[FB] Yahoo ruszy³o

Data: 2012-08-28 12:49:27
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszy³o
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kto przejmuje fb1?

Zacznijmy moze od potwierdzen, co?
I tak w kolejnosci zeszlego sezonu czekamy na deklaracje od...
Rasheeda, Masona, Gerarda, Washko, Zagiego, mnie [potwierdzam!],
Kriszota, Strikera, axd/los_pistoletos i 3 GMow awansujacych z FB2.

Jak ktos chce byc komiszem niech sie nie krepuje to zaznaczyc ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-08-28 12:56:03
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-08-28 13:49, wiLQ pisze:
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kto przejmuje fb1?

Zacznijmy moze od potwierdzen, co?

Nooo... to juz niech zbiera potwierdzenia chetny na komisza!...

[...]

.... o wlasnie :-)

BTW - lige zalozylem, zaproszenia dla uprawnionych z fb1 rozeslalem. Gdy zadeklaruje sie oficjalnie chetny na komisza - lige przekaze i sie wycofam.

Pozdr
Slawek

PS. Jakby co - ja oczywiscie deklaruje dolaczenie (w drodze wyjatku na jeden sezon :D) do fb2.

Data: 2012-08-28 18:56:42
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-08-28 12:56, s pisze:
[...]

Po zesz³ym sezonie z FB2 powinni awansowaæ (w kolejno¶ci)
maryjan -T³oki II Warszawa
Siner - Cules
yanoos - Kenke boyz

Mo¿e prze¶lê namiary, to bêdzie mo¿na wys³aæ im zaproszenia.

Co do potwierdzeñ, to chyba termin trzeba daæ "do¶æ odleg³y", bo w sumie jeszcze sezon urlopowy, a nie niektórzy odcinaj± siê od netu na urlopie ;-)

Witek

Data: 2012-08-28 10:25:53
Autor: Siner
[FB] Yahoo ruszy³o
Dosta³em w³a¶nie zaproszenie do ligi PRSK_FB2, ale jak rozumiem awansowa³em do samej elity :) Nie wiem czy widzicie moje dane (nie czajê tego nowego interface'u), wiêc podam: mich.mazurek@gmail.com

Mój team to Cules a nick Siner

Data: 2012-08-28 20:44:22
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-08-28 19:25, Siner pisze:
[...]

Moja wina - reaktywuj±c ligê automatycznie wys³a³o zaproszenia a ja nie zwróci³em na to uwagi.
Ale za to wszyscy awansuj±cy zauwa¿yli zaproszenia :-)
Pozdrawiam Witek

Data: 2012-09-06 08:15:45
Autor: Wojtek J.
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 20:44:25 UTC+2 u¿ytkownik Witek napisa³:
W dniu 2012-08-28 19:25, Siner pisze: > Dosta³em w³a¶nie zaproszenie do ligi PRSK_FB2, ale jak rozumiem awansowa³em do samej elity :) > > Nie wiem czy widzicie moje dane (nie czajê tego nowego interface'u), wiêc podam: > > mich.mazurek@gmail.com > > Mój team to Cules a nick Siner > Moja wina - reaktywuj±c ligê automatycznie wys³a³o zaproszenia a ja nie zwróci³em na to uwagi. Ale za to wszyscy awansuj±cy zauwa¿yli zaproszenia :-) Pozdrawiam Witek

Poproszê zaproszenie. Awansowa³em z ... FB1 ;-)Disposable heroes

Pzdr - Wojtek

Data: 2012-09-06 21:45:34
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-06 17:15, Wojtek J. pisze:
[...]

Ja tez, ja tez!
Florida Pensioners

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-20 11:58:46
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-06 21:45, s pisze:
[...]

S³awek, wy¶lij mi jaki¶ namiar na siebie (witold.jakubowski@p.lodz.pl), bo wys³ane do Ciebie wiadomo¶ci na wp odbija mi.
Witek

Data: 2012-08-28 22:43:59
Autor: mr
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 12:48:42 UTC+2 u¿ytkownik wiLQ napisa³:
[...]

Jako awansuj±cy potwierdzam chêæ dalszej zabawy w FB1 :-)

maryjan/T³oki II Warszawa

pozdrawiam
mr

Data: 2012-08-29 10:41:55
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o

[...]

Washko potwierdzil w najlepszy mozliwy sposob, czyli blyskawicznie zglaszajac team do ligi :-)

W miedzyczasie yahoo schowal glowe w piasek i wycofal platforme.
Pewnie wczorajsze wyjscie w swiat bylo nieoficjalne i pilotazowe.
Zdazylem wziac udzial w mocku!!

Tak czy inaczej - pewnie oficjalny start jest juz kwestia dni i najdalej w okolicach Labour Day bedziemy miec yahoo do dyspozycji.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-08-29 05:19:55
Autor: Leszczur
Yahoo ruszy³o
On 29 Sie, 10:41, s <s...@wp.pl> wrote:
W miedzyczasie yahoo schowal glowe w piasek i wycofal platforme.

