[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999

Data: 2012-06-25 10:55:57
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
Witajcie,

Przepraszam za spam, ale ... ogladalem juz kilka i jestem zalamany. Wczoraj wrocilem z drogi z przyczepa [pusta] i ch mnie strzela.

Idealna, ktora miala byc nie miala hamulcow w ogole prawie, a zbierala sie jak zolw - do tego z zaworu paliwowego lala sie benzyna i uklad paliwowy byl zapowietrzony :)

Masakra!

Wiec moze ktos z Was ma i chce sprzedac w rozsadnych piniondzach ;)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-25 11:04:16
Autor: PanAdol
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
Przepraszam za spam, ale ... ogladalem juz kilka i jestem zalamany. Wczoraj wrocilem z drogi z przyczepa [pusta] i ch mnie strzela.

czesc
coprawda nie tdm ale w podobnej kategorii moto i cenie.
Wystawiam juz 3ci raz mojego Tigera :
http://allegro.pl/triumph-tiger-i2411919707.html
Motocykl naprawde pewny, prosty bez zadnych wad ukrytych.
Przez te poltora miesiaca co wisial na allegro obejrzec byl doslownie jeden czlowiek. Nie wiem - byc moze za tanio chce go sprzedac czy o co chodzi.
Z gory przepraszam za maly spam ale wsumie w temacie :)
Pzdr
PanAdol

Data: 2012-06-25 09:13:00
Autor: AZ
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
On 2012-06-25, PanAdol <adampilat@gazeta.pl> wrote:

[...]

Bo sprzedajesz zajechane truchlo! Wiesz ile to jest 65kkm?! Zobacz, ze wszystkie motury na Alledrogo maja po 20-30kkm.

--
Artur
ZZR 1200 z 96kkm na liczniku

Data: 2012-06-25 20:50:26
Autor: Monster
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 11:13, AZ pisze:
On 2012-06-25, PanAdol<adampilat@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Mój też wisi na alledrogo a ma już 80tys,mogę się z kimś podzielić:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-25 22:20:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:js9a2s$2vs$2node2.news.atman.pl...
Bo sprzedajesz zajechane truchlo! Wiesz ile to jest 65kkm?!
Zobacz, ze wszystkie motury na Alledrogo maja po 20-30kkm.

wła¶nie. Motóry takie jak jego czy mój (pewnie >200tys) nie istniej±!

Ehh ten polski rynek sprzętów używanych dwu i czterokołowych :(

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudow± ¶mieciarki 18m3

Data: 2012-06-25 11:43:15
Autor: kakmar
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
Dnia 25.06.2012 PanAdol <adampilat@gazeta.pl> napisał/a:
[...]

Ale czy taki Tiger siÄ™ nada do nauki latania na gumie?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-06-25 18:09:29
Autor: maverik
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999

Użytkownik "PanAdol" <adampilat@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:js99in$ifa$1inews.gazeta.pl...

[...]

fajny, nadrukuje teraz troche banknotow za malunki za granica i jak jeszcze bedzie to sie odezwe

Data: 2012-06-25 11:33:51
Autor: Kuczu
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 10:55, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Opowiedz mi o tym zapowietrzonym ukladzie paliwowym w TDM 850 na gaznikach. No chyba ze ogladales TDM 900 >2002 z wytryskiem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-25 11:49:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
Kuczu napisał(a):
Opowiedz mi o tym zapowietrzonym ukladzie paliwowym w TDM 850 na gaznikach. No chyba ze ogladales TDM 900 >2002 z wytryskiem.

ciiii fajnie jest :) Jak z tym chlopkiem co kupowal w650/strelle :))))

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-06-25 10:06:47
Autor: AZ
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
On 2012-06-25, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Opowiedz mi o tym zapowietrzonym ukladzie paliwowym w TDM 850 na gaznikach. No chyba ze ogladales TDM 900 >2002 z wytryskiem.

ciiii fajnie jest :) Jak z tym chlopkiem co kupowal w650/strelle :))))

A to Ty nie jestes w fanklubie Marcina N?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-25 12:21:17
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
AZ napisał(a):
A to Ty nie jestes w fanklubie Marcina N?

ja siedze w lozy szydercow

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-06-25 12:53:41
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 11:33, Kuczu pisze:
[...]

Czy Wy zawsze musicie sie wszystkiego czepiac?
W wezyku od zaworka z ktorego lalo sie paliwo bylo wiecej powietrza niz paliwa.

Data: 2012-06-25 05:36:09
Autor: grzech
[kupie] Yamaha TDM <1999
W wezyku od zaworka z ktorego lalo sie paliwo bylo wiecej powietrza niz
paliwa.

Zaintrygowałe¶ mnie, aż dzi¶ sprawdzę, czy w moim wężyku od zaworka
mam powietrze:)

____
grzech
tdm

Data: 2012-06-25 17:05:08
Autor: Kuczu
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 12:53, Mikolaj Jopczynski pisze:

Czy Wy zawsze musicie sie wszystkiego czepiac?
W wezyku od zaworka z ktorego lalo sie paliwo bylo wiecej powietrza niz
paliwa.

