Yamaha dt 125

Data: 2013-02-18 23:24:46
Autor: Kaskader1997
Yamaha dt 125
Witam mam zamiar kupna yamahy dt 125 tylko nie wiem już co o niej myślec tu mi piszą ze 125 ma 14 koni mechanicznych a dzie indziej że 30 a nawet 35 coś tu jest nie tak jak to jest na prawde z góry dziekuje --

Data: 2013-02-19 08:23:36
Autor: Piotr Klimek
Yamaha dt 125
Dnia (Mon, 18 Feb 2013 23:24:46 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Kaskader1997
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam mam zamiar kupna yamahy dt 125 tylko nie wiem już co o niej myślec tu mi piszą ze 125 ma 14 koni mechanicznych a dzie indziej że 30 a nawet 35 coś tu jest nie tak jak to jest na prawde z góry dziekuje

DT była sprzedawana w różnych konfiguracjach. W wersji w pełni odblokowanej ma około 30 koni.
Blokady jeśli są to znajdują się w module zapłonowym i w dyfuzorze.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Yamaha dt 125