[FB] Yahoo ruszy³o

Data: 2012-09-22 07:43:04
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszy³o
Siemka, ponownie. Zaczynam powoli ogarniaæ FB3 i przygotowujê ligê do stworzenia. Hubertus - nied³ugo po¶lê Tobie zaproszenie do ligi ;)
Jednak wci±¿ mam wolne miejsca - potrzebujê 6-ciu solidnych i wytrwa³ych graczy - chêtnych proszê o wys³anie mi zg³oszenia (krótkiej informacji o swoim do¶wiadczeniu w fantasy lub braku) na highflyer88(at)gmail.com Pozdrawiam ;)

Data: 2012-09-23 14:09:43
Autor: wiLQ
[FB] Yahoo ruszy³o
HighFlyer napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jednak wci±¿ mam wolne miejsca - potrzebujê 6-ciu solidnych i wytrwa³ych
graczy - chêtnych proszê o wys³anie mi zg³oszenia (krótkiej informacji o
swoim do¶wiadczeniu w fantasy lub braku) na highflyer88(at)gmail.com

To przy okazji jest fajny test ile osob to jeszcze zaglada ;-)
Bo mozliwe, ze ogloszenia nie przeczyta nikt kto jeszcze nie gra...
--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-09-23 14:29:29
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-23 15:09, wiLQ pisze:> HighFlyer napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To przy okazji jest fajny test ile osob to jeszcze zaglada ;-)
> Bo mozliwe, ze ogloszenia nie przeczyta nikt kto jeszcze nie gra...

.... chyba, ze ktos wskoczy z czytelnikow zp1. Bo rzuce ogloszenie przy najblizszej okazji.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-23 05:52:59
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu niedziela, 23 wrze¶nia 2012 14:29:30 UTC+2 u¿ytkownik s napisa³:

> [...]

... chyba, ze ktos wskoczy z czytelnikow zp1. Bo rzuce ogloszenie przy najblizszej okazji.

Mo¿e jeszcze z tydzieñ poczekaj, to siê oka¿e faktycznie czy kto¶ jeszcze tutaj zagl±da ;)
W zesz³ym roku z czytelników zp1 by³o kilku chêtnych tylko, ¿e ciê¿ko wymóc na kim¶ walkê do koñca sezonu :/

Data: 2012-09-24 15:59:51
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o

> Mo¿e jeszcze z tydzieñ poczekaj,

Spoko, kolejnosc wpisow do blogow musi zostac zachowana :-)

> to siê oka¿e faktycznie czy kto¶ jeszcze tutaj zagl±da ;)
> W zesz³ym roku z czytelników zp1 by³o kilku chêtnych tylko, ¿e ciê¿ko wymóc na kim¶ walkê do koñca sezonu :/

Aaa, to niemilo slyszec. Tak to niestety bywa przy naborach szerszych.

Ale poki co w fb2 jest tylko 7 zespolow zgloszonych.
Diabli wiedza, czy w ogole fb3 bedzie potrzebna...

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-24 21:52:53
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-24 15:59, s pisze:

> [...]

Ale poki co w fb2 jest tylko 7 zespolow zgloszonych.
Diabli wiedza, czy w ogole fb3 bedzie potrzebna...

Dok³adnie ;-(
Proponujê poczekaæ jeszcze ...do koñca tygodnia i zacz±æ ogarniaæ ligê bez osób, które do tej pory siê nie pojawi³y.
Witek

[FB] Yahoo ruszy³o