Yamaha Fazer FZS600 z anglii .... przeróbka lampy (wersja US) ?

Data: 2013-05-06 08:09:42
Autor: AZ
On 2013-05-06, PieraÅ› <pieras2@gmail.com> wrote:

Kupiłem Fazerka (FZS600, 2003r.), który pochodzi z Anglii ale lampy ma wersje US bo świeci
horyzontalnie. Powiedzmy, że nie stanowi to problemu poza faktem, że świeci za wysoko, tj. stojąc np. 5m przed autem świeci jakby na dolna krawędź szyby.

Na stacji sprawdzałem jest to wciąż za wysoko mimo, że śrubą od lampy skręciłem ją max. w dół. Czy ktoś przerabiał mechanizm lampy by dać jeszcze niżej?

Zarowke na pewno masz dobrze wlozona?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-05-06 02:30:56
Autor: pieras2
Yamaha Fazer FZS600 z anglii .... przeróbka lampy (wersja US) ?
W dniu poniedzia³ek, 6 maja 2013 10:09:42 UTC+2 u¿ytkownik AZ napisa³:
On 2013-05-06, Piera¶ <pieras2@gmail.com> wrote:

> Kupi³em Fazerka (FZS600, 2003r.), który pochodzi z Anglii ale lampy ma wersje US bo ¶wieci

> horyzontalnie. Powiedzmy, ¿e nie stanowi to problemu poza faktem, ¿e ¶wieci za wysoko, tj. stoj±c np. 5m przed autem ¶wieci jakby na dolna krawêd¼ szyby.

> Na stacji sprawdza³em jest to wci±¿ za wysoko mimo, ¿e ¶rub± od lampy skrêci³em j± max. w dó³. >

> Czy kto¶ przerabia³ mechanizm lampy by daæ jeszcze ni¿ej?

Zarowke na pewno masz dobrze wlozona?

-- Artur

ZZR 1200

Ciê¿ko powiedzieæ ... obie mam H4.
Ostatnio gdzie¶ czyta³em, ¿e jedna powinna byæ H7 - ale nie wiem, czy to w moim, czy w tym po 2003, czy te¿ tym przedliftowym.

Data: 2013-05-06 13:55:25
Autor: J_K_K
W dniu 2013-05-06 11:30, pieras2@gmail.com pisze:

Ciê¿ko powiedzieæ ... obie mam H4.
Ostatnio gdzie¶ czyta³em, ¿e jedna powinna byæ H7 - ale nie wiem, czy to w moim, czy w tym po 2003, czy te¿ tym przedliftowym.

H7 jest du¿o mniejsza od H4 i jednow³óknowa.
Chyba, ¿e kto¶, co¶ ?

Mo¿e najprostszym rozwi±zaniem bêdzie monta¿ innej lampy ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-05-06 17:12:50
Autor: Ivam
[...]

Po lifcie ma dwie h4 i OIDP to obie ¶wiec± jednocze¶nie. W przedlifcie jest jedna h4 (¶wiat³a drogowe) i jedna h7 (¶wiat³a mijania).

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umys³owo

Yamaha Fazer FZS600 z anglii .... przeróbka lampy (wersja US) ?