Yamaha SR500 - oddam ;((

Data: 2010-06-20 19:38:37
Autor: Zapek
Yamaha SR500 - oddam ;((

Użytkownik "Siemczak" <m_siemek@poczta.onet.pl> napisał

Pozdrawiam wszystkich starych uzytkownikow grupy...moze jeszcze kto pamieta
Siemczaka ?? ;))
E mlody przedstaw sie najpierw a nie spamuj !!!
;-)

...czasy sie zmieniaja...rodzina mi rosnie...nie mam miejsca juz w garazu...2
wozki dzieciece i 2 motocykle ...to za duzo ;((

Ho hooo hooo. Od kawalerskiego sie pozmienialo sporo ;)

musze oddac w dobre rece moja slawna SR500
Ech pienkna byla z tego co pamietam ;)
O ile mozna powiedziec,ze ktos cokolwiek pamieta ;)

Siemczak
SR500
KX 125

Nie chcesz kupic malego kx60 ? ;)