Yamaha Neo's 100cc ODBLOKOWANIE

Data: 2015-07-26 15:00:49
Autor: Budzik
Yamaha Neo's 100cc ODBLOKOWANIE
Użytkownik KacVegasPer kac.gotowicki@_NOSPAM_gmail.com ...

Witam,
Moglibyście mi przedstawić co mam zmienić w swoim skuterze aby v-Max wzrosła ? Jakich zmian dokonać ? Coś przerobić ? Jakoś wyregulować ?
Otóż jak w tytule chodzi o Yamahę Neo's / MBK Ovetto o pojemności
skokowej 100cc, aktualna v-max wynosi około 85 km/h. Proszę o pomoc,
nie znalazłem wątku pasującego do mojego więc postanowiłem założyć
nowy. Z góry Dziękuje i Pozdrawiam ;)

Popraw hamulce, zawieszenie, dobiez odpowiednie opony do wyzszych predkosci  i wymagan opony...

Yamaha Neo's 100cc ODBLOKOWANIE