Yamaha DT 80 - PROBLEM!!

Data: 2014-04-06 14:22:31
Autor: DanY336
Yamaha DT 80 - PROBLEM!!
Siema mam problem z yamah± dt jest ładna pogoda sucho wszędzie, jade jest ok gdzie tylko bym nie wjechał ok ale gdy jest brzydko jest wszędzie mokro deszcz wjade na polna jak±¶ droge i wjadę w błoto jak±¶ kałużę i mi odrazu ga¶nie czemu?? wiem jedno że to przez wodę ale czemu moze ona sie gdzies dostaje do gaznika niewiem moze w jakies kable no co to może być???

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-04-07 06:47:38
Autor: Piotr Klimek
Yamaha DT 80 - PROBLEM!!
Dnia (Sun, 6 Apr 2014 14:22:31 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za DanY336
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Zobacz w jakim stanie jest fajka, ł±cznik i przewód do ¶wiecy.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DR-Z 470S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Yamaha DT 80 - PROBLEM!!