[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999

Data: 2012-06-27 11:26:03
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-25 10:55, Mikolaj Jopczynski pisze:
Witajcie,

Przepraszam za spam, ale ... ogladalem juz kilka i jestem zalamany.
Wczoraj wrocilem z drogi z przyczepa [pusta] i ch mnie strzela.

Idealna, ktora miala byc nie miala hamulcow w ogole prawie, a zbierala
sie jak zolw - do tego z zaworu paliwowego lala sie benzyna i uklad
paliwowy byl zapowietrzony :)

Masakra!

Wiec moze ktos z Was ma i chce sprzedac w rozsadnych piniondzach ;)

Nie moge znalezc postu, ktos chcial fotki...

http://img163.imageshack.us/img163/5638/76db2d02711c47c69e1b0d2.png
http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-27 09:28:16
Autor: AZ
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
On 2012-06-27, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Nie moge znalezc postu, ktos chcial fotki...

http://img163.imageshack.us/img163/5638/76db2d02711c47c69e1b0d2.png
http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

Idzie z gazu na gume? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-27 11:34:41
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
On 2012-06-27, Mikolaj Jopczynski<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  wrote:

Nie moge znalezc postu, ktos chcial fotki...

http://img163.imageshack.us/img163/5638/76db2d02711c47c69e1b0d2.png
http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

Idzie z gazu na gume? ;-)

Nie probowalem ... :P

Ma skrecona moc, musze to ogarnac, bo maly mulek jest.

Data: 2012-06-27 12:23:57
Autor: Norbi
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-27 11:34, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ma skrecona moc, musze to ogarnac, bo maly mulek jest.

Poprzednia tez nie jechala i nie kupiles...
ten sprzedajacy byl bardziej chetny na negocjacje ?

Norbi
BLACK XX;03

Data: 2012-06-27 13:28:16
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-27 12:23, Norbi pisze:
[...]

Ale nie kupilem, bo miala inne niedociagniecia, a wlasciciel byl przekonany o jej zajebistosci ;)

Byl, troszke urwalem + 100 na tankowanie :)

Data: 2012-06-28 05:42:36
Autor: grzech
[kupie] Yamaha TDM <1999
a tą widziałeś:
http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-3vd-M3248526.html
ale tu też przewody hamulcowe są brzydko poprowadzone:)

____
grzech
tdm

Data: 2012-06-27 12:55:02
Autor: Kuczu
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu 2012-06-27 11:26, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

o fuck. Gosc ktory montowal przednie przewody hamulcowe jest miszczem !!

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-27 04:06:52
Autor: ursyn
[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999
W dniu środa, 27 czerwca 2012 12:55:02 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]
> http://img822.imageshack.us/img822/9639/1abecb952aed4862a785317.png

o fuck. Gosc ktory montowal przednie przewody hamulcowe jest miszczem !!

Hmm, może ślepy jestem, ale jak patrzę na fotki TDM-ek w necie, to niektóre mają właśnie w taki sposób jak na fotkach, a niektóre bez przekładania ich przez "pętle" na lagach - puszczone tyłem[nie wystają przed lagi]. Możesz rozwinąć?

Pozdrawiam
    ursyn

[spam?][kupie] Yamaha TDM <1999