Yamaha Fazer - prosba o opinie

Data: 2012-11-11 10:21:17
Autor: pieras2
Yamaha Fazer - prosba o opinie
Cześć.

Szukam pierwszego motoru dla siebie i myślę o Fazerze FZS600.
Możecie ocenić tego fazera?

http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-2000r-fazer-i2782717701.html

Rozmawialem z klientem i ...

- cos pewnie z przerywaczem lub masa bo czasem przyspiesza mu kierunkowskaz
- trip sie zeruje przy wylaczeniu moto ...

Mowił, ze chyba zrobilo sie to po tym, jak jakis klucz pod kanapa luzno latal i przetarl jakis przewod. Na co mój kolo zwrócił uwagę ..

- chyba naklejki nie sa ORY, wyglądają na białe, a powinny być srebrne. Widać, że WAY OF LIFE był wycięty razem z resztą bo taki sam odcień.
- lakier jak na przebieg i rok za idealny
- lusterka chyba nie są chyba ORY
- ja zobaczyłem brak ciężarków na kierze
- lusterka przednie chyba za bardzo w dół wiszą? na innych fotkach w sieci widziałem, że kierunki 3mają poziom.
- dostrzegłem dziwne głębokie rysy na obudowie prędkościomierze .... dziwne, to by nie powstało od upadku klucza na licznik
- pokrywa przy wlewie oleju ma coś za idealny lakier, naturalne by było, że nogą się trze po tym, a pokrywka mniejsza z przodu już bardziej naturalne ma zużycie

Data: 2012-11-11 13:18:52
Autor: pawel.kanturski
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 19:21:17 UTC+1 użytkownik pie...@gmail.com napisał:
Cześć.

Szukam pierwszego motoru dla siebie i myślę o Fazerze FZS600.

Możecie ocenić tego fazera?

Faktycznie lakier swieci sie jak psu..., kiera bez ciezarkow, lusterka nieoryginalne, przedni napis Yamaha jest nierowny, kierunki wisza i tez chyba nieoryginalne (przod i tyl), wydech "tjuningowy", porysowana obudowa zegara i niedzialajacy w pelni licznik chyba mowia wszystko o tym, przez co musial przejsc ten motocykl. Oczywiscie nie musi to oznaczac, ze nie da sie tym jezdzic, ale musisz sobie odpowiedziec na pytanie, czy chcesz i kto to od ciebie z kolei kupi...

--
pzdr., primuss
FZ6n

Data: 2012-11-11 23:09:54
Autor: pieras2
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 22:18:52 UTC+1 użytkownik pawel.k...@gmail.com napisał:
> [...]

Faktycznie lakier swieci sie jak psu..., kiera bez ciezarkow, lusterka nieoryginalne, przedni napis Yamaha jest nierowny, kierunki wisza i tez chyba nieoryginalne (przod i tyl), wydech "tjuningowy", porysowana obudowa zegara i niedzialajacy w pelni licznik chyba mowia wszystko o tym, przez co musial przejsc ten motocykl. Oczywiscie nie musi to oznaczac, ze nie da sie tym jezdzic, ale musisz sobie odpowiedziec na pytanie, czy chcesz i kto to od ciebie z kolei kupi...

dzięki za odpowiedź.

Data: 2012-11-12 08:33:39
Autor: Magic
W dniu 2012-11-11 19:21, pieras2@gmail.com pisze:
Cześć.

Szukam pierwszego motoru dla siebie i myślę o Fazerze FZS600.

Zły pomysł. Stukonne moto nie nadaje się do nauki jazdy. Zapraszam do lektury FAQ.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2012-11-16 22:32:02
Autor: BUNIEK
Yamaha Fazer - prosba o opinie
Cześć.

Szukam pierwszego motoru dla siebie i myślę o Fazerze FZS600.
Zły pomysł. Stukonne moto nie nadaje się do nauki jazdy. Zapraszam do lektury FAQ.

I nie najgorsze są pierwsze kilometry tylko tak po 3 - 5 kkm, na starcie jestesmy ostrozni itp itd. Ale wjeżdżamy się w sprzęta mamy poczucie ze już go znamy powoli zaczynamy sobie pozwalać i to jest najgorszy moment, bo może się okazać ze prowadzić potrafimy dobrze ale jeździć jeszcze nie.
Polecam ABS w pierwszym moto.

Buniek
CBF500

Data: 2012-12-22 01:05:35
Autor: Viking
W dniu 2012-11-16 22:32, BUNIEK pisze:

Polecam ABS w pierwszym moto.

Kurcze szkoda, ze tego nie przeczytałem 27 moich motocykli temu.
Wtedy nikt nie słyszał o ABS na 1 czy 27 moto, pewnie do dziś bym nie jeździł:)

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Yamaha Fazer - prosba o opinie