Yamaha SR500 - oddam ;((

Data: 2010-06-20 19:25:42
Autor: Siemczak
Yamaha SR500 - oddam ;((
Witam Grupe.

Pozdrawiam wszystkich starych uzytkownikow grupy...moze jeszcze kto pamieta
Siemczaka ?? ;))

....czasy sie zmieniaja...rodzina mi rosnie...nie mam miejsca juz w garazu...2
wozki dzieciece i 2 motocykle ...to za duzo ;((
musze oddac w dobre rece moja slawna SR500

Zapalencow zapraszam na http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2022315

...z tego miejsca przepraszam za spam...wiece sentyment do grupy pozostal...

Jedno serce jeden cylinder
Siemczak SR500
KX 125

PS...ma ktos KTM SMC 690...to moj nastepny oto za 2 lata ;))

Data: 2010-06-20 19:38:37
Autor: Zapek
Yamaha SR500 - oddam ;((

Użytkownik "Siemczak" <m_siemek@poczta.onet.pl> napisał

Pozdrawiam wszystkich starych uzytkownikow grupy...moze jeszcze kto pamieta
Siemczaka ?? ;))
E mlody przedstaw sie najpierw a nie spamuj !!!
;-)

...czasy sie zmieniaja...rodzina mi rosnie...nie mam miejsca juz w garazu...2
wozki dzieciece i 2 motocykle ...to za duzo ;((

Ho hooo hooo. Od kawalerskiego sie pozmienialo sporo ;)

musze oddac w dobre rece moja slawna SR500
Ech pienkna byla z tego co pamietam ;)
O ile mozna powiedziec,ze ktos cokolwiek pamieta ;)

Siemczak
SR500
KX 125

Nie chcesz kupic malego kx60 ? ;)

--
Pozdrawiam.
Zapek

Data: 2010-06-20 22:02:13
Autor: Piotr May
Yamaha SR500 - oddam ;((
W dniu 2010-06-20 19:25, Siemczak pisze:
Witam Grupe.

Pozdrawiam wszystkich starych uzytkownikow grupy...moze jeszcze kto pamieta
Siemczaka ?? ;))

pamietaja

...czasy sie zmieniaja...rodzina mi rosnie...nie mam miejsca juz w garazu...2
wozki dzieciece i 2 motocykle ...to za duzo ;((
musze oddac w dobre rece moja slawna SR500

a to wezme

Zapalencow zapraszam na
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2022315

eee, no. piszesz ze oddasz a tam jakies pieniadze kaza placic. Oszuscie!
:)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-06-20 22:19:52
Autor: Sta$
Yamaha SR500 - oddam ;((
Kolega sie zna na SR? Moze masz przepis na regulacje gaznika? Wszystkie membrany nowe w gazniku, a przy gwaltownym odkreceniu manetki zdycha, jak deliaktni odwijam jest ok. Ponoc to pompka przyspieszacza, ale zupełnie nie wiem jak dziala, i jak ustawic ciegna miedzy pompka a przepustnica. Pomozesz?

Sta$
GPZ500Sysunia
Tatowa SR500
Poznań

Data: 2010-06-20 23:01:56
Autor: Ivam
Yamaha SR500 - oddam ;((
Użytkownik "Siemczak" <m_siemek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60b5.00000ecd.4c1e4f16@newsgate.onet.pl...
musze oddac w dobre rece moja slawna SR500

Falco! Do tablicy - po SR'ke maszerowac... a mowilem, zebys czekal? ;)

Jesli nie mowilem, to chcialem powiedziec:)

--
pzdr:
Ivam

ps. dosc fajnie na fotkach wyglada - przygarnalbym gdybym mial teraz kase

Data: 2010-06-21 09:31:26
Autor: Monster
Yamaha SR500 - oddam ;((
W dniu 2010-06-20 23:01, Ivam pisze:
[...]

O,chyba się nie zgłosi,pewnikiem jeździ cały czas,przecież blogów nie ma:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-06-22 00:52:08
Autor: falco
Yamaha SR500 - oddam ;((
Siema chłopaki ;)

Ivam pisze:
Falco! Do tablicy - po SR'ke maszerowac... a mowilem, zebys czekal? ;)

Ale i owszem SR piękna, jednakowoż ja już z powodzeniem ujeżdżam T.Apacza i choć może (tak) klasyczną urodą, nie grzeszy, to jak dla mnie okazał się strzałem w 10. ;)

Monster pisze:
O,chyba się nie zgłosi,pewnikiem jeździ cały czas,przecież blogów nie ma:-P

Dokładnie - ostatnie 3 łykendy ok. 1600 a jak da radę, to w najbliższy kolejne 1200, kolejny, kolejny ok. 2000 plus "coś tam, coś tam" w tygodniu... ;)
Jeździć Panowie, jeździć a pisać będziemy zimą...* ;)

* nie tyczy się tych z wózkami i płytami chodnikowymi w "zapasie". ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... Jawa 356 '58 175
T.Apacz 0.6

Data: 2010-06-21 22:26:37
Autor: Jackare
Yamaha SR500 - oddam ;((
Użytkownik "Siemczak" <m_siemek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000ecd.4c1e4f16newsgate.onet.pl...
Witam Grupe.

Pozdrawiam wszystkich starych uzytkownikow grupy...moze jeszcze kto pamieta
Siemczaka ?? ;))

czuje sie pozdrowiony i pamietam i pozdrawiam i pytam czy nie szkoda puszczac takiego pieknego cykielka ?
--
Jackare
Bytom

Yamaha SR500 - oddam ;((