Yamaha dt 125 obroty

Data: 2015-04-11 07:04:45
Autor: dempilar
Yamaha dt 125 obroty
Witam! Parę dni temu kupiłem sobie yamaha dt 125 lc3 i wlałem do niej nie całe dwa litry paliwa wszystko było dobrze. Wczoraj jadać  zgas mi (brak paliwa) Odpalając go zauważyłem że ma  4 tyś obrotów chodząc na luzie. Sprawdzając (tak przypadkiem) odkryłem, że brakuje mi płynu do chłodnicy był poniżej low. Poczekałem jakieś 15 minut odpaliłem go na rezerwie miał już normalne obroty ok 2 tyś. Jadać do domu z powrotem miał 4. (układ  chłodniczy jest szczelny) Nie mogłem sprawdzić czy silnik mi się przegrzał, ponieważ czujnik nie działa (do wymiany) Moje pytanie brzmi skąd takie obroty z powodu że silnik miał  mało płynu do chłodnicy czy z powodu braku paliwa zaczął tak mocno ciągnąć resztki  ze zbiornika.
Pozdrawiam.

Yamaha dt 125 obroty