Yamaha z Polczynskiej w rekach Yamaha-Pawelc.

Data: 2009-11-28 13:02:12
Autor: Koczis
Yamaha z Polczynskiej w rekach Yamaha-Pawelc.
Witam.

Wlasnie sie dowiedzialem, ze Salon i serwis Yamahy z Warszawy(Polczynska 120c)
przechodzi od nowego roku w rece Yamaha-Pawelec. Niestety nawet ekipa ma byc inna.
Jak dla mnie to wielka szkoda, bo wasze milo byla wpasc pogadac, a i serwis jak
dla mnie byl ok.

P.S. czy moze Ktoś napisac, jak z Y-P jest w innych punktach, mam na mysli:
ceny, mechanikow, podejscie do klienta, itp.

Pozdrawiam
Koczis
R1

Data: 2009-11-28 15:05:23
Autor: Piotr
Użytkownik "Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0589.000000a2.4b111144newsgate.onet.pl...
Witam.
Wlasnie sie dowiedzialem, ze Salon i serwis Yamahy z Warszawy(Polczynska
120c) przechodzi od nowego roku w rece Yamaha-Pawelec.

wlasnie wrocilem z Polczynskiej - rzeczywiscie sie zala
nawet polowiczny remont juz rozpoczety (sprzety pod folia)

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Data: 2009-11-28 17:35:07
Autor: Drutek
Piotr pisze:

wlasnie wrocilem z Polczynskiej - rzeczywiscie sie zala
nawet polowiczny remont juz rozpoczety (sprzety pod folia)

Kupujesz jamahahe? Czy nie masz sie gdzie lansować?

Drutek

--
shl, klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-11-28 17:52:55
Autor: Piotr
Użytkownik "Drutek" <drutek2@wp.pl> napisał w wiadomości
Kupujesz jamahahe? Czy nie masz sie gdzie lansować?
no przeciez mam;)
a lans od czasu do czasu wskazany jest;]
kolega mysli nad zamiana fz6 na fz1 i jeszcze fujara mu chodzi po glowie;]
jak tam bula?
jezdzisz czy tylko piszesz?;)))
i dlaczego "vader"? koncertowo?

Data: 2009-11-28 20:39:27
Autor: KLOSZ
Piotr pisze:
[...]

Ostatnio go widzialem... jechal...

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-11-30 11:33:36
Autor: Drutek
Yamaha z Polczynskiej w rekach Yamaha-Pawelc.
Piotr pisze:

jak tam bula?

Buła mnie powaliła na kolana. Tylko wysoka strasznie jest.

jezdzisz czy tylko piszesz?;)))

Prawda, pogoda ładna a ja tylko raz sie karnąłem.

i dlaczego "vader"? koncertowo?

Vader sie ustawił bo go słuchałem bo mi sie spodobała nowa płyta.
Dzieki Ci o Dafco :).

Drutek

--
shl, klx; 0,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-11-28 18:00:34
Autor: de Fresz
On 2009-11-28 17:35:07 +0100, Drutek <drutek2@wp.pl> said:

xb12s; xb12x

Bułki Ci się rozmnożyły?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-11-28 18:07:37
Autor: Piotr
Yamaha z Polczynskiej w rekach Yamaha-Pawelc.
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości
xb12s; xb12x
Bułki Ci się rozmnożyły?

Drutek postapil w mysl zasady:
"co dwie bulki to ... "

Data: 2009-11-28 18:53:30
Autor: Tytus
Yamaha z Polczynskiej w rekach Yamaha-Pawelc.
Siemka
*** "Piotr"
Drutek postapil w mysl zasady:
"co dwie bulki to ... "

Jeszcze troche i nam to jakies lokalne szturgis urzadzi...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-28 19:46:58
Autor: Piotr
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hero2i$4n1
Drutek postapil w mysl zasady:
"co dwie bulki to ... "
Jeszcze troche i nam to jakies lokalne szturgis urzadzi...

taaaa,
na marszalkowskiej;]

Data: 2009-11-30 11:34:37
Autor: Drutek
On 2009-11-28 17:35:07 +0100, Drutek <drutek2@wp.pl> said:

xb12s; xb12x

Bułki Ci się rozmnożyły?

Ta jest. Kupiłem Ulissesa. Sprzedaje Lightinga na wiosne.

Drutek

Data: 2009-11-28 20:31:12
Autor: duddits
Piotr pisze:
wlasnie wrocilem z Polczynskiej - rzeczywiscie sie zala
nawet polowiczny remont juz rozpoczety (sprzety pod folia)

A wiadomo może gdzie ludzie z serwisu pójdą?

--
duddits

Data: 2009-11-28 20:43:24
Autor: Piotr
Użytkownik "duddits" <dont@bother.com> napisał w wiadomości news:hertps$oo7$1inews.gazeta.pl...
Piotr pisze:
wlasnie wrocilem z Polczynskiej - rzeczywiscie sie zala
nawet polowiczny remont juz rozpoczety (sprzety pod folia)
A wiadomo może gdzie ludzie z serwisu pójdą?

z rozmowy wyniklo, ze kilka osob z serwisu zostaje w serwisie,
biuro zostaje przeniesione do "biurowca", a reszta..."na bruk"

Data: 2009-12-04 11:45:25
Autor: Rafael
Koczis <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał(a):
Wlasnie sie dowiedzialem, ze Salon i serwis Yamahy z Warszawy(Polczynska
120c) przechodzi od nowego roku w rece Yamaha-Pawelec.

Chyba jednak w inne ręce :) :
http://www.scigacz.pl/Yamaha,POLandPOSITION,11330.html

Pozdro
Rafael, Szerszeń

Data: 2009-12-04 21:34:26
Autor: Koczis
Rafael napisal:
Chyba jednak w inne ręce :) :
http://www.scigacz.pl/Yamaha,POLandPOSITION,11330.html

Masz racje, wlasnie rozmawialem z Adamem i faktycznie to Oni się tam
wprowadzają. Widać nawet obecni pracownicy nie wiedza co i jak.

Pozdrawiam
Koczis
R1

--

Yamaha z Polczynskiej w rekach Yamaha-Pawelc.