Data: 2014-04-12 18:33:24 | |
Autor: freefalldiablo | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
Witam. Planuję w niedalekiej przyszłości zrobić prawko kat.A2 będzie to moje pierwsze prawko. Puki co jeżdżę czasami na wielu motocyklach więc wprawę kilkuletnią już jakąś tam mam :P. Planowałem, że po wyrobieniu A2 kupił bym Kawasaki Ninja 300 ale niestety jest troszeczkę za droga ale ostatnio dowiedziałem się, że można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć moc do 35 kW i udać się do wydziału ruchu i bez problemu można zarejestrować na właśnie ten rodzaj prawa jazdy. I tu moje pytanie jak bym kupił jeden z 3 motocykli a mianowicie Yamahe YZF R6, Yamahe YZF R1 lub Suzuki GSX-R 600 k6. To mógł by mi ktoś mniej więcej objaśnić jak bardzo słabsza była by maszyna od kupionej bez obniżonej mocy (dokładniej chodzi mi o spalanie, przyśpieszenie i v-max). Z góry bardzo dziękuję. :)
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-04-12 20:45:46 | |
Autor: Alf/red/ | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
On 12/04/14 20:33, freefalldiablo wrote:
można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć moc do 35 kW [...] Aaaargh ktoś mi wytłumaczy sens? Toż to jak kupować nie wiem, Audi TT żeby jeździć 200 metrów do kościoła... -- Alf/red/ |
|
Data: 2014-04-12 18:56:33 | |
Autor: freefalldiablo | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale jakieś tam doświadczenie mam. Tak że jakiś czas poduczył bym się na troszeczkę słabszej mocy.
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-04-12 19:08:32 | |
Autor: freefalldiablo | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
Alf/red/ napisal
On 12/04/14 20:33, freefalldiablo wrote: Aaaargh ktoś mi wytłumaczy sens? Toż to jak kupować nie wiem, Audi TT Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale jakieś tam doświadczenie mam. Tak że jakiś czas poduczył bym się na troszeczkę słabszej mocy. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-04-13 23:16:46 | |
Autor: ursyn | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 21:08:32 UTC+2 użytkownik freefalldiablo napisał:
jakieś tam doświadczenie mam ha ha. Kup litra, zarejestruj na 50tkę. No i strunę koniecznie, nie zapominaj o strunie. |
|
Data: 2014-04-14 11:25:43 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
freefalldiablo pisze:
Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale Z tego co pamiętam, kastracja potrafi wpłynąć negatywnie na zużycie paliwa. Ale nie przejmuj się, na pewno da się kastratem dynamicznie jeździć, wystarczająco dobrze na polskich drogach. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2014-04-20 12:30:44 | |
Autor: freefalldiablo | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
Piotr Rezmer napisal
Ale nie przejmuj się, na pewno da się kastratem dynamicznie https://www.youtube.com/watch?v=MlRgOfU_Kdk Znalazłem w sieci ten filmik czyli już wiemy że jedzie ponad 200km/h oraz przyśpieszenie ma niezłe :) -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-04-20 21:40:25 | |
Autor: Arni | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
W dniu 20.04.2014 14:30, freefalldiablo pisze:
Piotr Rezmer napisal nooo, w sam raz do nauki -- Arni |
|
Data: 2014-04-15 08:40:06 | |
Autor: pk | |
Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2 | |
W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 20:33:24 UTC+2 użytkownik freefalldiablo napisał:
ostatnio dowiedziałem się, że można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć moc do 35 kW i udać się do wydziału ruchu i bez problemu można zarejestrować na właśnie ten rodzaj prawa jazdy. I tu moje pytanie jak bym kupił jeden z 3 motocykli a mianowicie Yamahe YZF R6, Yamahe YZF R1 lub Suzuki GSX-R 600 k6. To mógł by mi ktoś mniej więcej objaśnić jak bardzo słabsza była by maszyna od kupionej bez obniżonej mocy (dokładniej chodzi mi o spalanie, przyśpieszenie i v-max). Z góry bardzo dziękuję. :)Skastrowana i tak będzie wystarczająco szybka jak na pierwsze moto a niskie obroty nie powinny być wiele gorsze niż pełnej wersji. Nie do wszystkich modeli są zestawy kastrujące, ale to mniejszy problem. Pytanie które zestawy są zgodne i uznane przez polskie przepisy - zmiana mocy to zmiana homologacji ktoś to musi wbić w dokumenty i się pod tym podpisać. Trzeba by spytać autoryzowanych dealerów marek. KJ |