I ja sie pytam - Co na to Rz±d? Platforma wycofana, a tu nawet jednego
oswiadczenia z Biura Prasowego!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-08-29 06:39:32
Autor: jzagulski
Yahoo ruszy³o
Ja potwierdzam uczestnictwo

Zagi - The Saints

pozdro

Data: 2012-08-30 09:31:16
Autor: Gerard
Yahoo ruszyło
W dniu 2012-08-29 15:39, jzagulski@gmail.com pisze:
Ja potwierdzam uczestnictwo

Zagi - The Saints

pozdro

Ja również.

pozdr

Data: 2012-09-03 01:41:18
Autor: piotr.janus
Yahoo ruszy³o
Te¿ potwierdzam - yanoos, zespó³ kenke boyz

Data: 2012-09-17 12:38:13
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszy³o
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Wciaz brakuje potwierdzienia i/lub dolaczenia do ligi od Masona
[wyslalem tez maila z pytaniem] i jak dobrze rozumiem awansuja maryjan -T³oki II Warszawa, Siner - Cules, yanoos - Kenke boyz, wiec
wyslalem do nich zaproszenie na podanego na PRSK maila.

Poniewaz jest juz tylko jedna niewiadoma to FB2 chyba spokojnie moze sie
organizowac bo albo Mason wroci albo przygarniemy jeszcze tylko jednego
GMa [kto byl czwarty/piaty w FB2?]

Data: 2012-09-17 17:24:53
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-17 13:38, wiLQ pisze:
[...]

4. Kubki - to mój zespó³ (jakubo1313)
5. Los pistoletos (Manager: los_pistoletos , Co-Manager: Axd)
6. Golden State of Mind Manager: Isiah Thomas

W fb2 narazie odmeldowa³o siê 4, ale mo¿e jeszcze nie wszyscy wrócili do codzienno¶ci ;-)
Witek

Data: 2012-09-17 20:55:30
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszy³o
Witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Poniewaz jest juz tylko jedna niewiadoma to FB2 chyba spokojnie moze sie
> organizowac bo albo Mason wroci albo przygarniemy jeszcze tylko jednego
> GMa [kto byl czwarty/piaty w FB2?]

4. Kubki - to mój zespó³ (jakubo1313)

I w razie gdyby zwolnilo sie miejsce w FB1 potwierdzasz swoj udzial? ;-)
Choc podkreslam "sie zwolnilo" bo pytanie zaklada, ze Mason zrezygnuje,
a tego poki co nie wiadomo.

W fb2 narazie odmeldowa³o siê 4, ale mo¿e jeszcze nie wszyscy wrócili do codzienno¶ci ;-)

Wyslales wszystkim zaproszenia czy to stan przed jakakolwiek
organizacja? Moze FB2 i FB3 sie polacza w jedna lige ;-)

Data: 2012-09-17 21:16:59
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-17 21:55, wiLQ pisze:
[...]

Gdyby siê zwolni³o, (podkre¶lam, gdyby :-))  tak potwierdzam
Witek

[...]

Wys³a³em, nawet tym co ... awansowali do Fb1 ;-)
Z komiszem Fb3 wymienili¶my siê namiarami na zespo³y awansuj±ce/spadaj±ce, ale niestety niektórzy maj± na yahoo ukryty adres, wiêc pozostaje czekaæ.
Co do po³aczenia, to liczê ¿e jednak jako¶ siê da utzymaæ sstem Fb1/2/3 :-)
Witek

Data: 2012-09-19 12:20:38
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o

> [...]
> wiêc pozostaje czekaæ.
> Co do po³aczenia, to liczê ¿e jednak jako¶ siê da utzymaæ sstem Fb1/2/3 :-)

Poki co zatem wyglada na to, ze fb2 pozostanie bez komisarza.
Czy ktos z grajacych do tej pory w fb2 sie podejmie, jakby co?
Ja - pass.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-20 11:13:04
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszy³o
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Poki co zatem wyglada na to, ze fb2 pozostanie bez komisarza.
Czy ktos z grajacych do tej pory w fb2 sie podejmie, jakby co?
Ja - pass.

Masz szczescie bo Witek zostaje ;-)

Data: 2012-09-20 11:13:45
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszy³o
Witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Gdyby siê zwolni³o, (podkre¶lam, gdyby :-))  tak potwierdzam

Mason jednak wrocil, wiec sklad FB1 zamkniety i bedziesz musial
awansowac tradycyjnie przez podium ;-)

Data: 2012-09-20 11:29:35
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-20 12:13, wiLQ pisze:
Witek napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Gdyby siê zwolni³o, (podkre¶lam, gdyby :-))  tak potwierdzam

Mason jednak wrocil, wiec sklad FB1 zamkniety i bedziesz musial
awansowac tradycyjnie przez podium ;-)

No szlak by to trafi³ :-)
Pozdrowienia, dla Masona te¿ ;-)
Witek