[FB] Yahoo ruszy³o

Data: 2012-09-27 11:01:16
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszy³o
Mo¿e odejd¼my na chwilê od kwestii hazardu - co robimy z FB2 i FB3?
Chyba to bêdzie dobry pomys³, ¿eby zamie¶ciæ og³oszenie na zp1, w innym przypadku nie oczekujmy szybkiego wzrostu chêtnych do gry.
Co Ty na to S³awek?

Data: 2012-09-27 20:15:31
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu 2012-09-27 20:01, HighFlyer pisze:> Mo¿e odejd¼my na chwilê od kwestii hazardu - co robimy z FB2 i FB3?
> Chyba to bêdzie dobry pomys³, ¿eby zamie¶ciæ og³oszenie na zp1, w innym przypadku nie oczekujmy szybkiego wzrostu chêtnych do gry.
> Co Ty na to S³awek?

Ja jestem za tym, zeby polaczyc fb2 i fb3, jezeli beda problemy z frekwencja.

Ewentualnie mozna rzucic wowczas ogloszenie na zp1, ze chetni moga sobie utworzyc lige pod naszymi auspicjami, z prawami do awansu itd.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-09-27 11:28:55
Autor: HighFlyer
[FB] Yahoo ruszy³o
W dniu czwartek, 27 wrze¶nia 2012 20:15:32 UTC+2 u¿ytkownik s napisa³:
> [...]

Ewentualnie mozna rzucic wowczas ogloszenie na zp1, ze chetni moga sobie utworzyc lige pod naszymi auspicjami, z prawami do awansu itd.

Okey dokey. To podaj mi maila (albo napisz na mojego, znajduj±cego sie kilka postów wy¿ej) a ja Tobie podrzucê namiary na mnie i jeszcze 2-ch solidnych graczy z FB 3 ;)

Data: 2012-09-27 21:04:12
Autor: Witek
[FB] Yahoo ruszy³o Fb2
W dniu 2012-09-27 20:28, HighFlyer pisze:
[...]

Na obecn± chwilê jest zarejstrowanych w FB2 8 zespo³ów, z czego jeden de facto powinien byæ w FB3.
  Disposable heroes 2
  los_pistoletos
  Black Creams
  Florida Pensioners
  BluesBrothers10
  Duodecuple Double
  Bardzo Dzikie Koty
  Kubki

Nie wiem ilu jest graczy w Fb3.
Wiêc my¶lê, ¿e nie ma co czekaæ w nieskoñczono¶æ i proponujê przeg³osowaæ po³±czenie lig 2 i 3.

Ja jestem za, kto chcia³, to my¶lê ¿e mia³ czas na zorientowanie siê w sytuacji
Witek

Ja

Data: 2012-09-28 09:29:53
Autor: s
[FB] Yahoo ruszy³o Fb2
W dniu 2012-09-27 21:04, Witek pisze:> W dniu 2012-09-27 20:28, HighFlyer pisze:
> [...]

Witek jest komisarzem, wiec wal smialo bezposrednio do niego.

> [...]
> przeg³osowaæ po³±czenie lig 2 i 3.
>

> Ja jestem za, kto chcia³, to my¶lê ¿e mia³ czas na zorientowanie siê w

No ja tez sila rzeczy jestem za.
Dobrac ludzi z fb3 do pelnej 12 i jadziem z koksem.

Jezeli zostanie ktos w fb3 - beda podwaliny pod te lige. Uzupelnic ja mozemy z ogloszen.

Pozdr
Slawek

[FB] Yahoo ruszy³o