Yamaha Fazer - prosba o opinie

Data: 2012-11-11 13:18:52
Autor: pawel.kanturski
Yamaha Fazer - prosba o opinie
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 19:21:17 UTC+1 użytkownik pie...@gmail.com napisał:
Cześć.

Szukam pierwszego motoru dla siebie i myślę o Fazerze FZS600.

Możecie ocenić tego fazera?

Faktycznie lakier swieci sie jak psu..., kiera bez ciezarkow, lusterka nieoryginalne, przedni napis Yamaha jest nierowny, kierunki wisza i tez chyba nieoryginalne (przod i tyl), wydech "tjuningowy", porysowana obudowa zegara i niedzialajacy w pelni licznik chyba mowia wszystko o tym, przez co musial przejsc ten motocykl. Oczywiscie nie musi to oznaczac, ze nie da sie tym jezdzic, ale musisz sobie odpowiedziec na pytanie, czy chcesz i kto to od ciebie z kolei kupi...

--
pzdr., primuss
FZ6n

Data: 2012-11-11 23:09:54
Autor: pieras2
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 22:18:52 UTC+1 użytkownik pawel.k...@gmail.com napisał:
> [...]

Faktycznie lakier swieci sie jak psu..., kiera bez ciezarkow, lusterka nieoryginalne, przedni napis Yamaha jest nierowny, kierunki wisza i tez chyba nieoryginalne (przod i tyl), wydech "tjuningowy", porysowana obudowa zegara i niedzialajacy w pelni licznik chyba mowia wszystko o tym, przez co musial przejsc ten motocykl. Oczywiscie nie musi to oznaczac, ze nie da sie tym jezdzic, ale musisz sobie odpowiedziec na pytanie, czy chcesz i kto to od ciebie z kolei kupi...

dzięki za odpowiedź.

Yamaha Fazer - prosba o opinie