo i nie dostaje wiadomosci. Myslalem, ze kolo pazdziernika
zaczynamy zabawe i niespodzianka :D a juz 3 lata gram w ekipie:)
Wysłałem Ci zaproszenie jeszcze raz na adres z tej wiadomości, daj znać gdyby nie doszło
Witek

Data: 2012-10-08 07:15:37
Autor: mrSlowFlow
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
FB3:
http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/50257
pass: lebrontraveled

W dniu poniedziałek, 8 paĽdziernika 2012 09:14:41 UTC+2 użytkownik Witek napisał:
> [...]

> yahoo i nie dostaje wiadomosci. Myslalem, ze kolo pazdziernika

> zaczynamy zabawe i niespodzianka :D a juz 3 lata gram w ekipie:)

Wysłałem Ci zaproszenie jeszcze raz na adres z tej wiadomo¶ci, daj znać gdyby nie doszło

Witek

Data: 2012-09-26 15:46:11
Autor: Tomasz Radko
Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)
W dniu 2012-09-24 22:00, Gerard pisze:

[...]

Mnie też, dlatego bardzo chętnie podejmę się jakże trudnego i
odpowiedzialnego zadania akceptowania wymian. Wszyscy wiecie, że jestem
nieprzekupny, więc numer konta podam bynajmniej nie w celu przesyłania
tam datków motywacyjnych.

Data: 2012-09-24 15:06:41
Autor: s
[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)

> A przy okazji - widzieliście nową propozycję hazardową od yahoo? Ligi z
> wpisowym i nagrodami za pierwsze trzy miejsca?
> Ktoś się zdecydował?

A jak myslisz?:-)

Niestety, najwyrazniej tylko dla Jankesow.
.... o czym poinformuja Cie laskawie (i dosc enigmatycznie), gdy juz przejdziesz procedure rejestracji druzyny ;-(

Pozdr
Slawek

[FB] Yahoo ruszyło ... z hazardem ;-)