Yamaha TDR czy Honda Varadero-dla kobitki

Data: 2014-10-12 22:57:21
Autor: johnny
Yamaha TDR czy Honda Varadero-dla kobitki
W dniu 2014-10-12 22:00, ugs nie skąpi mordeczek:

Witam! jestem tu nowa,a dokładnie od 10min ;) próbowałam szukać odp na
moje pytanie ale niezbyt dobrze mi to poszło ;)
Planuję zakup albo Yamahy TDR 125 albo Hondy Varadero 125. Nie jeździłam
nigdy na motocyklem i własnie dopiero się uczę ale jestem zdeterminowana :)

Jak na teleturnieju - pani z tablicą z napisem "Śmiech", po chwili: "Buczymy", apjać za moment "Oklaski"... Inaczej by te durne ciule siedziały jak myśliciele Rodina :-(

Yamaha TDR czy Honda Varadero-dla kobitki