Yamaha FZ 1 pytanie i pro¶ba

Data: 2011-05-16 19:30:16
Autor: wire
Yamaha FZ 1 pytanie i pro¶ba

Użytkownik "chopingorzow" <grzegorzszafer@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:07c0a4c07d16beff7d22e61461d150da$1grupy.scigacz.pl...
Mam pytanko o szybę do FZ 1 N. Zakupiłem ten motorek z zamysłem użytkowania go w mie¶cie i tu sprawuje się ¶wietnie. Niestety jak wyjeżdża się za miasto i odkręca troszkę mocniej manetkę gazu to zaczyna robić się nieprzyjemnie (chodzi o pęd powietrza) I tutaj pytanko do użytkowników FZ 1 N, którzy jeĽdzili na tym moto bez szybki i z czasem j± zamontowali  np co¶ takiego http://sklep.scigacz.pl/owiewka-puig-nng-yamaha-fz1-20062009-czarna-p-15681.html

Daje co¶ to? dużo czy tylko troszkę?
Teraz jeszcze pro¶ba - ma może kto¶ instrukcję do tego motocykla? Ja posiadam jednak tylko w języku angielskim:(
Polecam fazer.motocykl.org zarejestruj sie i popytaj innych posiadaczy eFZetek. Jest też dostep do różnych instrukcji.
W.

Yamaha FZ 1 pytanie i pro¶ba