Yamaha FZR 600 - PROBELM

Data: 2011-04-27 16:45:19
Autor: kamel021
Yamaha FZR 600 - PROBELM
Witam. Mam problem z yamaszką (FZR600 z '91). Otóż nie chce odpalić, wcześniej wszystko śmigało, jak stanęła tak stoi... Przy dłuższym odpalaniu - strzela z tłumika, normalnie kręci, pompka śmiga, nie wiem co jest. Ktoś mądry wie co może być? Ps. Na pycha podobno odpali...

Data: 2011-05-01 17:43:49
Autor: syla123
Yamaha FZR 600 - PROBELM
kamel021napisal

[...]

sprawdź cewke

Data: 2011-05-01 17:48:15
Autor: syla123
Yamaha FZR 600 - PROBELM
syla123napisal
 na pycha :)) ale numer, sprawdź cewke:))

Data: 2011-05-06 03:37:36
Autor: Atlobek
Yamaha FZR 600 - PROBELM
ja mam podobnie w swoim fazerze. u mnie podobno w gaznikach blokuje
sie jakis element i zalewa gazniki benzyna. po dlugim kreceniu
smierdzi benzyna i odpala a z pychu tez i tez smierdzi wacha. musze
oddac fazera na czyszczenie gaznikow i podobno bedzie ok.

pozdrawiam

atlobek

Yamaha FZR 600 - PROBELM