Ale jakiego zaworka ?? Jesli juz piszesz o stronie technicznej to napisz tak aby to bylo zrozumiale. Zreszta wady o ktorych pisales absolutnie nie dyskwalifikuja motocykla tylko stanowia powod do negocjacji ceny.

Data: 2012-06-25 19:20:37
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 17:05, Kuczu pisze:
[...]

Oczywiscie, jest jak mowisz - jednak 2 strona do negocjacji nie byla nikjak skora twierdzac, ze moto jest w idealnym stanie - do ktorego mu sporo brakowalo.

Dlatego sie wk... obrocilem na piecie i machnalem niepotrzebnie 500km z przyczepa.

Data: 2012-06-25 18:56:52
Autor: AZ
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
On 2012-06-25, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

No i zrobiles blad. Bo jezeli faktycznie moto odbiegalo od tego co bylo
mowione przez telefon to trza bylo mu jebnac albo inaczej przeprowadzic
rozmowe (http://www.sadistic.pl/kupowanie-motocykla-vt96475.htm).

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-25 21:26:04
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 20:56, AZ pisze:

No i zrobiles blad. Bo jezeli faktycznie moto odbiegalo od tego co bylo
mowione przez telefon to trza bylo mu jebnac albo inaczej przeprowadzic
rozmowe (http://www.sadistic.pl/kupowanie-motocykla-vt96475.htm).

Dobre, przetestuje to jutro ;)

Data: 2012-06-25 22:55:28
Autor: Monster
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
Jeśli chodzi o handlarzy mam ciekawy przykład przechowywania części jak i całych motocykli,metoda na "kompostownik",tylko jak on bez dźwigu to robi??

http://archi.inosak.org/i...32434819_1.html

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-25 22:59:10
Autor: Monster
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 22:55, Monster pisze:
http://archi.inosak.org/imgdb/item2432434819_1.html
teraz powinno zadziałać
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-25 22:59:48
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999

http://prntscr.com/b4a8p

Data: 2012-06-26 10:14:44
Autor: ditron
[kupie] Yamaha TDM <1999
On 25 Cze, 10:55, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:
[...]

chociaz skorzystales z telefonu do mechanika ?

Data: 2012-06-26 21:10:50
Autor: Mikolaj Jopczynski
[kupie] Yamaha TDM <1999
wrote:
[...]

Niestety nie - bo ta, ktora mialem kupic zostala rozwalona (podobno) przez jakiegos pijanego kierownika na zlocie...

Data: 2012-06-27 11:26:03
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
[...]

Nie moge znalezc postu, ktos chcial fotki...

http://img163.imageshack.us/img163/5638/76db2d02711c47c69e1b0d2.png
http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

Data: 2012-06-27 09:28:16
Autor: AZ
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
On 2012-06-27, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Nie moge znalezc postu, ktos chcial fotki...

http://img163.imageshack.us/img163/5638/76db2d02711c47c69e1b0d2.png
http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

Idzie z gazu na gume? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-27 11:34:41
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
On 2012-06-27, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

Nie moge znalezc postu, ktos chcial fotki...

http://img163.imageshack.us/img163/5638/76db2d02711c47c69e1b0d2.png
http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

Idzie z gazu na gume? ;-)

Nie probowalem ... :P

Ma skrecona moc, musze to ogarnac, bo maly mulek jest.

Data: 2012-06-27 12:23:57
Autor: Norbi
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-27 11:34, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ma skrecona moc, musze to ogarnac, bo maly mulek jest.

Poprzednia tez nie jechala i nie kupiles...
ten sprzedajacy byl bardziej chetny na negocjacje ?

Norbi
BLACK XX;03

Data: 2012-06-27 13:28:16
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-27 12:23, Norbi pisze:
[...]

Ale nie kupilem, bo miala inne niedociagniecia, a wlasciciel byl przekonany o jej zajebistosci ;)

Byl, troszke urwalem + 100 na tankowanie :)

Data: 2012-06-28 05:42:36
Autor: grzech
[kupie] Yamaha TDM <1999
a t± widziałe¶:
http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-3vd-M3248526.html
ale tu też przewody hamulcowe s± brzydko poprowadzone:)

____
grzech
tdm

Data: 2012-06-27 12:55:02
Autor: Kuczu
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-27 11:26, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

o fuck. Gosc ktory montowal przednie przewody hamulcowe jest miszczem !!

Data: 2012-06-27 04:06:52
Autor: ursyn
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu ¶roda, 27 czerwca 2012 12:55:02 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]
> http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

o fuck. Gosc ktory montowal przednie przewody hamulcowe jest miszczem !!

Hmm, może ¶lepy jestem, ale jak patrzę na fotki TDM-ek w necie, to niektóre maj± wła¶nie w taki sposób jak na fotkach, a niektóre bez przekładania ich przez "pętle" na lagach - puszczone tyłem[nie wystaj± przed lagi]. Możesz rozwin±ć?

Pozdrawiam
    ursyn

[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999